284 Reacties

één maand geleden

Reactie op Sannetjehoi

Kan het zijn dat haar darmpjes reageren op de hapjes die ze krijgt? Ze zegg ...
Nu je dit zegt! Dat klopt ik gaf ineens veel meer voeding en vlees erbij omdat van cb geadviseerd wordt. Dank voor je bericht 🙏🏼

één maand geleden

Reactie op ssuu

Mijn kleine vent is inmiddels 7 maandjes. Druk bezig om te kruipen en te zi ...
Dit vraag ik mij ook af. Van welke datum is je kleine vent? Volgens de oei ik groe app zouden wij de rode fase achter de rug moeten hebben. Hier ook echt meerdere keren wakker in de nacht. Het duurt ook verdomd lang om haar weer in slaap te krijgen. Van 1 nachtvoeding terug naar 2 nachtvoedingen etc -_- Ze heeft tot heden sws niet echt doorgeslapen. Ben benieuwd hoe lang ik dit zo ga volhouden

één maand geleden

Reactie op 2124

Dit vraag ik mij ook af. Van welke datum is je kleine vent? Volgens de oei ...
Tussen de 7 en de 8 maanden kan de slaapregressie van 8 maanden al beginnen. Ons meisje van 29 december en inmiddels weer aan de betere hand. Of dit het helemaal was weet ik niet maar het nachtbraken is weer even voorbij. Soms alleen huilen omdat ze op haar buik ligt en niet terug kan rollen nog 🤣

één maand geleden

Reactie op MommyOfFour

Tussen de 7 en de 8 maanden kan de slaapregressie van 8 maanden al beginnen ...
Oja en overdag korte dutjes 30-45 minuten en niet zelf in slaap kunnen komen. Vooral in de avond zeker een half uur druk in haar bedje. Overdag hielp wiegen maar soms ook niet haha. Nu doet ze nog steeds 3 slaapjes 2 van 45 minuten en van 1.5 uur en de nacht weer door dus 🙏

één maand geleden

Nog meer bij wie elke slaapregressie en sprong gelijk na elkaar volgt? Ik heb het gevoel.dat we nog geen een moment rust hebben gehad sinds de 4 maand regressie. Inmiddels is hij 7 maand. 😂 echt dood op.. bij onze oudste was dit hetzelfde echt elke sprong en regressie hebben we gemerkt, en hoe 😅🫡overdag ben ik ook zoveel bezig met zijn slaap wat voor de oudste van 2.5 echt niet leuk is.. mijn vriend heeft 4 weken vakantie maar ik krijg gewoon al een kleine paniek aanval van het idee dat hij bijna weer aan het werk moet. 😂

één maand geleden

Reactie op MommyOfFour

Oja en overdag korte dutjes 30-45 minuten en niet zelf in slaap kunnen kome ...
Zou zo maar goed kunnen dat we te maken hebben met de slaapregressie. Ik denk ook in combinatie met doorkomende tandjes. Ben benieuwd 😅

één maand geleden

Normaal hebben we echt niet te klagen qua slaap maar nu is ons zoontje deze week opeens elke keer rond 6u wakker, vanochtend was het 5:30 😴 hopelijk is deze fase snel voorbij want de dagen zijn wel heel lang zo ..

één maand geleden

Reactie op Hermelijn

Normaal hebben we echt niet te klagen qua slaap maar nu is ons zoontje deze ...
Hier precies hetzelfde! Dit kan zelfs om 04.30 al zijn en dan speentje, maar dat is daarna elke half uur. Tot hij rond 06.00 helemaal alert is 🥴.

één maand geleden

Reactie op Hermelijn

Normaal hebben we echt niet te klagen qua slaap maar nu is ons zoontje deze ...
Hier hetzelfde sinds een aantal dagen 😖🙀🙀

één maand geleden

Reactie op Hermelijn

Normaal hebben we echt niet te klagen qua slaap maar nu is ons zoontje deze ...
Hier helemaal feest... meneer is al een paar dagen rond 04:00 wakker 🙃🙃

één maand geleden

Zitten jullie kindjes dan ook in die roze/rode balk van de sprong?? En merken jullie ook dat jullie kindjes moeilijker in slaap zijn te krijgen (zowel overdag als 's nachts) ook al zijn ze overduidelijk bekaf?🙄🤷‍♀️

één maand geleden

Reactie op xsorayaa

Hier helemaal feest... meneer is al een paar dagen rond 04:00 wakker 🙃🙃
Hier was het vanmorgen 03.30 🥴🤭. Wat heb je gedaan?

één maand geleden

Reactie op Bobbienon

Zitten jullie kindjes dan ook in die roze/rode balk van de sprong?? En merk ...
Ja nog tot 22 aug hier! En hetzelfde idd met het gaan slapen elk slaapje.

één maand geleden

Pfoe, volgens mij zitten wij weer in een slaapregressie? En bij Finley uit zich dat dus om gewoon om 04:00 aan te staan en lekker te gaan spelen in bed. Het is wel een vroege vogel, maar hij werd eigenlijk bijna altijd pas rond 06:00 wakker en sinds een week is het weer drama. Het enige wat helpt is weer in slaap wiegen 🙃

één maand geleden

Reactie op 2124

Zou zo maar goed kunnen dat we te maken hebben met de slaapregressie. Ik de ...
Yes is hier toos nog tandloos 😂 dus ik zeg bij elke mekker oo tanden onderhand. Denk dat ze er straks meerdere tegelijk krijgt 🙈

één maand geleden

Reactie op Bobbienon

Zitten jullie kindjes dan ook in die roze/rode balk van de sprong?? En merk ...
Nee wij zitten in een groene periode.. 26 augustus gaan we hier sprong 6 in. Dus slaapregessie nu opgevolgd door een sprong. We houden er zo van 😝

één maand geleden

Ik heb geen idee of dit bij een sprong hoort, maar sinds een week of 2 duurt het naar bed brengen in de avond een eeuwigheid. De oudste en jongste gaan meestal tegelijk naar bed rond 19:30. Ik geef bv en het lijkt op clusteren want de jongste wordt steeds na 10 min weer wakker om te drinken. Tot ongeveer 21:00/21:30. Dan valt ze in een diepe slaap en komt nog 2x voor een nachtvoeding. Die nachtvoedingen vind ik niet erg, maar die onrust in de avond is zo vervelend.. herkenbaar voor iemand?

één maand geleden

Reactie op xsorayaa

Pfoe, volgens mij zitten wij weer in een slaapregressie? En bij Finley uit ...
Dat is de situatie hier nu ook! Soms ook 03.30 en vanmorgen klaar wakker om 04.45u 🥴. Het wisselt echt of ik hem nog in slaap krijg. Probeer weleens een flesje van 60cc, wiegen of tussen ons in. Is het bij inmiddels beter? Ik heb geen idee hoelang dit duurt. Soms twijfel ik dan of hij wel genoeg eet ofzo overdag 🥴.

één maand geleden

Reactie op Niefesteph

Dat is de situatie hier nu ook! Soms ook 03.30 en vanmorgen klaar wakker om ...
Nou, ik zei toevallig net tegen mijn man dat ik hem meer avondeten ga geven en een papfles ga proberen... misschien dat dat helpt! Hier gaat het ondertussen iets beter, hij slaapt tot 05:30, maar voorheen was dit echt tot 06:00-06:30

één maand geleden

Reactie op xsorayaa

Nou, ik zei toevallig net tegen mijn man dat ik hem meer avondeten ga geven ...
Haha ja het is het proberen waard! Vandaag laat hij ook ineens 30cc en één keer 20cc in zn fles achter 🥴. Hoeveel gram groente en fruit geven jullie Finley? Ik heb gister voor het eerst een bordje pap aangeboden, maar in z’n laatste fles een beetje is ook een optie.