282 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Anoukenbaby

Onze dochter is van 27 december, ik was uitgerekend op 4 januari!
Dan schelen onze dochters echt niks!

3 maanden geleden

Reactie op MommyOfFour

Heel herkenbaar hier ook al meerdere keren gebeurd. Denk dat het er bij hoo ...
Zal er inderdaad bijhoren, ik hoorde zojuist ineens 'bah bah, dah dah'. Nieuwe geluidjes🥹😭❤️

3 maanden geleden

Is het herkenbaar voor sommigen dat het ineens moord en brand schreeuwen is bij het naar bed brengen? Echt compleet over de toeren al de hele dag, zodra ze in bed wordt gelegd.

3 maanden geleden

Reactie op Ilmi

Ja dit is het precies, maar hier stopt het huilen na een halve minuut, miss ...
Fijn dat het huilen stopt bij jullie. Hier meestal niet vanzelf. Ogen blijven echt dicht, maar huilen in paniek blijft. Speen wil hij dan niet. Als ik hem oppak wordt hij gelukkig vrij snel rustig. Leuk is anders. Hoop dat het snel over is.

3 maanden geleden

Reactie op Ilmi

Is het herkenbaar voor sommigen dat het ineens moord en brand schreeuwen is ...
Ja hier zelfde. Als ik speen en knuffel geef, wordt hij wel rustig gelukkig. Heeft mij echt nodig om in slaap te komen ook.

3 maanden geleden

Reactie op Ilmi

Zal er inderdaad bijhoren, ik hoorde zojuist ineens 'bah bah, dah dah'. Nie ...
Ja leuk he hier gilt ze ook veel lala heel hoog en mammam en ze eet haar voetjes op 😂😂

3 maanden geleden

Wij zijn echt net uit sprong 4 en de slaapregressie maar volgens mij dient sprong 5 zich al weer aan. Ik lees zoveel bekende dingen in jullie verhalen 🙈

3 maanden geleden

Reactie op KimM0390

Wij zijn echt net uit sprong 4 en de slaapregressie maar volgens mij dient ...
Hoelang heeft de slaapregressie bij jullie geduurd?

3 maanden geleden

Reactie op Niefesteph

Hoelang heeft de slaapregressie bij jullie geduurd?
In combi met sprong 4 een goede 3 weken ongeveer.

3 maanden geleden

Reactie op KimM0390

In combi met sprong 4 een goede 3 weken ongeveer.
Ohnee, het waren 4 weken.

3 maanden geleden

Reactie op Niefesteph

Ja hier zelfde. Als ik speen en knuffel geef, wordt hij wel rustig gelukkig ...
Hier ook, ineens weer alsof ik een newborn baby heb die aan mij vastgeplakt zit en MIDDEN IN DE NACHT weer gaat poepen, whyyyyyyy

3 maanden geleden

Reactie op Niefesteph

Fijn dat het huilen stopt bij jullie. Hier meestal niet vanzelf. Ogen blijv ...
Heb te hard geroepen, overdag is hier inmiddels ook met hulp🥴

3 maanden geleden

Reactie op KimM0390

Ohnee, het waren 4 weken.
🥴 dat is best een tijdje..

3 maanden geleden

Reactie op Ilmi

Heb te hard geroepen, overdag is hier inmiddels ook met hulp🥴
Laten we hopen dat ze het snel achter de rug hebben. Maar goed het hoort er allemaal bij he 😊❤️

3 maanden geleden

Sprong 4 is al voorbij en sprong 5 is hier volgens mij ook begonnen in combi met al zeker 2 weken de slaapregressie.. pff komt er ooit een einde aan 🥲 Mijn dochter had al sinds ze 6 weken was geen nachtvoeding van 3/4u meer nodig en bij 3,5 maand ook geen droomvoeding om 23u. Nu krijgt ze al 4 nachten een flesje van 90 rond 3/4u .. hoort dit er ook bij? Naar mijn idee vraagt ze er niet om, maar is het meer onze redmiddel omdat ze anders gewoon niet meer gaat slapen 😅 ze drinkt hem helemaal op dus nodig zal ze hem denk wel hebben.. Zijn er moeders die het herkennen dat ze weer een nachtvoeding moeten geven en is dit na de regressie ineens voorbij of moet je dit dan afbouwen

3 maanden geleden

Reactie op Niefesteph

🥴 dat is best een tijdje..
Ja 🙃 maar bij alles roepen wij inmiddels ‘het is een fase’ 🤪 Gelukkig sliep ze tijdens de regressie alleen overdag niet, de nachten bleef ze goed slapen en in haar eigen bedje. Nu eindigt ze al 2 nachten bij ons in bed hahaha

3 maanden geleden

Heeft heftig ademen en soms daarna huilen aan de fles toevallig ook met sprong 5 te maken 😅

3 maanden geleden

Mamamia… sprong 5 hele dag jammeren niks is goed en morgen vliegen we voor het eerst naar Spanje. Ik hou m’n hart vast, nog tips? Eerste sprong waar wij last van hebben 🙂‍↕️☹️ arme schat

3 maanden geleden

Reactie op DD94

Sprong 4 is al voorbij en sprong 5 is hier volgens mij ook begonnen in comb ...
Ik weet niet of dit sprong gedrag is eigenlijk. Ik weet wel dat een baby het eerste jaar op en af weer om een nachtvoeding ofeerdere kan gaan komen. Tandjes/kiezen/oorontsteking/ongemak/huidhonger/ontwikkeling/gewoon een dag meer trek etc. Ik weet nog dat onze eerste dit ook deed, maar dan met meerdere nachtvoedingen🥴. Wij gaven er maar aan toe, ging vanzelf weer voorbij🥰

3 maanden geleden

Reactie op lisascholte

Mamamia… sprong 5 hele dag jammeren niks is goed en morgen vliegen we voor ...
Zwaar hè lieve mama🥴😪, hier zojuist ook weer keihard huilen in haar slaap. Overdag tijdens de fles brabbelen en ermee spelen, daarna boos worden omdat ze toch wel trek heeft en na een paar slokken weer weg duwen met haar tong om vervolgens 'bahbah' 'dahdah' te zeggen.