10 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb een hele erge acne huid gehad in het verleden. Was altijd bang als ik zwanger werd dat het terug kwam. Maar tot heden (ben 14 weken) niets! Ik gebruik Ordinary, ben alleen zelf een beetje tot de ontdekking gekomen dat niet alles mag. Maar dit merk is echt fantastisch! En dat zeg ik die sinds 2 jaar dit gebruik en acne heeft vanaf 12 jaar (ben zelf 28 jaar.) succes en een fijne zwangerschap 馃挄
2 jaar geleden
Ik ben zelf heel enthousiast over de cleansing lotion van Dr van der Hoog. Daar zit wel alcohol in, mijn huid reageert er niet op maar dat verschilt natuurlijk per huid. Een flesje is tussen de 7 en 8 euro.
2 jaar geleden
Herkenbaar! Ik heb veel last van onderhuidse bultjes op die plek, waarvan sommige gaan ontsteken en een puistje worden. Wat bij mij goed werkt is juist geen agressieve reinigers, scrubs etc. Een cr猫me die ik heb gekocht werkt heel goed, la Roche posay Effeclar Duo. Ik breng dit 鈥榮 ochtends en 鈥榮 avonds aan en nu is alles onder controle, super fijn!
https://www.etos.nl/producten/la-roche-posay-effaclar-duo%5B%2B%5D-dagcreme-onzuivere-huid-40-ml-120556222.html?gclid=Cj0KCQjwwvilBhCFARIsADvYi7JlujUGdShCZHCtfFBmhHJ-tCEs5xokCMYE1YzQSDKHNPShdH9CSK4aAkgwEALw_wcB
2 jaar geleden
Ik heb er ook last van in vlagen. Ik weet niet in wat voor mate je het hebt maar je mag tijdens je zwangerschap benzoylperoxide gebruiken.
Deze koop ik bij de apotheek.
Ik was verder in ochtend en avond m'n gezicht met soms een neutrale zeep en dat lijkt het enigszins rustiger te maken bij een paar puistjes. Als ik een ergere uitbraak heb smeer ik benzoyleroxide en dat verminderd het voor mii ook. Daarna smeer ik
The Ordinary Natural Moisturizing.
Ik zou zoals eerder genoemd even de ingredienten checken van andere gezichtsverzorging aangezien niet alles kan/mag met zwangerschap.
2 jaar geleden
https://www.hollandandbarrett.nl/shop/product/zarqa-reinigingsgel-clear-skin-60011206
Ik gebruik deze, is bij mij super effectief en betaalbaar. En er zit geen rotzooi in馃檶馃徎
2 jaar geleden
Reactie op Yikes
Ik zou niet allemaal aggressieve producten voor acne ofzo gaan gebruiken aangezien dit tijdelijk is door de hormonen die nu nog even van de rel zijn, komt echt goed馃槝
2 jaar geleden
Bij mij werkt het goed om mijn gezicht te wassen met speciale schuimzeep hiervoor, vervolgens of miccelair water of af nemen met een toner. Daarna pas dagcreme. Ik kreeg vaak puistjes waar de zeep er nog een beetje op zat. Het beste dit ook in de avond doen, maar doe dan ook wel vaak gewoon even met miccelair water.
Ik kreeg van de progesteron van mijn spiraaltje destijds ook veel pukkeltjes dus vanaf toen de routine er al in gesleten.
Naar mijn idee is het zelf even uitzoeken welke producten goed bij je passen. Bij mij werkt vaak voor gevoelige huid goed, daar zit dan ook geen parfum in