14 Reacties
2 jaar geleden
Ik weet niet hoe dik deze deken is. Maar in Januari kan het flink koud zijn.
Ik heb het zelf wel altijd liever wat dikker, zeker in het begin (of doe een wat dunnere wiegdeken dubbel, zodat je inderdaad niet een helemaal bol staan matrasje krijgt) Soms is het handiger als ze slapen bijvoorbeeld om ze niet helemaal een jasje aan te doen en gewoon lekker onder een dekentje te stoppen.
Persoonlijk denk ik dat het niet snel te warm is voor een pasgeborene in Januari. Hier ook zwanger voor de eerste keer van een winterbaby, de rest is geboren in lente/zomer.
Dus ik ben ook wel benieuwd naar meningen/ ervaringen van dames die wel winterbabys hebben gehad.
2 jaar geleden
Wat ik deed: de baby een onesie aantrekken en in een voetenzak steken ( eentje van Jollein met wol)
Vond ik handiger dan een dekentje.
2 jaar geleden
Wij gebruikten bij onze eerste baby (kerstbaby) het Wikkeldeken bunny van jollein, daarop een koeka deken die dikste en eventueel een warmtekussentje indien vriestemperaturen. Ze had altijd mooi warm als we haar daaruit haalden. Zelf hebben we nooit een jas of dergelijke aangedaan. Wij vonden dit erg ongemakkelijk bij ons kleine meisje

2 jaar geleden
Dankjewel voor de reacties! De deken van Koeka heeft een TOG van 2.5 dus best warm! Alleen met dat instoppen dus dacht ik hmm, zal dat dan niet te groot zijn.. maar je hebt ook geen kleinere dekens 🫣
Het wikkeldoek van Jollein heb ik ook, en een berenpakje.. ik denk dat het dan wel goed komt 😊
En zo’n voetenzak ga ik even naar kijken.. ik zie namelijk alleen de grote variant voor een kinderwagen of voor in de maxicosi met die gaten erin voor de riempjes enz
2 jaar geleden
Reactie op daisymay
Tip! Die voetenzak van jollein en koeka is nu ook voor 14.99 bij de Zeeman ...
Ja klopt! Ik werk daar en heb hem gelijk apart gezet 😂 Handig als je daar werkt , je blijft alleen wel kopen. Ik ga ook de onesie kopen zodra die binnen is ipv een jasje.

2 jaar geleden
Reactie op daisymay
Tip! Die voetenzak van jollein en koeka is nu ook voor 14.99 bij de Zeeman ...
Heb je hier een foto van.
2 jaar geleden
Heb je hier een foto van.
Dit is de achterkant, binnenkant een soort sherpa.