10 Reacties

2 jaar geleden

wij hebben het wel gebruikt tijdens het kijken naar een carnavalsoptocht. ons zoontje was toen ook ongeveer 4 weken. Hij heeft er heerlijk mee geslapen in de draagzak.

2 jaar geleden

Reactie op Loveitlikebren

wij hebben het wel gebruikt tijdens het kijken naar een carnavalsoptocht. o ...
En wat was t gewicht van je zoontje? Want dat maakt volgens mij ook uit of ze wat verder ontwikkeld/aangesterkt zijn. Althans die indruk kreeg ik van de jeugdarts. Wel echt fijn dat je zoontje het zo goed deed, altijd spannend!

2 jaar geleden

Ik heb ze beide gebruikt bij mijn eerste. Toen hij 6 weken was moest ik vliegen en toen gebruikte ik die met het zachte band. Is veel fijner voor een pasgeboren baby. Die met het harde band (lijkt op een koptelefoon) kan je beter gebruiken wanneer ze 1 jaar en ouder zijn. Blijft ook beter zitten. Dus ga lekker naar je bruiloft en gebruik met het zachte band.

2 jaar geleden

Reactie op Hev17

Ik heb ze beide gebruikt bij mijn eerste. Toen hij 6 weken was moest ik vli ...
Goed om te weten! En hoeveel woog je zoontje toen? Ik heb echt het idee dat de jeugdarts advies gaf omdat hij nog zo fragiel is 3850gr bij 4 weken.

2 jaar geleden

Hier ook die met zachte band gebruikt met carnaval. In kinderwagen wat makkelijker dan in de draagzak, omdat het hoofdje nog wat klein is voor die band, maar ging echt prima. Baby heeft overal doorheen geslapen. Onze zoon was toen ongeveer 5 weken en woog rond de 4300 gram.

2 jaar geleden

Reactie op manonxeb

Hier ook die met zachte band gebruikt met carnaval. In kinderwagen wat makk ...
Top! Welke had jij gekocht? Ik zie dat de alpina vanaf 3 maanden is.

2 jaar geleden

Reactie op ikkipikki

Top! Welke had jij gekocht? Ik zie dat de alpina vanaf 3 maanden is.
Alpine muffy baby bedoel ik dan!

2 jaar geleden

Hier ook met zachte band en ook gebruikt tijdens de carnaval en toen was hij 5 weken met gewicht van net 4 kg.. ik had hem gewoon vast en hij had het mutsje van zijn jasje nog over heen.. hij vond het niet erg

2 jaar geleden

Reactie op Laula1988

Hier ook met zachte band en ook gebruikt tijdens de carnaval en toen was h ...
Aah top! Welke had jij gekocht voor je zoontje?

2 jaar geleden

Reactie op ikkipikki

Aah top! Welke had jij gekocht voor je zoontje?
Wij hebben die van luvion (nu in de aanbieding bij bol.com haha)