6 Reacties

één maand geleden

Voor vakantie is een eigenmerk staafmixer denk ik wel prima. Voor thuis hebben wij wel een duurdere omdat deze vaker gebruikt wordt en deze voor ons idee wat meer kracht heeft en van sterker materiaal gemaakt is. Eigen merk zal ook prima zijn werk doen denk ik.

één maand geleden

Ik vind blokker niet zo sterk

één maand geleden

Ik dacht altijd dat zo'n die goedkope witte prima was, totdat ik de bosch ergomixx heb gekocht 😅 veel stiller, sterker, hakt het makkelijker fijner en makkelijker schoon te maken. Alleen voor vakantie is een goedkope prima maar als je er thuis ook langer plezier van wil hebben zou ik toch even goed kijken en vergelijken.

één maand geleden

Met die van de Blokker heb ik geen ervaring. Met onderstaande wel. Het is niet de stilste, maar doet erg goed wat ie moet doen. https://www.bol.com/nl/nl/p/braun-staafmixer-multiquick-mq10-001m/9300000119288080/

één maand geleden

Ik heb vorige week voor 20 euro die vd lidl gehaald omdat mijn oude doorbrandde. Heel fijn ding!

één maand geleden

Geen ervaring met blokker eigenmerk. Heb een tefal 4 in 1 set 1000 watt ben ik zeer tevreden mee. Gebruik vaak de hakmolen met het bakje voor de hapjes wordt goed glad.