6 Reacties

vorige week

Hoi , heeft hij geen kenmerk van arfid? Wat jij beschrijft dat hebben wij ook en bij ons is al gezegd dat het arfid is.

vorige week

Reactie op mel888

Hoi , heeft hij geen kenmerk van arfid? Wat jij beschrijft dat hebben wij o ...
Nee dat is niet gediagnosticeerd bij mijn zoontje. Het is ook maanden hartstikke goed gegaan. Maar sinds hij een week 4 a 5 geleden buikgriep heeft gehad en heel veel moest overgeven is de paniek bij stukjes in z'n keel als het vermengd is met vloeibaar/glad eten weer terug. Dus ik ben zoekende in hoe ik hem kan helpen om er weer positieve ervaringen mee op te doen.

vorige week

Misschien samen koken of eten klaar maken en hem laten helpen? Ook daarbij al vanalles laten snoepen/ proeven misschien is dat een positieve manier om het weer te gaan eten voor hem

6 dagen geleden

Reactie op Aivlis

Nee dat is niet gediagnosticeerd bij mijn zoontje. Het is ook maanden harts ...
Lastig he ! Onze zoontje is ook ziek geweest en heeft antibiotica gehad en wilt nu zijn nutrinipoeder niet meer drinken in ochtend. Hij moesr dat altijd liggen doen . Maar ook zittend wilt ie dat niet. Echt zoeken ... hoop dat je gauw weer de positieve ervaring krijgt 馃槝

5 dagen geleden

Reactie op mel888

Hoi , heeft hij geen kenmerk van arfid? Wat jij beschrijft dat hebben wij o ...
Wow ik wist niet dat ze dat zo jong al kunnen vaststellen.

5 dagen geleden

Ik zou gewoon geven wat hij wel wil en beetje bij beetje zal het vast veranderen. Ik had dit als kind ook, lustte dingen niet door bepaalde structuren of als het kraakte zoals sla en paprika. Nu eet ik alles.