7 Reacties
3 jaar geleden
Wat ontzettend vervelend, heel veel sterkte! Ik heb het twee keer achter elkaar gehad, beide keren een eileider verwijderd. De eerste keer was ik 7w zwanger en had ik binnen een week m'n menstruatie. De tweede keer (bij 4w) kreeg ik geen menstruatie en steeg m'n HCG, toen bleek ik nog zwanger. Het is echt zeer zeer zeldzaam, maar die niet onmogelijk. Heel veel sterkte!
3 jaar geleden
Echt heel erg naar.. hier ook meegemaakt bij eerste zwangerschap. Ook werd er aangegeven dat er nog wel wat restjes te zien was in de baarmoeder en dat dat vanzelf opgeruimd zou worden door mijn lichaam. Standaard controle afspraak na een x aantal weken en bij zorgen eerder dan die afspraak mocht ik bellen.
Zou het even in de gaten houden. Denk dat het bij mij dik 1,5 week geduurd heeft met bloeden en viel ook net 2 dagen na de operatie een dik plak grijs weefsel uit, geen idee wat het was maar schrok er wel erg van.
Goed voor jezelf zorgen en hoop dat je fijne mensen om je heen hebt die jou ook in de gaten houden💕
3 jaar geleden
Hoi kyrar,
Heftig hè om mee te maken.
Ik ben zelf in aug geopereerd aan bbz en ook mijn linker ei leider verwijderd.
Ik heb met zwangerschap testen getest of mijn hcg daalde.
Na OK reageerde die nog positief door aanwezigheid van hcg.
Na 4 weken brak mijn menstruatie door waarna ik nog eens ging testen en toen was die negatief dus wist ik dat hcg nu laag/lager was!
Beterschap ❤️🩹
3 jaar geleden
Heel veel sterkte! Een bbz is heel heftig om mee te maken. Ik heb in november ‘21 een bbz gehad waarbij m’n rechter eileider is verwijderd. Ongeveer 2 dagen na de operatie weer een test gedaan en die was toen al negatief. Ik had pas een (spoed)operatie bij ong 11 weken ‘zwangerschap’ (omdat toen mn eileider was geknapt) en had daarvoor al zo’n 3 a 4 weken heeeel heftig bloedverlies gehad.
3 jaar geleden
Volgens mij blijft dat nog een week of vier zes dat ze zeiden . Ik heb Bbz gehad in dec werd ziek kon niks meer op 14 dec geopereerd dacht zes te zijn was elf weken al die tijd menstruatie.
Rechter eileider verwijderd.
Cycles is weer normaal