283 Reacties

één maand geleden

Reactie op xsorayaa

Hier exact hetzelfde gehad en dat icm een tandje waar hij al een poosje las ...
Nou inderdaad! Hier ook twee tandjes. Adem in.. adem uit… dit gaat ook voorbij 😂

één maand geleden

Reactie op Marrrrx

En dat idd!! Het lijkt of hij meer wil, vooruit wil komen maar dat nog niet ...
Ja eerst achteruit 😂 maar hij gaat sinds twee dagen vooruit! Mijn man heeft veel geoefend met hem. Hopelijk straks ook wat rust in huis 😅 vind het zo sneu, hij jengelt nu zo veel, de hitte doet ook niet veel goeds momenteel.

één maand geleden

Reactie op xsorayaa

Hier exact hetzelfde gehad en dat icm een tandje waar hij al een poosje las ...
Hier ook! Met nog een grote zus van 2.5, waar hij de hele dag naar kijkt. En als ze dan uit het zicht is begint het gemopper weer haha. Zo van "hey ik wil met je mee!" 🤣

één maand geleden

Pff help😔 Mijn zoon wordt nu al zo’n 1,5 week een paar keer per nacht wakker zo’n beetje rond 2 en 4u en ook de laatste 3 avonden als ik hem rond 18:30/19u in bed leg om de nacht in te gaan slaapt hij een half uurtje om vervolgens huilend wakker te worden en klaar wakker te zijn voor soms wel twee uur🫠 is dit slaapregressie?

één maand geleden

Reactie op Somewhere_over_the_rainbow🌈

Pff help😔 Mijn zoon wordt nu al zo’n 1,5 week een paar keer per nacht wak ...
Hier is het ook sinds een paar dagen drama. Zo'n drama is het volgens mij zelfs niet geweest bij de 4 maanden regressie 🤯

één maand geleden

Nog meer mensen waarbij de baby tijdens een sprong (hier sprong 5) ineens (veel) meer spuugt?

één maand geleden

Reactie op Romyxxxx

Ik ben erg benieuwd of de hazenslaapjes voorbij zijn na deze sprong haha? ...
Bij mij nog niet voorbij 🥲 hoopte er echt op na deze sprong, morgen is hij 7 maanden oud. Alles geprobeerd ook, vaste tijden aanhouden maar ook naar bed brengen als hij moe begint te worden. Maar tot nu toe geen verbetering helaas..

één maand geleden

Mijn kleine vent is inmiddels 7 maandjes. Druk bezig om te kruipen en te zitten (lukt nog beide niet haha). Hij wordt al een paar dagen wel 4x wakker in de nacht. Soms is het voor een flesje soms troosten en dan kijkt hij mij met zijn grote oogjes aan alsof hij wil zeggen: “ik heb geen slaap laten we spelen” 😮‍💨 Hij werd vandaag 4x wakker, waarvan hij 3x in de kruip houding stond in zijn bedje. Echt op zijn knieën en handen. Slaapt heeeeeeeel slecht, drinkt naar mijn gevoel niet goed. Denk dat we toch wel in de sprong zitten hè?

één maand geleden

Reactie op ssuu

Mijn kleine vent is inmiddels 7 maandjes. Druk bezig om te kruipen en te zi ...
Die kruip houding ‘s nachts herken ik heel erg 🙈 vannacht om 2:00 was het hier raak, even speentje terug en dan slaapt ze wel weer verder! Maar druk aan het oefenen denk ik. Volgens de sprongetjes app zijn we nu bij huilerig, humeurig en hangerig 😴 heel herkenbaar hier.. kan haar geen sec alleen laten 😅

één maand geleden

Pfff wij waren ontzettend verwend met een slapend meisje van 19.00 tot 6.00. Maar de laatste twee nachten wordt ze ineens rond 22.30 wakker en is ontroostbaar. Vannacht een klein flesje gemaakt, maar dat hielp maar een half uurtje. Enige remedie; bij mama liggen . Ze is verkouden maar aangezien ze overdag wel slaapt en ook in slaapt zou dit kunnen komen door de 3 H’s bij 29 weken volgens oei ik groei? Mensen ervaring of dat echt 2 weken gaat duren 🤯

één maand geleden

Hallo allemaal, Mijn dochtertje is gister 6 maanden geworden. Sinds drie dagen is ze niet haar zelf. Ze is niet de vrolijke baby die ze was. Wilt alleen maar opgetild worden en als ik haar neerleg op kleed of eigen bedje begint ze hard te huilen. Ook moet ik haar wiegen om in slaap te vallen, terwijl dit eerst niet hoefde. Als ik haar om 18:30 de fles geef en in slaap wieg, wordt ze een half uur tot drie kwartier later wakker en valt dan niet meer in slaap. Vaak hoor ik haar darmen nog en trek soms beentjes in ik ben laatste dagen tot 22:00 uur bezig geweest om haar in slaap te brengen. Ook overdag alleen maar hazen slaapjes. Het lijkt alsof ze in een sprong zit maar dat is allang voorbij volgens oei ik groei sprong app. Weten jullie misschien wat het zou kunnen zijn of hebben jullie tips. Ben de hele dag met haar bezig en ik heb nog een kleintje van 2,5 rond lopen. Het is heel pittig!

één maand geleden

Van wie wil de baby ook enkel en alleen maar op de arm inslaap vallen? Hij klampt zich aan alle kanten vasten aan me..om er zeker van te zijn dat ik nergens heen ga..zo zielig :( Maar zo vermoeiend.. Ik wil hem niets aanleren..maar kan hem ook echt niet zo laten huilen..hij raakte zo overstuur.. Help. Is dit een sprong/slaapregressie? Hij is nu net 7 maanden..

één maand geleden

Reactie op baby 22-2-22

Hallo allemaal, Mijn dochtertje is gister 6 maanden geworden. Sinds drie d ...
Kan het zijn dat haar darmpjes reageren op de hapjes die ze krijgt? Ze zeggen dat ze daar ook weer krampjes van kunnen krijgen en mogelijk dat ze daar last van heeft? Dat ze daaraan nog moet wennen?

één maand geleden

Reactie op baby 22-2-22

Hallo allemaal, Mijn dochtertje is gister 6 maanden geworden. Sinds drie d ...
Dat bij je willen zijn herken ik, volgens onze oei ik groei app zit ze nu in de rode fase ‘huilerig, hangerig, humeurig’ en dat is te merken. Verder herken ik het qua slapen niet zo! Succes 😘

één maand geleden

Reactie op MumOfTwo

Van wie wil de baby ook enkel en alleen maar op de arm inslaap vallen? Hij ...
Rode fase van de oei ik groei app. Hij leert wat het begrip ‘afstand’ is en vind het dus heel spannend dat die afstand tussen jullie groter word, en begrijpt dat je weg kan lopen. Moet naar een paar weekjes over zijn zeggen ze 😘

één maand geleden

Is het bij die slaapregressie normaal dat een baby snachts maar 8 uren slaapt ipv 11 of 12 normaal?

één maand geleden

Reactie op Ann9319

Is het bij die slaapregressie normaal dat een baby snachts maar 8 uren slaa ...
Ja! Heel hun slaap is dan ontregelt..

één maand geleden

Reactie op MumOfTwo

Ja! Heel hun slaap is dan ontregelt..
Dankjewel! Wat sneu eigenlijk ook zo weinig slaap. Zijn we zelf niet de enigen haha

één maand geleden

Reactie op Ann9319

Dankjewel! Wat sneu eigenlijk ook zo weinig slaap. Zijn we zelf niet de en ...
Ja..het is echt heel sneu..

één maand geleden

Reactie op SS21-1

Dat bij je willen zijn herken ik, volgens onze oei ik groei app zit ze nu i ...
Dankje voor je reactie inderdaad de rode face 😩