7 Reacties

2 jaar geleden

Ik zou voor een baby nooit iets van de aliexpres/temu etc gebruiken, de regeltjes van wat er in een product mag zitten zijn niet zo streng dus er kunnen zo allemaal schadelijke stoffen in zitten. Er is geen controle op zoals wanneer je hier iets koopt wat in China gemaakt word, dat voldoet namelijk wel aan de veiligheidseisen van de EU/NL.

2 jaar geleden

Ik zou dat ook niet doen. Het is voor de voeding van je kind. Straks allerlei schadelijke stoffen erin! Dan eerder een goede 2e hands.

2 jaar geleden

Ik zou dan als ik jou was een kolfconsult doen. Dan kan je verschillende kolven testen en dan weet je zeker dat je er een koopt die werkt voor jou. Ik heb zo ook een heel fijne kolf gekocht

2 jaar geleden

Reactie op Madelieffie

Ik zou dan als ik jou was een kolfconsult doen. Dan kan je verschillende ko ...
Dit zou ik idd ook doen. Niet elke kolf is voor iedereen geschikt. Borstschilden misschien niet de juiste maat, etc etc

2 jaar geleden

Heb die Evite kolf van Ali maar dan gekocht via de Evite website (dropshipping dus je kan net zo goed van Ali bestellen scheelt de helft) maar is een prima ding! Kolf er veel melk mee en super handig zo in je bh en klaar. Kolf fulltime en al vijf maanden nu dus wel een aanrader!

2 jaar geleden

Ik heb de Bebebao kolf van Ali. Is een dochter merk van Youha en gemaakt van voedsel veilig materiaal. Kolf er vaak en goed mee. Makkelijk schoon te houden en te gebruiken.

2 jaar geleden

Ik heb de youha gen 2 en ben er mega blij mee. Ik kolf er fulltime mee en mijn opbrengst is goed en de batterijen gaan ook lang mee. Vind het erg fijn dat ie echt draadloos is.