31 Reacties Nieuwste boven Wij dachten aan jungle thema... en vond deze erg leuk! Naam klopt wel niet. 😅
Ik ga voor het dino thema, maar ik ga het zelf ontwerpen :)
Heb al een super leuke getekend. Nu nog de naam hebben en dan kan ik dat toevoegen om het compleet te krijgen
Reactie op Lydia01 Ik ga voor het dino thema, maar ik ga het zelf ontwerpen :)
Heb al een supe ...
Creatief! Via welke site doe je dat?
Reactie op Sarah_91_2 Wij dachten aan jungle thema... en vond deze erg leuk! Naam klopt wel niet. ...
Leuk!!
Reactie op Lydia01 Ik ga voor het dino thema, maar ik ga het zelf ontwerpen :)
Heb al een supe ...
Ooooh heb je een foto van de tekening ?😍
Reactie op vmschr Creatief! Via welke site doe je dat?
Ik teken de afbeeldingen zelf en zet het zelf in een InDesign bestand. Daarna is het gewoon een kwestie van naar de drukker sturen.
Ik heb een grafische opleiding gedaan, hierdoor weet ik hoe ik het zelf kan maken. Zou het zelfs zelf kunnen drukken als ik zou willen 🤭🤭
Reactie op Sarah_91_2 Ooooh heb je een foto van de tekening ?😍
Het is nog een ontwerp. Dus kan nog veranderen, maar ik ben er wel heel tevreden over 🥰
Een paarse dino, omdat het kamertje paars wordt en dino thema
Reactie op Lydia01 Ik teken de afbeeldingen zelf en zet het zelf in een InDesign bestand. Daar ...
Wat gaaf!! 🤩
Same, ik maak hem ook zelf!
Leuk om te zien dat meer mensen creatief worden! Ik maak hem ook zelf, dit is het idee. De vuurvliegjes en de naam wil ik dan in goudfoliedruk.
Via welke site bestellen jullie een kaartje? Ik wil graag een kaartje waar geen reclame/ logo van de website op de achterkant staat
Reactie op Lydia01 Het is nog een ontwerp. Dus kan nog veranderen, maar ik ben er wel heel tev ...
Ohh wat leuk!!
Ik heb voor onze frummel bij Prenatal alle dino dingen gekocht 🤣
Reactie op Mb14 Via welke site bestellen jullie een kaartje? Ik wil graag een kaartje waar ...
Bij veel sites (waaronder kaartje2go) kun je door contact op te nemen heel makkelijk de achterkant aanpassen. (Met opdruk dus ook)
Reactie op Roosuyterlinde Bij veel sites (waaronder kaartje2go) kun je door contact op te nemen heel ...
Bij kaartje2go kun je dat gewoon aanvinken als je de bestelling plaatst.
Wij hebben het proefkaartje vrijdag al binnen gekregen en zijn meteen verkocht 🥰 Was echt geen lange zoektocht bij ons, haha! Wij hebben ons kaartje via koningkaart.nl
Ik bestel weer bij Fientje & Co
Ws wordt t toch zoiets 😀
Reactie op Yikes Ohh wat leuk!!
Ik heb voor onze frummel bij Prenatal alle dino dingen geko ...
Prenatal heeft dino dingen!!???
Alle prenatals in de buurt zijn weg, dus ben nog steeds de winkel niet in geweest 😭
Reactie op Lydia01 Prenatal heeft dino dingen!!???
Alle prenatals in de buurt zijn weg, dus be ...
JAAA!!
ze hebben roze/wit/geel en een beetje zeegroen/blauwe dino dingen
ZOOO LEUK