4 Reacties

3 dagen geleden

Heel herkenbaar. Onze 1e zoon was ook totaal niet zo. Onze 2e jongen word eind januari 2. Heeft echt driftbuien soms om helemaal niks! Schijnt een fase te zijn馃槄 ze willen meer als dat ze kunnen en dat is heel frustrerend

2 dagen geleden

Reactie op MandyDali

Heel herkenbaar. Onze 1e zoon was ook totaal niet zo. Onze 2e jongen word e ...
Precies dit! Vermoeiend he?!

2 dagen geleden

Reactie op Ilmi

Precies dit! Vermoeiend he?!
Ja heel vermoeiend. Vooral als je niet weet waar de frustratie vandaan komt. Bijna alle kindjes rond deze leeftijd hebben dit alleen de ene veeteelt heftiger als de ander馃槄

2 dagen geleden

Heel herkenbaar! Mijn dochter heeft met momenten ook zoveel boosheid, het enige wat we daarin zien wat helpt is h茅茅l veel ondertiteling geven en bijv zeggen dat we het gevoel hebben dat ze iets wil zeggen wat nog niet lukt. Maar ook dan is het inderdaad een pluisje wat net te hoog opwaait en ze wordt helemaal leip. Hier begint het nu wat beter te worden. Ik genoot van de dagen dat ze even naar de opvang/mijn ouders was om bij te tanken, daar was het ook allemaal een stuk minder dus zij hadden er niet zon last van. Veel naar buiten, afleiding, knuffelen als ze het toelaat en tips die je waarschijnlijk allemaal al toepast. Ik hoop dat voor jullie deze fase ook niet wekenlang duurt, hier is t na een donderwolk van zon 2.5/3 weken echt al wel beter aan het worden met af en toe een momentje van extreme boosheid en regelmatig huilen om de kleinste dingen. Maar dat is wel redelijk te handelen.. Succes 鈾ワ笍