946 Reacties
5 maanden geleden
Heel apart maar vannacht heeft ze doorgeslapen bracht haar om 7 uur naar ben en sochtends wakker gemaakt..
5 maanden geleden
Reactie op 🩷Siarah 03’01’24👶🏻
Heel apart maar vannacht heeft ze doorgeslapen bracht haar om 7 uur naar be ...
Zal toch nooit zo kort zijn geweest de slaapregressie
5 maanden geleden
Reactie op SS21-1
Volgens mij verschilt dat echt per kindje.. sommige hebben we maar kort las ...
Nou ik hoop het dat dit het dan was ! We gaan het meemaken😂
5 maanden geleden
Zal toch nooit zo kort zijn geweest de slaapregressie
Een slaapregressie is niet dat het elke dag slecht gaat, hier zitten we er ook midden in en de ene nacht gaat net goed en de andere nacht minder. Vandaag was het overdag helemaal ruk hier dus denk vannacht ook 😅
5 maanden geleden
Wij sluiten ons ook aan. Ik dacht na het topic dat het wellicht het 3 maanden sprongetje was maar we kunnen inmiddels vinkjes zetten bij zo’n beetje alle punten waaraan je slaap regressie kunt herkennen 😂😅.
Je baby komt ‘s avonds moeilijk in slaap ✔️
Je baby is ‘s nachts vaker wakker ✔️
Je baby slaapt overdag minder goed ✔️
Je baby is vroeg wakker ✔️
Je baby heeft een slecht humeur ✔️ ze is in ieder geval sneller wat boos
Je baby is huilerig en hangerig ✔️
Je baby heeft last van verlatingsangst ✔️ denk ik
Je baby drinkt of eet minder of juist meer ✔️
5 maanden geleden
Reactie op DD94
Zijn er moeders die sprong 4 en de slaapregrrssie al overleefd hebben en du ...
Jaa wij!
Normaalgesproken hadden wij echt geen ritme en volgde ik echt mijn zoontje. Wij hadden geen slaaptijden geen specifieke wakkere uren enz. Als hij slaap had liet ik hem slapen.
Maar nu merk ik wel ritme. Hij heeft het helemaal zelf gedaan, ik heb hem alleen gevolgd.
Wordt nu tussen 06:00-06:30 wakker, dan starten we ook de dag. Gaat rond 07:30-08:00 naar bed.
De dutjes in de middag schommelen nog, de ene keer is het een uur eerder de andere keer uur later.
En hij gaat om 19:30/20:00 naar bed en gaat zo de nacht in. Wordt rond 22:00 wakker voor een flesje en slaapt tijdens het flesje gelijk weer in en wordt rond 03:00/03:30 weer wakker en slaapt tijdens de fles weer. En met de volgende fles starten we de dag dus. Ben zo trots op hem hihi🥰
5 maanden geleden
Reactie op Lisaas
Een slaapregressie is niet dat het elke dag slecht gaat, hier zitten we er ...
Ow okee ik dacht dat het echt elke nacht slecht zou gaan vandaar.. hmm dan is het helemaal lastig om te weten wanneer het dan over is.
5 maanden geleden
Reactie op MumOfTwo
Meer geven..geven wat de baby nodig heeft..ze zijn aan het groeien..mentaal ...
Ook als ze dan ruim over de liter gaan?
5 maanden geleden
Reactie op suzan771994
Ook als ze dan ruim over de liter gaan?
Yess..ik ben hierover met haar kinderarts in gesprek gegaan..een baby kan niet teveel binnenkrijgen. Zij geven dit aan door te stoppen met drinken.. om te spugen.. of pas na 4 a 5u weer willen drinken.. mijn zoontje zit er nu ook even ruim erboven..maar dit trekt straks weer bij..wij hebben de ene keer ook meer honger dam een andere keer..
5 maanden geleden
Ook opeens weer wakker in de avond, om 22 uur 🫨 net toen ik dacht lekker onze avonden terug te hebben
5 maanden geleden
Sia was rond om 7 uur naar bed gebracht daarna was ze rond 2 uur wakker geworden. Fles gegeven en is toen tot half 9 sochtends gaan slapen.
Gister at ze ook wel echt slecht misschien vannacht even ingehaald.
5 maanden geleden
Sia was rond om 7 uur naar bed gebracht daarna was ze rond 2 uur wakker gew ...
Ik zou hier voor tekenen haha! Hij komt bij ons standaard om 22.00, rond 03.00 uur en dan weer rond 07.00 uur. Vanochtend was het 06.00 uur. 😴
5 maanden geleden
Reactie op Tuttebel93
Ik zou hier voor tekenen haha! Hij komt bij ons standaard om 22.00, rond 0 ...
Echtwaar? Die van mij breng ik altijd rond 7 uur naar bed en moet haar dan sochtends wakker maken.
Hoop dat dat weer terug komt😂
5 maanden geleden
Echtwaar? Die van mij breng ik altijd rond 7 uur naar bed en moet haar dan ...
Ik denk dat heel veel ouders hier jaloers op je zijn! Ik hoop dat hij hierna ook iets langer tussen de flessen laat.
5 maanden geleden
Reactie op ssuu
Jaa wij!
Normaalgesproken hadden wij echt geen ritme en volgde ik echt mijn ...
Oke.. NOT.
Sinds gister is er geen sprake meer van ritme en slaaptijd.
Gister en vandaag weigerde hij zijn dutje en kreeg om 18:00 zoveel slaap dat hij zijn ogen nauwelijks open kon houden. Flesje verschonen etc werd het 18:30 en sliep ook tijdens de fles om 18:30.
19:00 klaarwakker, supervrolijk aan het zingen😅
Nacht was ook drama.