283 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op emis

Ja wat een ellende he! We waren vannochtend ook weer half 4 op. Gaat ze dra ...
Ja echt heel hard werken zo.. en dan om 06:30 de wekker en dán ligt hij te slapen😭

2 maanden geleden

Reactie op HS91

Ja echt heel hard werken zo.. en dan om 06:30 de wekker en dán ligt hij te ...
Ik vermoed trouwens wel dat het sprong 5 is want het ging een aantal weken een stuk beter (sinds we langzaam overgestapt zijn naar kunstvoeding)! Dat leek toch zwaarder op de maag te vallen waardoor hij langere stukken ging slapen. Nu alleen niet wakker voor voeding maar “gewoon” spelen/wakker (niet huilen) dus dan krijg je hem ook niet in slaap met een flesje 🙈

2 maanden geleden

Reactie op KimM0390

Ik weet niet of het met een sprongetje te maken heeft maar onze meid beslui ...
Onze kleine heeft ook ong twee weken minder slaapjed gedaan, maar twee dus. Ik begrijp dat twee slaapjes meer iets is voor 9 maanden babies! Het waren ook vaak wel lange dutten. Nu zit ze weer op drie dutjes, is van zelf gegaan.

2 maanden geleden

Hoe lang duurt sprong 5 die van ons van geboorte is nu 25 weken . Vorige week kreeg hij tanden echt schattig. Zit nu in sprong vijf slaapt niet door eet niet goed en wil niet slapen in de avond steeds wakker hoe lang duurt sprong vijf

2 maanden geleden

Nou..welkom sprong 5! We rollen van de ene sprong in de ander..met wel 1 week adempauze..FUN. Niet zelfstandig willen slapen.. eten is een drama.. zelf spelen drama.. Duurt deze ook echt weer 6 willen..🥲..Als dat zo is..ga ik ook huilen..

2 maanden geleden

Reactie op KimM0390

Ik weet niet of het met een sprongetje te maken heeft maar onze meid beslui ...
Hier soms ook dagen dat hij 4u wakker besluit te zijn..denk dat dat erbij hoort!

2 maanden geleden

Reactie op MumOfTwo

Hier soms ook dagen dat hij 4u wakker besluit te zijn..denk dat dat erbij h ...
Dagen ging het goed en vandaag besloot ze na 15:00 niet meer te slapen, tot half 8 toen ze naar bed ging 🫣 Ze is nu wel echt knock-out hahaha Maar… ook iets goeds van deze sprong/fase/wat het ook is, mevrouw maakt aanstalten om te gaan kruipen 🤩

2 maanden geleden

Reactie op happygirl1090

Hoe lang duurt sprong 5 die van ons van geboorte is nu 25 weken . Vorige we ...
Uhhhm Ik denk van week 3 tm 1 jaar 😅?...hier steeds van de ene sprong naar de andere en met gelukt een paar dagen wat beter. Moet wel zeggen dat ik dan doel op snachts wel of niet doorslapen en moeilijk drinken...verder wolk van een baby, maar dat er steeds in de ontwikkeling wat gebeurd dat is goed te merken. Ach na een jaar hopelijk zga geen doorbroken nachten meer🤞

2 maanden geleden

Reactie op KimM0390

Dagen ging het goed en vandaag besloot ze na 15:00 niet meer te slapen, tot ...
Ow super!! Hier vindt ik heb soms ook op nieuwen en armen..heen en weer bewegend! Maar moeten ze niet eerst tijgeren? Haha.

2 maanden geleden

Reactie op MumOfTwo

Ow super!! Hier vindt ik heb soms ook op nieuwen en armen..heen en weer bew ...
Hier vind ik hem soms ook leunend op zijn armen..op zijn knietjes..heen en weer bewegend.. Jeejtje..wat een tekst mijn vorige post..slaapgebrek..

2 maanden geleden

Reactie op MumOfTwo

Hier vind ik hem soms ook leunend op zijn armen..op zijn knietjes..heen en ...
Hahahaha ik snapte hem 😂 Hier tijgert ze niet echt, eerder een soort rups die zich een soort van voortbeweegt 😆

2 maanden geleden

Reactie op KimM0390

Hahahaha ik snapte hem 😂 Hier tijgert ze niet echt, eerder een soort rups ...
Ow wat knap! Hier draait hij werkelijk waar de hele huiskamer door..tijgeren nog niet..maar zie wel dat hij al aanstalten maakt met mijn voetjes.. Soms denk ik..wordt hij niet dol? Het is echt net een tol..draaien draaien draaien..en dan draait hij zichzelf vast..en draait dan de andere kant op..🤣🤣..zelfs een keer een kabel vast gehad..ik zat er bij.. en zag hij zo draaide en de kabel om hem heen draaide..hahaha!

2 maanden geleden

Nog meer kindjes die constant vermaakt moeten worden? 😮‍💨 Finley is een goede speler en kan zich altijd heerlijk vermaken. Maar de laatste week is hij errug snel verveelt en is hij de box na 2 min al zat, dus ik blijf hem constant verplaatsen. Op een gegeven moment houden mijn trucjes ook op hahaha

2 maanden geleden

Reactie op xsorayaa

Nog meer kindjes die constant vermaakt moeten worden? 😮‍💨 Finley is een g ...
Hier merk ik sinds Sam tijgert dat ze zich heel goed kon vermaken, toen ze dit nog niet deed was ze snel verveelt 🙈

2 maanden geleden

Reactie op MumOfTwo

Ow wat knap! Hier draait hij werkelijk waar de hele huiskamer door..tijgere ...
Hahahahaha het is toch geweldig! Ik vind deze leeftijd zo leuk, ze doen echt van die dingen waarvan ik denk hoe… 😂

2 maanden geleden

Reactie op xsorayaa

Nog meer kindjes die constant vermaakt moeten worden? 😮‍💨 Finley is een g ...
Ja hier ook! Niks is meer leuk en anders idd maar een paar minuten 😩. Hij is wel ontzettend z’n best aan het doen om vooruit te komen op z’n knieën.. alleen vergeet hij z’n handen nog 🥴. Na deze fase/sprong kunnen ze vast weer een hoop meer!

2 maanden geleden

Meer babys die niet makkelijk in slaap komen en zodra ze slapen en je legt ze neer gelijk wakker worden 🙈

2 maanden geleden

Reactie op xsorayaa

Nog meer kindjes die constant vermaakt moeten worden? 😮‍💨 Finley is een g ...
Jup heel herkenbaar 😅 zeker als ik alleen met haar ben. Hoop dat het weer beter gaat als ze gaat kruipen.

2 maanden geleden

Reactie op babyklees

Jup heel herkenbaar 😅 zeker als ik alleen met haar ben. Hoop dat het weer ...
Nou hier zijn het dus tandjes die doorkomen! Dat verklaard de hangerigheid enzo... zo sneu! Hij heeft er echt onwijs last van 😣

2 maanden geleden

Reactie op DJBakker

Meer babys die niet makkelijk in slaap komen en zodra ze slapen en je legt ...
Hier nog 1🥹zodra hij om half 9 in bed ligt wordt hij om 12 uur standaard wakker, ik geef hem flesje. Daarna om de uur wakker. Slapeloze nachteb al 2 weken nu ben op.