1207 Reacties
3 jaar geleden
Morgen ben ik als het allemaal goed zit 7 weken zwanger. Ik heb wel wat innesteling kraampjes gehad maar nu al zo鈥檔 2 weken nergens last van. Opzich wel fijn maar begin mij wel zorgen te maken. Gelukkig woensdag naar de verloskunde, en hopelijk zien we dan een kloppend hartje.
3 jaar geleden
Ruim 6 weken nu en af en toe misselijk, moe, menstruatieachtige en wat chagrijnig. Maar door gewoon verdeeld over de dag wat kleinere porties en Meer te eten lukte het bij de vorige zwangerschap de misselijkheid redelijk de onderdrukken. Toen had ik na 10 weken tot de bevalling weinig last van kwaaltjes. We gaan zien of het deze keer weer zo is 馃馃徎
3 jaar geleden
Vandaag 5 weekjes zwanger.
Misselijkheid valt gelukkig mee, met vlagen.
Ik merk nu wel gevoelige borsten.
Mijn buik voelt van binnen helemaal beurs, misschien omdat dit mijn 2e zwangerschap is?!
Lijk ook een beetje last van me banden te hebben, het is beetje gevoelig?!
Beetje vage klachten eigenlijk
3 jaar geleden
Nou jeetje, ik zit vandaag op kantoor, moet ineens z贸 veel scheten 馃ぃ馃ぃ en het doet gewoon pijn om ze op te houden dus ik gebruik het smoesje dat ik gewoon elke keer moet plassen hahaha verschrikkelijk
3 jaar geleden
Reactie op O.
5 weken zwanger; gevoelige borsten - last van obstipatie/aambeien馃檭 en sind ...
Ik heb al sinds mijn innestelingsbloeding (30 april) dagelijks last van bruine afscheiding maar verder geen roze of rood bloed gelukkig. Op internet lees je idd van alles馃槚 zo onzeker wordt je er van
3 jaar geleden
Reactie op Kimberleyashley
Ik heb al sinds mijn innestelingsbloeding (30 april) dagelijks last van bru ...
Ik vind het allemaal maar bijzonder馃ゲ ik heb volgende dinsdag een afspraak staan bij mijn gynaecoloog en hoop dan op meer duidelijkheid!
Gefeliciteerd btw! Hoop op een veilige en rustige zwangerschap馃尮
3 jaar geleden
Reactie op O.
Ik vind het allemaal maar bijzonder馃ゲ ik heb volgende dinsdag een afspraak ...
Ah ja snap ik! Spannend!! Ik ook volgende week dinsdag haha wat toevallig. Succes iniedergeval, hoop dat het allemaal goed zit :) dankjewel jij ook!!
3 jaar geleden
Hier nu 6 weken.
Behoorlijk moe , gevoelige borsten , op en af menstruatiekrampen.. na mij idee heel anders dan mijn eerste zwangerschap. Toen was ik zo ontiegelijk misselijk incl 2 a 4x per dag spugen. Maar toen kwam ik er pas met 6 a 7 weken achter 馃ゴ
3 jaar geleden
Weet niet of dit symptoom al voorbij is gekomen, bloedneus!
Ik ben iemand heb nooit bloedneus gehad. Ik had denk ik ongeveer 2 jaar terug me eerste bloedneus was toen wel einde van me eerste zwangerschap.
Maar nu alweer 2 bloedneuzen gehad.
Even opgezocht, is dus mogelijk symptoom van de zwangerschap. Zeker omdat ik het verder nooit (zelf niet als kind) heb gehad.
Tissues gaan nu altijd onderweg mee.
3 jaar geleden
Acne!!! Daar heb ik normaal extra last van rond mijn menstruatie en tijdens mijn vorige zwangerschap had ik er helemaal geen! En nu heb ik echt het ergste wat ik ooit gehad heb 馃ゲ
Verder pijnlijke borsten, opgeblazen, en alterneren tussen misselijk en razende honger. Slecht slapen en nachtzweten.
Ongeveer 4+5 weken zwanger.