8 Reacties

4 weken geleden

Iemand?

4 weken geleden

Heeft hij koorts?

4 weken geleden

Reactie op Lisse84

Heeft hij koorts?
Net weer bij huisarts geweesr weer kregen we hem niet rustig ook zijn nutrinipoeder niet gedronken . Nu zag ze bij zijn oor iets rood en eerder zagen ze niks .... hij drinkt nu ook helemaal niet😪

4 weken geleden

Reactie op mel888

Net weer bij huisarts geweesr weer kregen we hem niet rustig ook zijn nutri ...
Het lijkt mij dat hij toch iets onder de leden moet hebben? Het duurt best lang nu vind ik….sterkte!

4 weken geleden

Reactie op Lisse84

Het lijkt mij dat hij toch iets onder de leden moet hebben? Het duurt best ...
Ja dat zei ik vanochtend ook al bij de dokter!! Ik denk iets met zijn slokdarm maar ze blijft beweren van niet ,vorig jaar gilde hij ook en toen bleek het zijn slokdarm geweest te zijn . Morgen alweer een week ... Dankje

4 weken geleden

Reactie op Lisse84

Het lijkt mij dat hij toch iets onder de leden moet hebben? Het duurt best ...
Vanochtend 6 uur begon het weer ,niet stil te krijzen , overtrekken alles ,mijn vriend spoed gebeld en ze gingen mee kijken met beeld ze stelde vragen en daarna zegt ze dood leuk... je zult moeten wachten tot 8 uur .. ik werd heel boos ,wachten tot 8 uur voor dokter ?? Je ziet toch hoe het gaat we mochten niet langs komen, heb heel boos opgehangen. Is toch niet normaal dit ???

5 dagen geleden

Hoe is dit afgelopen?

5 dagen geleden

Reactie op kellydelange

Hoe is dit afgelopen?
Dat gillen bleef nog wel ff. Gelukkig werd het minder ,maar we merken wel dat hij erg onrustig is ook zijn darmen weer problemen hebben , we kregen voordat hij ziek was extra poeder door water te doen en ging goed maar helaas...