10 Reacties

11 dagen geleden

Ik ben net gestopt met borstvoeding dus dan zeggen ze dat het uit kan gaan vallen.. ik lees even mee 😘

11 dagen geleden

Helpt niet echt iets tegen aangezien het hormonaal is. Ik gebruik silsolutions maar dat is meer voor gezond haar dus dat gaat ook niet helpen, supplementen helpen pas na 6 weken innemen ofzo

11 dagen geleden

Kreeg de tip om Alline Procap te nemen 2 kuren van 3maanden.

11 dagen geleden

Aaaaaah jaaa ik heb enorme haaruitval! Ik wil mijn haar weer olieën 2x per week alleen dat moet dan wel erin trekken en daarna uitspoelen. Is wel lastig met een kleine maarja ..

11 dagen geleden

Ik gebruik van pure Yasmine haar kruiden spray en oliemasker met lotion. Helpt zeker bij hormonale haaruitval🤭 verder heel goed je producten checken op bepaalde stoffen (niet alleen sulfaten en siliconen, sommige sulfaten zijn juist goed) maar bijvoorbeeld Sodiumchloride. Dat zorgt op lange termijn voor verstopping van je follikel waardoor deze eerder in je haarcyclus uitvalt. Zo zijn er veel ingrediënten (kan je “blacklists” van vinden op internet bij bijvoorbeeld hairqare.co cursussen) Voldoende eiwitten eten!: je haar is dood eiwit en wanneer je lichaam weinig eiwit krijgt dan scheidt het simpelweg minder uit. Zorgen voor doorbloeding naar je hoofdhuid: met zo’n scalp brush of bijv ff onderste boven met je hoofd Voldoende biotine, zink, magnesium Door juist aan te passen wat voor meer normale haaruitval zorgt, minder je die haaruitval en dan is het minder extreem of niet (ik heb er vroeger altijd snel last van gehad, ook bij stress)

11 dagen geleden

Mijn zoontje is 13 weken, ik houd mn hart vast ben zo bang voor haaruitval! Ik lees mee

11 dagen geleden

Hier nu 4 maanden aan het “ontzwangeren” en haar valt met bosjes uit. Echt niet normaal! Krijg ook kale plekken bij mn inhammen. Lees dus zeker even mee 😮

11 dagen geleden

Paar drupjes rozemarijn olie door je shampoo kan misschien helpen.

11 dagen geleden

Reactie op Jo-mc

Hier nu 4 maanden aan het “ontzwangeren” en haar valt met bosjes uit. Echt ...
Ik heb dit dus ook, vreeeselijk!

10 dagen geleden

Ik zag vandaag opeens inhamingen. Ik vind het zo erg, kan wel janken. Ik ga morgen casterolie halen en 3x in de week op mijn hoofdhuid smeren/masseren. En ik ga biotine pilletjes halen en elke dag innemen.