283 Reacties

2 maanden geleden

Hier allemaal nieuwe klanken 🥰🥰🥰🥰

2 maanden geleden

Reactie op emis

God oke ik dcht spring 4 is kut? Maar wtf is dit ( pardon mijn french ) ze ...
Ohh hier precies hetzelfde. Dacht dat de 4 maanden sprong en slaapregressie heftig waren, maar jeetje wat is sprong 5 *** 🙈 Tegen dr slaap vechten, schreeuwen , krijsen, flesjes niet leegdrinken🥲

2 maanden geleden

Reactie op 2124

Ohh hier precies hetzelfde. Dacht dat de 4 maanden sprong en slaapregressie ...
Ja erg he)?? Ze kwam na sprong 4 eindelijk beetje in n ritme en bam meteen deze sprong pff

2 maanden geleden

Reactie op emis

God oke ik dcht spring 4 is kut? Maar wtf is dit ( pardon mijn french ) ze ...
Dit had ik afgelopen nacht ook. En het lijkt nu weer te gebeuren. Is dit bij jou al over?

2 maanden geleden

Reactie op Nous2024

Dit had ik afgelopen nacht ook. En het lijkt nu weer te gebeuren. Is dit bi ...
Bij ons ook om het half uur wakker en huilen en moeilijk in slaap vallen en dat de hele nacht door 🙈

2 maanden geleden

Reactie op Nous2024

Dit had ik afgelopen nacht ook. En het lijkt nu weer te gebeuren. Is dit bi ...
Nope.. nog steeds niet man ik ben er echt compleet leeg van..🤦🏼‍♀️

2 maanden geleden

Sprong 5… tenminste dat denk ik ! Normaal drinkt ze makkelijk 900-1000 maar nu is het moeite doen voor 700-800 herkennen jullie dit ? Ze laat de fles af en toe voor de helft staan 😓 Ook der slaapjes gaan slecht in de ochtend en in de nacht huilt ze soms alles bij elkaar 😩😩 zeg alsjeblieft dat ik niet de enige ben 🙈 Vind deze sprong rotter dan nummer 4 🙈

2 maanden geleden

Ik denk dat we hier gewoon van sprong 4 direct door naar sprong 5 zijn gerold. Al 6 weken slaapt hij zooo belabberd in de nacht. Eerst was het vanwege verkoudheid, daarna de sprong, toen weer een virus en nu vgm weer een sprong. Elke 1,5/2 uur wakker en huilen. Soms met speentje geven direct weer verder slapen, maar vaak duurt het minstens 30 minuten en 6x heen en weer lopen voor hij weer slaapt. In combinatie met niet meer ingebakerd liggen is dit dus een grote ramp. Ik ben echt helemaal gesloopt. Lijkt ook steeds erger te worden ipv beter…

2 maanden geleden

Reactie op Maelyn

Ik denk dat we hier gewoon van sprong 4 direct door naar sprong 5 zijn gero ...
Ohh klinkt alsof wij samenwonen😂🙈🙈 vreselijk dit gelukkig werk ik niet, ik kan me niet voorstellen dat je na zulke nachten kan werken voor alle vrouwen die op moeten voor werk echt dikke oscars voor jullie❤️ ik kan tot in de middag niet bijkomen van zoveeel slaap

2 maanden geleden

Reactie op emis

Ohh klinkt alsof wij samenwonen😂🙈🙈 vreselijk dit gelukkig werk ik niet, ...
Een werkdag vind ik juist echt uitrus hoor, een dag met kleuter en baby na een gebroken nacht, pfoeh...

2 maanden geleden

Reactie op Kraps

Een werkdag vind ik juist echt uitrus hoor, een dag met kleuter en baby na ...
Ik vind t knap zonder slaap!

2 maanden geleden

Ik lees ineens dit topic terwijl ik nog (al 6 weken) bij sprong 4 zat en denk ineens OMG het is alweer sprong 5. GIMME A BREAK. Voetjes zijn ineens interessant en probeert ze te eten, das dan wel weer cute. Rollen als ene gek maar dan net dat laatste stukje niet en boooos! Overdag slapen was a drama nu nog meer en ik lig nu al 2 uur naast haar terwijl ze kiert en gilt (vrolijk) en brabbelt ipv slaapt, is dat laatste ook herkenbaar? Oja en afgelopen week dronk ze zooo weinig... nu ineens extra moeten geven net. Zoveel going on ik weet t ook nie meer 🤣

2 maanden geleden

Meerdere kindjes die ineens weer om de 3 uur komen ‘s nachts? Ze sliep redelijk goed door tussen 23.00 en 06.00 maar nu ineens weer voedingen om 01.00 en 04.00.. sprong 5 hier 😢

2 maanden geleden

Meer kindjes die slecht zichzelf kunnen vermaken of na 5 minuten alweer opgetilt willen worden? Vind niet erg maar wij zitten in Spanje en de hele tijd op tillen met die warmte maakt het niet makkelijker 😆😮‍💨😅

2 maanden geleden

Hier zijn sinds een paar dagen het middagdutje en namiddagdutje een groot drama.. iemand tips? Hoort dit bij sprong 5?🙈

2 maanden geleden

Reactie op emis

Ja erg he)?? Ze kwam na sprong 4 eindelijk beetje in n ritme en bam meteen ...
Jaa same here. Sprong 4 was achter de rug. Daarna een ziek kind. En nu sprong 5 erachteraan. De avonden totdat ze in slaap valt, is hier een drama. Vandaag was ze rond 1630 wakker van haar middagdutje en ging pas om 21 u weer slapen. Van 7 tot 9 u aan 1 stuk door bezig geweest omdat ze weer een driftbuitje had😅

2 maanden geleden

Reactie op 2124

Jaa same here. Sprong 4 was achter de rug. Daarna een ziek kind. En nu spro ...
Ja hier vandaag ook 1 kort dutje van 20 min gehad om 1 uur smiddags en drna niet meer, heb er om 10 in slaap kunnen krijhen wiegend.. echt mijn voeten doen zoo n pijn elke ochtend van lopen wiegen poetsen koken niet slapen pfff 😐

2 maanden geleden

Sprong 5 is hier volop aan de gang. Meine Guteeeee🥴. Ze wil absoluut niet alleen liggen, in slaap vallen in de avond vooral is ineens een drama, laat halve flessen staan en gaat de lachen/met haar tong duwen🤣. In de nacht weer vaker komen en keihard huilen + extra voeding erbij en onze nachten zijn al bijna 6 maanden lang zeeeeeerrrrr kort. Ze lijkt ineens niet meer te kunnen brabbelen en draaien, was bij ons zoontje ook zo destijds. Leek altijd op een achteruitgang en dan ineens 1/2 weken later kon hij alles weer + nieuwe dingen, zo gek hahah

2 maanden geleden

Shoot me🥴. Fles 2 waarbij ze dit doet en maar lachen daarna. 100 cc gewoon laten staan en nieuwe klanken uitproberen, maar gefrustreerd omdat het nog niet lukt . Ik voorzie een heeeelee goede nacht AHUM

2 maanden geleden

Dit staat in de Oei ik groei app bij sprong 5, maar dat lijkt me niet helemaal kloppen toch🤣 hier rolt ze nog nieteens om en kan niet zitten. Hoe dan staan?🤣🥲