6 Reacties

2 jaar geleden

Nog een foto

2 jaar geleden

,

2 jaar geleden

Kruidvat supplementen zijn sowieso niet goed. En de haaruitval is hormonaal, daar gaat een supplement niets aan veranderen helaas

2 jaar geleden

Slik je verder vitamines? Misschien even advies vragen aan je verloskundige. Vooral vitamine A is een dingetje tijdens de zwangerschap volgens mij.

2 jaar geleden

Misschien deze vraag even stellen aan je verloskundige? Waar iets staat in een winkel lijkt mij niet helemaal relevant of je het mag nemen tijdens een zwangerschap. Ik zie dat er vitamine A in zit. Op de website van het Voedingscentrum staat dat je tijdens je zwangerschap beter geen supplementen kunt nemen met vitamine A: https://mobiel.voedingscentrum.nl/nl/service/vraag-en-antwoord/zwanger-en-baby/kan-vitamine-a-tijdens-de-zwangerschap-kwaad.aspx#:~:text=Te%20veel%20vitamine%20A%20verhoogt,bevatten%20namelijk%20veel%20vitamine%20A.

2 jaar geleden

Verloskundige gaf aan dat je vitamine bij kunt slikken maar uit moet kijken met A. Van A tot Z moet je ook niet gebruiken.l gaven ze bij mij aan. Idd morgen even bellen als je het zeker wil weten ;)