4 Reacties

2 jaar geleden

Je moet vooral goedluisteren naar je lijf. Ik deed na 1 week alles weer.. bij mijn vorige keizersnee pas met 5 weken ook.. Probeer vooral niks te forceren en op te bouwen. Geld ook voor wandelen. Ik begon met 200meter na 1 week en kan nu weer kilometers lopen Heb je t gevoel dat het veel is pak je pauzes.馃榿 De pijn klinkt indd alsof je buikspieren weer beginnen te functioneren. Doe het rustiger aan vandaag dan komt het goed鉂わ笍 De echt intensieve dingen pas met 8 weken zei gynaecoloog tegen mij Veel succes nog

2 jaar geleden

Reactie op Mamma Van 2

Je moet vooral goedluisteren naar je lijf. Ik deed na 1 week alles weer.. ...
Ik houd het vooral bij lopen en fietsen, van de week 15 a 20 min heen en terug gewandeld naar cjg met een lange pauze bij oma. Ik heb 13 maart controle bij gynaecoloog. Voor de rest doe ik vandaag niet veel meer behalve onze zoon verzorgen en x trap op en af

2 jaar geleden

Ik zou luisteren naar je lichaam. Als jij prettig kunt fietsen nu dan doe je dat. Ik heb ook een keizersnede gehad en kon al snel weer fietsen. In de brochure van het ziekenhuis stond dat je na 2(!) weken alweer mocht fietsen, dat vond ik zelf iets te snel maar voor een ander zou dat wel kunnen.

2 jaar geleden

Reactie op Sofie1234

Ik zou luisteren naar je lichaam. Als jij prettig kunt fietsen nu dan doe j ...
Ik zit op 5 weken herstel