26 Reacties

vorig jaar

Ik geef nectarine en perzik en mango die hoef je niet eerst te koken, moeten wel rijp zijn. Deze schil ik en gooi ik dan in de blender. Banaan maak ik ook. Peer idd eerst koken en appel is mij nog niet goed gelukt haha

vorig jaar

Ik geef alle soorten fruit en prak het met een vork of geef het heel of in kleine stukjes gesneden. Perzik, nectarine, pruim, kiwi, framboos, meloen! Allemaal heel makkelijk te snijden of prakken☺️

vorig jaar

Reactie op Hayyy

Ik geef alle soorten fruit en prak het met een vork of geef het heel of in ...
Geef je de groene of de gele kiwi?

vorig jaar

Reactie op DJBakker

Nog niks omdat ik niet weet of je moet koken ,en ze hadden bij jg over raspen

vorig jaar

Ik meng meestal 2 soorten fruit (appel, peer, banaan, aardbei, nectarine, pruim, kiwi, mango of perzik) en doe dan even de staafmixer:) Als je appel of peer schilt, kun je daarna gewoon raspen of pureren zonder te koken.

vorig jaar

Reactie op DJBakker

De gele! Groene nog niet geprobeerd

vorig jaar

Reactie op nelliner

Ik meng meestal 2 soorten fruit (appel, peer, banaan, aardbei, nectarine, p ...
Morgen even proberen

vorig jaar

Potjes kopen in de winkel 😂 net zo makkelijk

vorig jaar

Reactie op P & W ❤️

Potjes kopen in de winkel 😂 net zo makkelijk
Echtzo

vorig jaar

Wij geven fruit meestal gewoon in stuk. Dus een stuk banaan, een halve perzik/nectarine (met schil), stuk meloen, stuk peer etc etc etc. Wel zorgen we dat het fruit heel erg rijp is zodat ze het zelf makkelijk kan eten. En anders prakken we dingen. Nog nooit fruit gekookt 😅

vorig jaar

Reactie op Caroline1999

Echtzo
Mijn zoontje vind dat niet lekker haha

vorig jaar

Reactie op nelliner

Ik meng meestal 2 soorten fruit (appel, peer, banaan, aardbei, nectarine, p ...
Ja is het dan makkelijk te pureren? Dan blijven het denk ik wel hele kleine stukjes?

vorig jaar

Ik doe niet alle fruit koken hoor, mijn dochter reageert er prima op! Op het kdv word het ook niet gekookt van de voren! Doe vaak 2 soorten fruit door elkaar :)

vorig jaar

Reactie op DJBakker

Mijn zoontje vind dat niet lekker haha
Oh echt haha mijne vind vers juist niet lekker, 😂😂😂

vorig jaar

Reactie op DJBakker

Ja is het dan makkelijk te pureren? Dan blijven het denk ik wel hele kleine ...
Ze mogen op deze leeftijd ook wel wat mibder gladde fruithap!

vorig jaar

Reactie op Caroline1999

Oh echt haha mijne vind vers juist niet lekker, 😂😂😂
😂

vorig jaar

Reactie op SS21-1

Ze mogen op deze leeftijd ook wel wat mibder gladde fruithap!
Jaa we zijn daar nu ook langzaam aan mee bezig 😊 maar hij vind het nog niet heel geweldig haha

vorig jaar

Reactie op DJBakker

Jaa we zijn daar nu ook langzaam aan mee bezig 😊 maar hij vind het nog nie ...
Ah snap ik, sommige kids vinden dat nog niet echt iets idd! Wat water toevoegen en dan gewoon met de staafmixer dan krijg je wel echt een gladde substantie hoor :)

vorig jaar

We geven gewoon een stuk fruit. Een grote aardbei, een (platte) framboos, een halve (rijpe) pruim/nectarine/perzik, banaan split ik in reepjes van 3 etc

vorig jaar

Wij koken eigenlijk niks. Al het zachte fruit is prima te geven zonder dit te doen.