283 Reacties

3 maanden geleden

Ben ik de enige waarbij het mij opvalt dat onze dochter naar haar handjes kijkt tijdens een sprong? Onze zoon deed dat destijds ook, handjes draaien en inspecteren bij elke sprong. Meer ouders die dit opmerken?

3 maanden geleden

Reactie op Ilmi

Ben ik de enige waarbij het mij opvalt dat onze dochter naar haar handjes k ...
Hier zitten ze altijd de heledag in z’n mond!🙈 telt dat ook? 😜 Nu is Sophie de giraf de pineut 😆

3 maanden geleden

Reactie op KimM0390

Ja 🙃 maar bij alles roepen wij inmiddels ‘het is een fase’ 🤪 Gelukkig sl ...
Haha ja zo kun je er ook maar het beste mee om gaan denk ik. Alles is ook een fase en wordt uiteindelijk beter 😁. Hahaha ach ja.. hier begint hij al weken bij ons in bed en blijft daar ook 🙃🙈

3 maanden geleden

Sprong 5 is aaan!! Pff wat een nacht. Om 01.30 fles, toen rond 02.30 2x wakker, om 04.00 weer 2x en om 06.15 uit bed.😪

3 maanden geleden

Zelfs de opvang belt ja ze drinkt maar 50.. misschien moeten we een ander merk proberen, vind ze deze niet lekker… ik zeg ga je gang.. ga stuk als ze nu wel de fles leegdrinkt 😂 Maar volgens mij is dit gewoon de sprong, is nu al een week bal met drinken.

3 maanden geleden

Reactie op MommyOfFour

Zelfs de opvang belt ja ze drinkt maar 50.. misschien moeten we een ander m ...
Hier hetzelfde.. 50 is wel heel weinig, maar hier nu maar 130.. ze dronk altijd veel meer

3 maanden geleden

Reactie op MommyOfFour

Zelfs de opvang belt ja ze drinkt maar 50.. misschien moeten we een ander m ...
Hahahaha..vindt ze de melk niet lekker! Dat zou wat zijn..hoort allemaal bij de sprong..nijn zoontje drinkt sinds sprong 4 maar 120cc..ben benieuwd na welke sprong hij eindelijk weer wat meer gaat drinken..

3 maanden geleden

God oke ik dcht spring 4 is kut? Maar wtf is dit ( pardon mijn french ) ze kwam om de half uur vannacht ik ben n zombie… ze wilt ook niet slapen ze vecht er zo hard tegen! Naaah heftig dit man

3 maanden geleden

Hier is het sinds gisteren overdag alleen maar huilen, schreeuwen en jengelen 🙃 Misschien sprong 5 maar de eerste tandjes komen ook door op dit moment. Hopelijk snel voorbij 🤞🏻

3 maanden geleden

Meer kindjes die snachts huilen in hun slaap? Soms gaat het zo hard, schrik me kapot, vind het zo zielig!

3 maanden geleden

Reactie op SS21-1

Meer kindjes die snachts huilen in hun slaap? Soms gaat het zo hard, schrik ...
Niet in de nacht maar wel in de avond. Af en aan niet elke avond ook.. heel zielig vanuit het niks. Moet haar echt oppakken en knuffelen dan, ze slaapt overigens gewoon door..

3 maanden geleden

Reactie op SS21-1

Meer kindjes die snachts huilen in hun slaap? Soms gaat het zo hard, schrik ...
Ja hier ook. Bij veel slaapjes. Vooral overdag. Het is echt paniek, keihard idd en vind het ook heel naar. Het ergste was paar dagen geleden. Hopelijk hebben we dit ook bijna achter de rug.

3 maanden geleden

Reactie op SS21-1

Meer kindjes die snachts huilen in hun slaap? Soms gaat het zo hard, schrik ...
Ja hier ook! En soms best heftig.

3 maanden geleden

Hier zitten we ook al n tijdje in sprong 5. Ze wil heel graag om 23.00 uur droomvoeding, slaapt verder wel de hele nacht door. Alleen de laatste nachten wil ze weer heel graag naast ons slapen in bed😴 ze klampt zich dan helemaal aan me vast. Haha 😝 zie verder wel dat ze al heel wat vaardigheden van sprong 5 eigen heeft gemaakt. Echt leuk om te zien! De moeilijke momenten vind ik overdag. Ze kan zich minder lang vermaken. Succes iedereen met deze sprong!

3 maanden geleden

Ik denk dat sprong 5 begonnen is, alleen maar slaapjes van 45 minuten en daarna spelen in bed 🤣 verder wel super vrolijk! Ben benieuwd hoe de nacht gaat zijn!

3 maanden geleden

We gingen zo makkelijk door sprong 4 en de slaapregressie dat ik niet had verwacht dat sprong 5 er lastig ging worden. Maar wát een ramp zeg. Herkent iemand het vreselijke slapen overdag? Echt keihard gillen en krijsen bij het overdag naar bed leggen en 's Avonds meerdere keren wakker en totaal overstuur? Ik overweeg serieus oordoppen aan te schaffen, want het is geen zachtjes gehuil, maar gewoon vol gas gillen🤣

2 maanden geleden

Reactie op Anoukenbaby

We gingen zo makkelijk door sprong 4 en de slaapregressie dat ik niet had v ...
Het is hier 2 weken rustig geweest qua krijsen bij het slapen maar het is nu weer terug dus ik denk dat sprong 5 er aan komt 😂 nu al 2 avonden achter elkaar dat hij zó hard krijst 45 minuten na het slapengaan dat mijn partner binnen 30 seconden boven is, het klinkt echt alsof er iets vreselijks aan de hand is. Gister ging ie na een grote boer en diverse scheten weer gewoon slapen 🙄 Hij kan wel veel langer wakker blijven doorgaans, en slaapt meestal langere dutjes, dat is wel fijn!

2 maanden geleden

Hier begint ze ook te krijsen ik schrik er gewoon van wooow! Dat schreeuwen vond ik nog grappig maar dat krijsen doet me denken aan die kindjes die hun zin niet krijgen en die dan op de grond gaan en dan keihard krijsen woow😂😂😂😂

2 maanden geleden

Reactie op Niefesteph

Ja hier ook. Bij veel slaapjes. Vooral overdag. Het is echt paniek, keihard ...
Hier overdag en s’avonds huilen en hard ook vlak voor ieder slaapje. Ben zo moe….💪🏽

2 maanden geleden

Reactie op Anoukenbaby

We gingen zo makkelijk door sprong 4 en de slaapregressie dat ik niet had v ...
Hier nog sprong 4 maar ik herken precies hetzelfde hoor! Keihard schreeuwen en huilen vlak voor ieder slaapje ook s’avonds. Meerdere keren wakker s’nachts. Als dat sprong 5 is en wij zitten nog in 4, wat gaat er dan hier gebeuren bij sprong 5 😂😂🤦🏻‍♀️😣