12 Reacties

2 jaar geleden

Heb je jeuk?

2 jaar geleden

Ik heb dit een paar weken geleden gehad. De vk gaf aan dat het geen kwaad kan. Dit kan gebeuren door hormonen. Even in de gaten houden.

2 jaar geleden

Reactie op Qs

Heb je jeuk?
Nee nergens last van, ook geen sterke geur, geen pijn geen jeuk. 🤷🏻‍♀️

2 jaar geleden

Ik heb dit ook!!! Ook geen jeuk

2 jaar geleden

Reactie op wafae1996

Ik heb dit ook!!! Ook geen jeuk
Jaa heel apart hè?! .. Maak me toch zorgen, denk dat ik de huisarts maar ga bellen morgen

2 jaar geleden

Ik heb dit ook (gehad) had er over gegoogled maar kon niets vinden. Af en toe heb ik het nog steeds.

2 jaar geleden

Ik heb het ook af en toe, ben 12+4 vandaag. Heb het al een aantal weken af en aan, maar ook geen jeuk oid.

2 jaar geleden

Door hormonen schommelt dit. Het is niet erg tenzij je andere bijkomende klachten hebt.

2 jaar geleden

Ja ik heb hier ook last van, ben er ook beetje onzeker over. Ik ga het eens navragen bij de huisarts..

2 jaar geleden

Ik zit even mee te denken. Zou het kunnen komen door vitamine pillen die je slikt? Ik slik bijvoorbeeld Vitakruid en hierdoor wordt mijn urine wat geel/groen en soms is de afscheiding dat hierdoor ook. 🤍

2 jaar geleden

Hier ook last van. Nu dacht ik oké sommige dagen is het zo hevig ik ga inlegkruisjes gebruiken. Bleek ik daar allergisch voor te zijn. Kreeg ook enorme jeuk. Allergische reactie tot bloedend toe, schrok me rot maar gelukkig bloed van de buitenkant zeg maar niet inwendig. Ik las dat het te maken heeft met hormonen en combinatie van vitaminepillen voor langere tijd?