21 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb er geen ervaring mee. Zo jong iig niet.
We hebben bij onze dochter oorbellen laten schieten toen ze 2 was.
Ik zou het niet nog een keer doen op die leeftijd. Aan en uit kleden ging met gegil sinds papa perongeluk een keer met het shirt bleef haken. Toen had ze ook nog eentje ontstoken omdat ze er steeds aan zat met vingers vanuit de zandbak etc..
Ik zou het, óf juist inderdaad nu ze zo klein is, óf wachten tot ze 4/5 zijn bijvoorbeeld. Dan kun je beter uitleggen dat ze er niet steeds aan moeten zitten.
2 jaar geleden
Heel eerlijk zou ik wachten totdat mijn dochter het zelf kan beslissen… je hoort zo vaak dat de oorbelletjes blijven halen in de kleding. Ze hebben er zelf nog helemaal niks aan
2 jaar geleden
Ik heb het vandaag laten doen. Ik was best zenuwachtig! Het was even huilen maar we stonden klaar met een flesje. En toen was het snel over. Het staat heel leuk.
Ik heb ervoor gekozen om het met deze leeftijd te doen want idd over een paar maanden ben ik bang dat ze eraan gaat zitten en dat het dan gaat ontsteken.
Ze heeft gouden oorknopjes met een klein diamantje.
Dank je voor jullie leuke reacties !
2 jaar geleden
Reactie op Bobbienon
Wat een poppetje!🥰 ik wil ook graag gaatjes laten schieten bij mn dochtert ...
Hi!
Ik heb het vandaag gedaan. Ik heb ervoor gekozen om het nu te doen omdat ze er nu nog niet echt aan kan gaat zitten. En ik anders bang ben voor een ontsteking. We hadden een fles klaar staan. Ik was erg zenuwachtig. Ze huilde even en toen was het over.
Dank je voor je reactie !
2 jaar geleden
Reactie op Carlijn Hanff
Ik heb het vandaag laten doen. Ik was best zenuwachtig! Het was even huilen ...
Heel schattig. Ben benieuwd hoe het staat 🥰
2 jaar geleden
Reactie op Carlijn Hanff
Hi!
Ik heb het vandaag gedaan. Ik heb ervoor gekozen om het nu te doen omda ...
Superleuk toch ! Ik had alleen wat kleinere knopjes moeten uitzoeken maar dat komt nog wel..

2 jaar geleden
Reactie op Carlijn Hanff
Superleuk toch ! Ik had alleen wat kleinere knopjes moeten uitzoeken maar d ...

Te lief. Mooie meid.
Och die knopjes zijn over 2 a 3 maand perfect van formaat. Ze groeien zo snel!
2 jaar geleden
Reactie op manonxeb
Waarschijnlijk een onpopulaire mening, maar ik vind het toch zo raar dat di ...
Mee eens. Ik vind het ook zielig om een kleintje dit aan te doen, alleen maar omdat mama het mooi vind staan.
2 jaar geleden
Hier toen wel gedaan met 4 maandjes
Ze had er geen last van!
Tot de dag van vandaag ( 13 jaar ) is ze er super blij mee
2 jaar geleden
Reactie op manonxeb
Waarschijnlijk een onpopulaire mening, maar ik vind het toch zo raar dat di ...
Geloof me je bent niet de enige… 🫣🫣