946 Reacties
6 maanden geleden
M’n kleine meid zit in sprong 4 tenminste dat denk ik…
Ze is opeens een stuk lastiger qua eten ze dronk 5x 180 maar nu is het in de ochtend soms een stuk minder dan drinkt ze bijvoorbeeld de helft.
Ze valt wat lastiger in slaap maar ze komt opeens dan in de nacht weer voor een voeding (volledige fles).
Voor de rest is ze heel onrustig, ze wil niet liggen zitten want dan wordt ze boos 🙈
Ze wil ook der middag slaapje niet doen..
Hoort dit allemaal bij sprong 4 ? 🙈
Ze is echt aant lachen maar kan binnen een seconde huilen zijn 😓
6 maanden geleden
Oh men, mijn vader is aan het oppassen en appt me net wat mijn dochter 3x 30 minuten heeft geslapen, waarvan het laatste half uur op schoot 🤷🏻♀️ de laatste keer dat ze op schoot wilde slapen was ze 1 week oud, ze gaat altijd super goed in bed slapen alleen…… dat belooft weer wat voor vannacht 😒
6 maanden geleden
Reactie op Kraps
Ja dit had ik vandaag ook, maar pfoehhh wat een heftige uitbarsting qua pri ...
Die uitbarstingen hè, ik vind het heftig. Elke dag als het einde van de middag nadert, merk ik gewoon dat ze grumpy wordt en uiteindelijk krijst ze het uit vlak voordat ze gaat slapen. Elke avond is het weer strijd, we zouden haar graag bij ons gezellig nog aan tafel willen zetten met eten, maar het is gewoon geen doen. Vanaf 17 uur is het op eieren lopen.
6 maanden geleden
Reactie op Fgas
Die uitbarstingen hè, ik vind het heftig. Elke dag als het einde van de mid ...
Hier precies zo..de prikkels..na het laatste slaapje..het slaapje van voor hij de nacht in gaat..rond 18u..is hij al zo overprikkeld..dat zelfs dat slaapje bijna net zo moeilijk als het laatste slaapje gaat..
Pff..en het drinken ieder anderhalf uurtje..kan er geen pijl op trekken maar goed..van een uur krijsen krijg je ook dorst denk ik maar dan..toch???
6 maanden geleden
Reactie op Tuttebel93
Meer moeders die een stuk chiller worden van dit weer?
Ik ga met dit weer t ...
Nee maar ik ben ook ongesteld dus misschien speelt dat mee😅 het is hier al de hele dag pet, schreeuwen bij elk dutje, wordt er zó verdrietig van. Weet vaak ook gewoon niet meer wat te doen, hij ziet er zo moe uit en wil wel slapen maar het lukt hem gewoon niet en ik vind het zo zielig 😟
6 maanden geleden
Reactie op suzanneog
Hier nu al 1,5 week in de nacht om de 1-2 uur voeden. Overdag super slecht ...
Zeker herkenbaar! Gaat hier ongeveer hetzelfde. Ik twijfelde eerst ook, maar als je borst niet voldoende zou zijn zou hij overdag ook vaker komen toch? Ik heb soms het idee dat ze 's nachts zo vaak willen om troost te zoeken of omdat ze aan de borst makkelijk in slaap vallen. Wat ook weer lastig is want je wil niet dat de borst een slaapassociatie wordt.. Hoe dan ook, het is flink pittig!
6 maanden geleden
Gisteren overdag 4 slaapjes van 30 minuten. Vandaag 3 van 30 minuten en een van 1,5 uur (wel met meerdere keren speen terug geven). Nachten is het de laatste dagen rond 19:30/20:00 naar bed en dan huilen om voeding rond 22:30/23:00 dan weer ergens tussen 00:00 en 03:00 en dan vanaf 05:00 weer en heel onrustig slapen. Overdag drinkt ze steeds hele kleine beetjes.
Maar ik zie ook veel in haar ontwikkeling. Veel ‘praten’, omrollen van rug naar buik, voetjes vastpakken, veel grijpen naar speeltjes en speentje steeds uit haar eigen mond trekken (en dan lachen haha).
Ze is verder nog verbazingwekkend vrolijk ondanks weinig slaap. Maar er moet wel steeds iemand in de beurt zijn, vasthouden of dichtbij zitten en praten. Normaal houdt ze het wat langer vol zonder zoveel aandacht haha.
6 maanden geleden
Reactie op Lieeesss95
Zeker herkenbaar! Gaat hier ongeveer hetzelfde. Ik twijfelde eerst ook, maa ...
Klopt dat is ook wel zo. Kon hem vandaag gelukkig wat vaker aanleggen en dan dronk hij ook actiever en langer. Hopelijk hierdoor een iets betere nacht. Bereid me voor op weer een slapeloze nacht😭
6 maanden geleden
Reactie op Hermelijn
Nee maar ik ben ook ongesteld dus misschien speelt dat mee😅 het is hier al ...
Aaahw dan heb je echt een pittige dag gehad. Je doet je best en meer kan je echt niet doen. Helaas krijgen we ze gewoon niet altijd stil en tevreden. 😘
6 maanden geleden
Dit is de eerste avond/ nacht dat ze niet meer slaapt…
Kreeg haar al paar dagen moeilijk in slaap, normaal viel ze zelf in slaap en nou moest ik er echt zelf bij zijn en haar handje vasthouden. Dit hielp nu ook niet meer. Ze wrijft steeds in haar oogjes en is ook echt moe. Ze blijft gewoon wakker.. hopelijk duurt dit niet al te lang.. 22 mei is mijn eerste werkdag hopelijk is het dan ook echt voorbij!