21 Reacties
10 maanden geleden
Reactie op Esma55
Deze! 20% vaseline creme.
Wij gebruiken deze voor onze kleine. Geadviseerd ...

Deze gebruik ik idd ook bij mn zoontje. Af en toe gebruik ik deze paraffine zalf als het echt heel droog is. Ik smeer vaak iedere ochtend en avond. Hopelijk werkt dit voor jou ook!

10 maanden geleden
Wij smeren koelzalf zonder rozenolie. Huisarts had cetomacrogolcrème met vaseline of lanettecreme geadviseerd, maar daar werd de uitslag van mijn dochter juist erger van. Hier is het ook smeren smeren smeren. Daarnaast gaat ze max 1x per week in bad en smeer ik haar hele lichaam ook regelmatig in met huidolie.
10 maanden geleden
Reactie op Nik0522
Hier producten van Naif werken heel goed. En toen onze dochtertje een paar ...
Vaseline deden wij ook.. maar dat kan nu niet meer, want dan zit de Vaseline overal aan. Normaal gebruik ik ook wel veel Naif, maar die gaf niet het gewenste resultaat, dus toen Zwitsal maar geprobeerd.. maar zelfde verhaal
10 maanden geleden
Reactie op truusje90
Vaseline deden wij ook.. maar dat kan nu niet meer, want dan zit de Vaselin ...
In Zwitsal zitten vaak ook alcohol en parfum toegevoegd wat reactie kan geven.
Heb je wel eens kokosolie, sheabutter of druivenpitolie geprobeerd? Dit trekt allemaal snel in, is natuurlijk en zitten verder geen middelen in toegevoegd.
Bij de sheabutter is het wel belangrijk om dit even in je handen goed te wrijven en daardoor te verwarmen, dan wordt het smeerbaar.
10 maanden geleden
Ik heb de baby olie van chi, die is 100% natuurlijk en ruikt heerlijk. Gebruik dit al sinds geboorte en nooit een droge huid of huidklachten gehad.
10 maanden geleden
Het kan zijn dat je baby overgevoelig is voor bestanden van Zwitsal. Bij ons werden de wangen bijv altijd schraal van Weleda. Toen we overstapten naar droge huid zalf van drs Leenarts was t in één keer over. Ook toen we stopten met smeren. Bleek t aan de Weleda te hebben gelegen, toen ik daarna nog eens testte 😅
10 maanden geleden
Reactie op AnneEZ
Het kan zijn dat je baby overgevoelig is voor bestanden van Zwitsal. Bij on ...
Hier gebruik ik ook altijd Weleda.. de gezichtscreme en nu met de kou de weer&wind. Wangetjes blijven schaal.. dus misschien wel hetzelfde probleem als bij jou. Is het van dr Leenarts die pot droge huid zalf?
10 maanden geleden
Pure lanoline werkt het allerbeste! 100% natuurlijk en werkt voor alles
10 maanden geleden
van la roche possay, lipikar balm. mijn kindje is eczeem gevoelig en dit is het enige wat helpt!
10 maanden geleden
Dr leenarts en dan de pot gebruiken wij dochter heeft ook echt snel schrale huid op der wangen van de kou etc en dit werkt echt voor ons