24 Reacties

12 dagen geleden

Ik weet niet of het normaal is maar mijn zoon is van 24 januari wel op kv maar wilt ook veel meer voeding in de nacht

12 dagen geleden

Zou het niet de sprong zijn?

12 dagen geleden

Reactie op ssuu

Zou het niet de sprong zijn?
Geen idee hoe lang duurt zo’n sprong?

12 dagen geleden

Sprong 4… denk ik

12 dagen geleden

Reactie op suzanneog

Geen idee hoe lang duurt zo’n sprong?
Bij ons is het vandaag dag 7, geen idee hoelang het duurt. Las tussen 1 en 6 weken🤷🏻‍♀️

12 dagen geleden

Reactie op ssuu

Bij ons is het vandaag dag 7, geen idee hoelang het duurt. Las tussen 1 en ...
En geef jij ook borstvoeding? Zit er serieus over na te denken extra te gaan kolven zodat mn man wat kam gaan overnemen. 6 weken is wel heel lang😵. Maar goed dat ik pas eind augustus weer begin met werken

12 dagen geleden

Reactie op suzanneog

En geef jij ook borstvoeding? Zit er serieus over na te denken extra te gaa ...
Nee ik geef geen borstvoeding, maar het is echt herkenbaar. Heel vermoeiend😮‍💨

12 dagen geleden

Hier precies het zelfde, overdag gaat prima maar die nachten 😴 hier om de 2a3 uur, je slaapt net en je kan weer. Ben bang vervroegde sprong 4 haha als ik er dan ook vroeg weer uit ben zal fijn zijn haha

12 dagen geleden

Herkenbaar van mijn oudste. Dit was bij ons de slaap regressie van vier maanden (beruchte, Google maar eens) icm eerste tandjes. Duurde bij ons 5 nachten dat hij elk uur kwam, maar kwam nog weken 3x per nacht. Ik hoop er nu met de tweede aan te ontsnappen, hij is van begin januari, maar we gaan t zien. Succes!!!! En afwisselen met je man klinkt wel als een plan, want in je eentje is t niet te doen.

12 dagen geleden

Ja hier het zelfde en ik geef borstvoeding. Ik doe coslapen en dan echt bij mij in bed in niet in de coslaper naast ons bed. Hierdoor heb ik veel meer slaap en heb ik vaak niet eens door hoe vaak hij is gekomen. 3 dagen terug was het elk uur bijna maar vannacht zat die alweer om 3 x in de nacht.

12 dagen geleden

Heb je het idee dat hij pijn heeft of ziek is? Zo niet, dan is het gewoon een fase waar jij en je kindje doorheen moeten. Het is pittig maar ook dit zal weer over gaan.

12 dagen geleden

Hier ook al vanaf geboorte nu drie maanden 😤

12 dagen geleden

Welkom in sprong 4 😅

11 dagen geleden

Reactie op Sofie1234

Heb je het idee dat hij pijn heeft of ziek is? Zo niet, dan is het gewoon e ...
Nee zeker niet ziek. Hij is even vrolijk als altijd! Hoop dat het gauw weer over is🙏🏼

11 dagen geleden

Ik heb precies hetzelfde probleem.. 19:00;22:00;12:00;02:00;04:00;05:45 wakker.. echt al weken… overdag drinkt hij ook wel om de twee uur dus snap er echt niks van

11 dagen geleden

Wij hadden dit 2/3 weken geleden ook! Ik denk dat het door het sprongetje (sprong 4) komt. Inmiddels is het namelijk weer over en slaapt ze juist een stuk beter! En ik kwam erachter dat als ze ‘s nachts wakker wordt ze niet altijd gevoed hoeft te worden. Onze dochter probeert steeds om te rollen en dus ook in haar slaap. Daar oefenen we nu veel mee, vooral voor het slapen gaan. En ik oefen overdag met het zelf in slaap leren komen. Hierdoor gaan de nachten nu super en slaapt ze soms zelfs door. 2 weken geleden was ik nog zooo kapot van elke 1,5/2uur wakker en voeden. Dus weet dat het beter gaat worden!!

11 dagen geleden

Reactie op SS1988

Wij hadden dit 2/3 weken geleden ook! Ik denk dat het door het sprongetje ( ...
Oja en onze dochter is van 5 januari dus bijna 4 maanden nu

11 dagen geleden

Is een sprongetje, ik geef ook borstvoeding en mn zoontje is van 24 januari. Wij zitten er ook midden in🙈. Komt vanzelf weer goed! Ik kolf inderdaad wat extra af gedurende dag na het voeden en mijn man neemt dan soms een flesje van mij over snachts.

11 dagen geleden

Reactie op kayl1234

Is een sprongetje, ik geef ook borstvoeding en mn zoontje is van 24 januari ...
Valt hij na dat flesje dat je man geeft wel gewoon weer in slaap? Ik ben dus bang dat hij daar niet van in slaap valt omdat er in de nacht meer melatonine zit in de melk..

11 dagen geleden

Reactie op suzanneog

Valt hij na dat flesje dat je man geeft wel gewoon weer in slaap? Ik ben du ...
Die melatonine schijnt zoooo weinig te zijn dat het niet veel uitmaakt of je overdagmelk of avond/nachtmelk geeft