8 Reacties

5 dagen geleden

Genoeg toch? Ze krijgen er toch nog niet echt wat van mee… idee is leuk maar ze snappen er toch niks van. Ik pak later pas groter uit

5 dagen geleden

Wij doen niet aan kerstcadeaus. Maar voor z'n verjaardag staat er op z'n lijstje: speentjes, puddle jumper (drijfmiddel om te zwemmen), badschuim van naif, koffer, rompers. Gewoon lekker praktisch denken dus (3e kindje dus hij heeft genoeg speelgoed)

5 dagen geleden

Oh en een besteksetje van munchkin (met goede grip) en een zandbakschelp.

5 dagen geleden

Wat je opnoemt lijkt mee meer dan genoeg ? Het is dat mijn zoontje half Frans is en daarom vieren we kerst. Maar hij krijgt alleen praktische dingen en één doosje met muziekinstrumenten. Het gaat om het idee. Hij snapt er toch nog niks van. Sinterklaas hebben we daarom nog niks op uit gedaan.

5 dagen geleden

Hier geen kerst cadeautjes. We hebben sinterklaas gevierd en ze is alweer bijna jarig! 💕

5 dagen geleden

Ik heb twee kraamcadeautjes waar ze nog te jong voor was (12+ maanden enzo) opnieuw ingepakt met kerstpapier en onder de boom gelegd 🤭 Ziet er gezellig uit en zo kan ze toch iets uitpakken als we met familie cadeautjes doen. Verder misschien nog een pyjamaatje ofzo die ze toch nog nodig heeft.

5 dagen geleden

Loopauto!!!

5 dagen geleden

Wij geven onze kleine dame iets praktisch heb nu een voorleesboek en een nieuwe rugzakje voor de opvang want ze is zelf 30 december jarig en dan krijgt ze genoeg ☺️ en ze snapt nog niet zo veel van het uitpakken met Sinterklaas vond ze het ook niet echt interessant