21 Reacties

10 maanden geleden

Deze! 20% vaseline creme. Wij gebruiken deze voor onze kleine. Geadviseerd door de eczeem verpleegkundige omdat hij eczeem had. Maar dit is een fijne voor dagelijks om z'n huidje mooi zacht te houden 😊

10 maanden geleden

Hier producten van Naif werken heel goed. En toen onze dochtertje een paar weken oud was ( dik in de winter) met zeer droge huid smeerde ik gewoon vaseline op dr gezichtje. Gewoon een heel dun laagje, ik vind het echt een top spul!

10 maanden geleden

Reactie op Esma55

Deze! 20% vaseline creme. Wij gebruiken deze voor onze kleine. Geadviseerd ...
Deze gebruik ik idd ook bij mn zoontje. Af en toe gebruik ik deze paraffine zalf als het echt heel droog is. Ik smeer vaak iedere ochtend en avond. Hopelijk werkt dit voor jou ook!

10 maanden geleden

Delia skincare babybalm

10 maanden geleden

Wij smeren koelzalf zonder rozenolie. Huisarts had cetomacrogolcrème met vaseline of lanettecreme geadviseerd, maar daar werd de uitslag van mijn dochter juist erger van. Hier is het ook smeren smeren smeren. Daarnaast gaat ze max 1x per week in bad en smeer ik haar hele lichaam ook regelmatig in met huidolie.

10 maanden geleden

Reactie op Nina-2024

Wij smeren koelzalf zonder rozenolie. Huisarts had cetomacrogolcrème met va ...
*Uitslag = eczeem

10 maanden geleden

Reactie op Nik0522

Hier producten van Naif werken heel goed. En toen onze dochtertje een paar ...
Vaseline deden wij ook.. maar dat kan nu niet meer, want dan zit de Vaseline overal aan. Normaal gebruik ik ook wel veel Naif, maar die gaf niet het gewenste resultaat, dus toen Zwitsal maar geprobeerd.. maar zelfde verhaal

10 maanden geleden

De weer en wind balsem van Weleda werkt hier heel goed tegen schrale wangen

10 maanden geleden

Reactie op truusje90

Vaseline deden wij ook.. maar dat kan nu niet meer, want dan zit de Vaselin ...
In Zwitsal zitten vaak ook alcohol en parfum toegevoegd wat reactie kan geven. Heb je wel eens kokosolie, sheabutter of druivenpitolie geprobeerd? Dit trekt allemaal snel in, is natuurlijk en zitten verder geen middelen in toegevoegd. Bij de sheabutter is het wel belangrijk om dit even in je handen goed te wrijven en daardoor te verwarmen, dan wordt het smeerbaar.

10 maanden geleden

Deze werd ons destijds door 't cb geadviseerd en werkte inderdaad megagoed. Hij is parfum vrij maar ruikt ook niet echt lekker ofzo maar hij werkt écht goed dus hef is 't waard

10 maanden geleden

Ik heb de baby olie van chi, die is 100% natuurlijk en ruikt heerlijk. Gebruik dit al sinds geboorte en nooit een droge huid of huidklachten gehad.

10 maanden geleden

Het kan zijn dat je baby overgevoelig is voor bestanden van Zwitsal. Bij ons werden de wangen bijv altijd schraal van Weleda. Toen we overstapten naar droge huid zalf van drs Leenarts was t in één keer over. Ook toen we stopten met smeren. Bleek t aan de Weleda te hebben gelegen, toen ik daarna nog eens testte 😅

10 maanden geleden

Reactie op AnneEZ

Het kan zijn dat je baby overgevoelig is voor bestanden van Zwitsal. Bij on ...
Hier gebruik ik ook altijd Weleda.. de gezichtscreme en nu met de kou de weer&wind. Wangetjes blijven schaal.. dus misschien wel hetzelfde probleem als bij jou. Is het van dr Leenarts die pot droge huid zalf?

10 maanden geleden

Pure lanoline werkt het allerbeste! 100% natuurlijk en werkt voor alles

10 maanden geleden

Reactie op DD94

Hier gebruik ik ook altijd Weleda.. de gezichtscreme en nu met de kou de we ...
Ja die! Het lijkt heel erg op vaseline vind ik, maar veel fijner smeerbaar. Maar je kind wordt er dus wel een glimmend eitje van 😅

10 maanden geleden

Reactie op solideogloria

Pure lanoline werkt het allerbeste! 100% natuurlijk en werkt voor alles
Maar ook daarvoor geldt: je kúnt er allergisch of overgevoelig voor zijn… 🙋‍♀️

10 maanden geleden

Hier ook een kindje met een droge huid en ik zweer bij Inoli badolie en dr. leenarts droge huidzalf.

10 maanden geleden

Frambozenzalf van puur geluk!

10 maanden geleden

van la roche possay, lipikar balm. mijn kindje is eczeem gevoelig en dit is het enige wat helpt!

10 maanden geleden

Dr leenarts en dan de pot gebruiken wij dochter heeft ook echt snel schrale huid op der wangen van de kou etc en dit werkt echt voor ons