10 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg even! Ben ook druk opzoek naar het ideale nog niet gevonden. Ik dacht aan de magnetron sterilisator daar kan je ook je flessen in opbergen en dan in een keukenkastje te zetten.

2 jaar geleden

Niet aan gedacht, ik volg! Shein, aliexpress en amazon ook ff checken straks

2 jaar geleden

Ik heb flessen altijd op zo'n flessen droog rekje. Zowel de melk en water flessen/bekers van de jongste als de flessen/bekers met rietjes van de oudste Als die met rietjes helemaal droog zijn (vaak na 2 dagen pas) wil ik ze wel eens in elkaar zetten en in een ander rekje leggen wat bij de zeeman wegkomt Ik kan er even geen foto van vinden Het is een plastic rekje met 3 verdiepingen. Onderin heb ik uien liggen, boven in liggen spullen zonder vaste plek en staat een glazen vaas ding waar ik alle aanstekers in gooi die ik overal vind (mijn vent rookt en ik vind regelmatig aanstekers in de wasmachine/droger, badkamer, grond) en in het midden kan ik ongeveer 7 van die flessen neerleggen. Straks als baby geboren is, komt natuurlijk de sterilisator weer vast in de keuken te staan. Nog een extra plek om flessen te zetten 馃お馃

2 jaar geleden

Wibra heeft de deze ronde ook :)

2 jaar geleden

Reactie op Joyce0031

Ik heb flessen altijd op zo'n flessen droog rekje. Zowel de melk en water ...
Ik las jouw berichtje dus eerst totaal verkeerd en zag al helemaal voor me dat je op je aanrecht een flessen droogrek had staan met daarop allemaal (gesneden) uien, aanstekers en ook baby flesjes 馃槄

2 jaar geleden

Reactie op Hnvd

Ik las jouw berichtje dus eerst totaal verkeerd en zag al helemaal voor me ...
Hahahahahaha dat zou er sjiek uitzien Jaaa 馃槄馃馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ nee, het rekje met uien, schone flessen en rotzooi staat op de oven/magnetron 馃お馃お

2 jaar geleden

Wij bewaarden alle drink- en kolfflesjes gewoon op het aanrecht op een flessen droogrek. Je gebruikt die dingen zo vaak op een dag dat wij dit handiger vonden. En daarnaast kan t zo aan de lucht drogen en hoef je t niet af te drogen (dit soort baby dingen gaan bij ons niet in de vaatwasser, maar gewoon met de hand). Wij hebben die van OXO tot. Super fijn ding! Hier kan veel op en neemt weinig ruimte in beslag.

2 jaar geleden

Wij hadden het ook op het aanrecht op een flessen droogrek. Wat hieronder al staat, je gebruikt het zo vaak en het duurt altijd even voordat het goed droog is om het in de kast te kunnen zetten

2 jaar geleden

Gewoon in de kast 馃ぃ馃憤