9 Reacties

10 dagen geleden

🆘

10 dagen geleden

Beschermde seks**

10 dagen geleden

Ovulatie of misschien wel innesteling. 2 weken na ovulatie (bij cyclus van 28 dagen) kan t toch zijn dat er wat gebeurd. Mogelijk beginnende menstruatie? Heb je wel al eerder menstruatie gehad na zwangerschap?

10 dagen geleden

Reactie op Qs

Beschermde seks**
Oh zie nu pas deze reactie dan zou ik niet vanuit gaan dat je weer zwanger bent.

10 dagen geleden

Reactie op DVI

Ovulatie of misschien wel innesteling. 2 weken na ovulatie (bij cyclus van ...
Nee nog helemaal geen ongesteldheid ervaren wilde wachten om de pil te slikken maar heb dus nu 2 dagen al gepakt omdat ik dacht JAAA ik ben ongesteld maar nope

10 dagen geleden

Ik heb precies hetzelfde, beetjes oud bloed. Maar het zet niet echt door. Dacht ook dat mijn menstruatie misschien weer kwam, maar heb ook geen idee hoe de eerste keer menstrueren na zwangerschap is.

10 dagen geleden

Reactie op Qs

Nee nog helemaal geen ongesteldheid ervaren wilde wachten om de pil te slik ...
Bij mij beide keren eerste menstruatie juist heftiger dan ervoor. Je hebt kans dat t beginende menstruatie was maar door de pil misschien zo blijft? 🤷🏼‍♀️ ben geen medici zou gewoon even huisarts bellen of desnoods verloskundige als je daar niet al de boel hebt afgesloten. Klinkt misschien gek maar ben jaloers haha. Hier met tweede menstruatie mirena laten plaatsen nu dus al 20 dagen aan t bloeden (1 dag voor plaatsing ongesteld geworden en nu nog niet gestopt).

9 dagen geleden

Nou even een update ik bloei als een rund momenteel weet nou niet of ik nog zo blij ben dat ik ongesteld ben😂😂😂😂😂