284 Reacties

één maand geleden

Reactie op Niefesteph

Haha ja het is het proberen waard! Vandaag laat hij ook ineens 30cc en één ...
Hij eet zo'n 150 gr fruit en groente. Gisteren kreeg hij voor de makkelijkheid even een potje en die had hij bijna helemaal op en dat was 190 gram groente, dus misschien heeft hij ook gewoon behoefte aan meer. Ben benieuwd naar de papfles zo...

één maand geleden

Reactie op xsorayaa

Hij eet zo'n 150 gr fruit en groente. Gisteren kreeg hij voor de makkelijkh ...
Hoe is het gegaan? Hier was ik de pap vergeten 🥴. Hij kwam om 03.00, klaarwakker! Flesje 90 gedronken en sliep rond 04.00 tot 06.45. Helemaal hard huilend wakker geworden 🥺. Nu weer aan een flesje.

één maand geleden

Reactie op Niefesteph

Hoe is het gegaan? Hier was ik de pap vergeten 🥴. Hij kwam om 03.00, klaar ...
Nou, hier gisteren extra groente gegeven en een papfles... ging alleen heel moeizaam, want de pap ging klonten, dus hij heeft daar denk ik 60cc van gedronken en toen heb ik nog een normale fles gemaakt en daarvan liet hij 50cc staan... Hij heeft geslapen tot 06:00! Dus ik denk dat dat het echt bij ons was

één maand geleden

Reactie op Niefesteph

Hoe is het gegaan? Hier was ik de pap vergeten 🥴. Hij kwam om 03.00, klaar ...
En wat vervelend dat hij zo hard moest huilen toen hij wakker werd! 🥺🥺 Maar misschien bij jou toch ook echt honger dan?

één maand geleden

Reactie op xsorayaa

Nou, hier gisteren extra groente gegeven en een papfles... ging alleen heel ...
Wat fijn dat hij tot 06.00 heeft geslapen! Hoop echt dan dat dit het is voor jullie. Wat een gedoe dan hè met die papfles 🥴, hij zit hier nu aan een bordje pap.

één maand geleden

Reactie op xsorayaa

En wat vervelend dat hij zo hard moest huilen toen hij wakker werd! 🥺🥺 Ma ...
Ja dat bleef dus zo doorgaan. Na die fles had hij 60cc over gewoon omdat hij zo moe was denk ik? Hij wilde echt weer slapen, maar werd dus na kort steeds weer huilend wakker.. na dit paar keer te hebben gehad. Werden we om 0915 wakker!😅 Vandaag dus een heel ander ritme, ga wel meer voeding geven gedurende de dag.

één maand geleden

Nog meer mensen die hier last van hebben? Mijn kleine mannetje sliep eerst door van 09/10 tot 8/9 maar het is al een maand drama hier. Word drie keer per nacht wakker en gaat absoluut niet terug slapen zonder voeding. Ik ben echt zo moe. Dit is gaande vanaf ongeveer 7 maanden en hij is bijna 8 maanden oud. Ben benieuwd wie hier allemaal ervaring in heeft en hoe lang dit geduurd heeft?

één maand geleden

Reactie op Nikkyv1

Nog meer mensen die hier last van hebben? Mijn kleine mannetje sliep eerst ...
Ik las op een ander topic dat je net begonnen bent met hapjes ☺️ misschien heeft hij honger, en geeft hij zo aan meer vaste voeding overdag te willen? :)

één maand geleden

Reactie op SS21-1

Ik las op een ander topic dat je net begonnen bent met hapjes ☺️ misschien ...
Ja de rapley methode wil ik erbij gaan geven inderdaad. Maar het is echt wel een slaapregressie en sprong waar we in zitten

één maand geleden

Reactie op Nikkyv1

Ja de rapley methode wil ik erbij gaan geven inderdaad. Maar het is echt we ...
Okee, ja omdat je zegt dat hij echt een aantal keer drinkt dacht ik honger, maar als je borstvoeding geeft live kan het natuurlijk ook gewoon zijn dat hij graag bij je is 😘 als het een slaapregressie of sprong is moet je er denk ik even doorheen! Hier is onze slaap regressie nog niet begonnen.. ben benieuwd!

één maand geleden

Reactie op Nikkyv1

Nog meer mensen die hier last van hebben? Mijn kleine mannetje sliep eerst ...
Hier ook een slaapregressie. Sliep voorheen van 21.30 tot 07.00/08.00. Nu is het al een tijdje erg onrustig ‘s nachts. Veel wakker - gelukkig niet persee voor voeding. Ook klaarwakker geweest om 03.30u.. dat was minder. Nu is het 04.30/05.30 en kreeg hem na 20 min afgelopen nacht wel weer in slaap. Helaas door te wiegen, maar goed het is nog geen tijd om de dag te beginnen. Het gaat voorbij. Hier is hij ook zo druk met alles tegelijk te leren qua ontwikkeling. Dit moet ook verwerk worden natuurlijk. Bij jullie ook?

één maand geleden

Reactie op SS21-1

Okee, ja omdat je zegt dat hij echt een aantal keer drinkt dacht ik honger, ...
Hoe oud is ze nu?☺️

één maand geleden

Ik denk dat wij hier ook zijn begonnen aan de volgende slaapregressie 🙈 mevrouw ligt al een uur (nu inmiddels 01:00) wakker te kletsen in bed! Gelukkig niet huilen of verdrietig zijn maar slapen doet ze ook niet haha, vooral haar stem ontdekken en schreeuwen 🤷🏻‍♀️ hopelijk valt ze zo lekker in slaap (en ik ook haha)

één maand geleden

Reactie op SS21-1

Ik denk dat wij hier ook zijn begonnen aan de volgende slaapregressie 🙈 me ...
Oei.. 😓🙈 Volgens mij was je in je vorige bericht benieuwd naar de slaapregressie 😆. Hopelijk zijn jullie beide nog gewoon weer terug in slaap gevallen.

één maand geleden

Reactie op Niefesteph

Oei.. 😓🙈 Volgens mij was je in je vorige bericht benieuwd naar de slaapre ...
Haha jup, we zitten er denk ik wel in, ze viel uiteindelijk rond 1:30 in slaap, en slaapt nu nog dus dat is wel fijn voor haar, kan ze nog even bijtanken 😘 vandaag weer een nieuwe dag!

21 dagen geleden

Ons zoontje is al een paar weken om 5:15/5:30 u wakker🥴 nog meer mensen last van?

21 dagen geleden

Reactie op ladieda719

Ons zoontje is al een paar weken om 5:15/5:30 u wakker🥴 nog meer mensen la ...
Ja helaas wel 😅🥴 De nacht van sowieso onrustig, maar om 05.00 was hij klaarwakker.

19 dagen geleden

Reactie op Niefesteph

Ja helaas wel 😅🥴 De nacht van sowieso onrustig, maar om 05.00 was hij kla ...
En nu dus om 03.00 al 😩

18 dagen geleden

Weer 6:00u hier vanochtend 🥱 (en veel hoesten vanaf 5 dus allang blij dat ie toen niet wakker werd). Het wordt vast wel beter he 😅 (en anders is ie straks 2 en speelt ie nog een half uur met zn knuffels ofzo toch?)

18 dagen geleden

Hier ook een baby van 7 maanden die ineens weer vroeg wakker is... Als ik het moet geloven is het een fase... toch? 😅