946 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Moowtje89
Het lijkt hier wel steeds te veranderen haha. De slaapjes overdag gaan sind ...
Hier precies zo. Toen de slaapjes overdag beter werden dacht ik dat we het gehad hadden, maar nu zijn de nachten weer even drama!
5 maanden geleden
Reactie op Moowtje89
Aah ja hier dus ook! Gek heh. Nou misschien eerst even een goede veranderin ...
Ik hoop het! 🤞
5 maanden geleden
Wederom vannacht een goede nacht gehad. Om 7 uur naar bed gebracht en de kleine vanmorgen wakker moeten maken.
Ik merk dat ze overdag heel moe is en dan leg ik haar in de box met een dekentje en valt ze weer in slaap. Soms slaapt ze 2 uur soms wel 30 minuten dat verschilt wel per keer.
5 maanden geleden
Nou het leek klaar te zijn. Maar wij zijn weer terug bij af. Slaapt heel slecht, is om 23:00 nog wakker en kan maar niet in slaap komen. Noch in mijn armen, noch in zijn bed, nog in ons bed. Heel zielig, hij heeft gewoon rode oogjes zoveel slaap heeft hij maar het lukt hem maar niet.
Slaapt snachts na 3 uur niet meer tm zo’n 6 uur.
Valt vervolgens heel moeilijk in slaap.
Weet niet hoelang dit nog zal duren, maar ik ben helemaal op. Heb steeds een brok in mijn keel en ben zelf steeds maar aan het huilen als de baby niet meer stil te krijgen is. Slaap nu al bijna 17 dagen maar 3 uur in de nacht voel me helemaal niet goed. Hoop dat het zo snel mogelijk over is.
5 maanden geleden
Reactie op ssuu
Nou het leek klaar te zijn. Maar wij zijn weer terug bij af. Slaapt heel sl ...
Jeetje wat heftig 😔 Nou snap ik helemaal dat je je zo voelt. Kan iemand in je omgeving een nacht overnemen? Mijn ouders pakken een nacht in de week voor ze gaan oppassen. Of zou hij ergens anders last van hebben? Ik las ergens oorpijn en dan niet slapen en huilen. Konden ze maar praten heh 😢. Sterkte!! 🌹Het komt sowieso ergens goed, maar als je er middenin zit lijkt het even niet zo vind ik altijd.
5 maanden geleden
Reactie op ssuu
Nou het leek klaar te zijn. Maar wij zijn weer terug bij af. Slaapt heel sl ...
Heb je de 5S slaapmethode al geprobeerd? Dit werkt heel goed bij mijn zoontje! Ik ga meestal meteen naar stap 5 maar binnen een kwartier slaapt hij. En het is super zwaar. Hij komt bij mij al twee weken zo’n elk uur van de nacht. Dacht dat het honger was maar hij kan niet meer zelf in slaap vallen. Dit helpt😊 https://youtu.be/5vxxaX-0uk4?si=ULHhVP3t1r300puQ
Ik doe het zonder inbakeren!
5 maanden geleden
Hier ook beland in de 4m slaapregressie. Overdag 30 á 45min slaapjes. Een enkele paar keer in de week slaapt hij wel 1.5 tot 2.5 uur achter elkaar overdag. Dan zou je toch denken dat hij de slaapjes kan koppelen als hij het dan wel doet? Hij slaapt altijd in zijn ledikant en valt ook zelfstandig in slaap (met speentje)vanaf dat hij 8 weken is. Toch blijven de meeste slaapjes overdag maar 45min.. hoe kan dat 🤔 als hij wakker word na 45min probeer ik hem te helpen maar vaak lukt het dan toch niet meer om te slapen.
5 maanden geleden
'Moet' iedere baby bij 4 maanden door de slaap regressie heen gaan of kan je ook bespaard blijven? 🥲 Als ik jullie verhalen lees ben ik echt bang aan t worden 😂. Mn zoontje slaapt super goed vanaf 20.00 tot 06.00 en is volgende week 4 maanden... Gaat het dan sowieso gebeuren?
5 maanden geleden
Reactie op Ashley001
'Moet' iedere baby bij 4 maanden door de slaap regressie heen gaan of kan j ...
Volgens mij is de slaapregressie, in tegenstelling tot de sprongetjes, wel iets wat wetenschappelijk bewezen is omdat het echt een fysieke/fysiologische verandering in het lichaam is t.o.v. mentale 'sprongetjes'. Máár zoals voor heel veel geldt, verschilt het heel erg per kindje hoeveel 'last' ze er van hebben volgens mij. De een zal misschien één weekje wat onrustiger slapen 'snachts, waar de ander echt 5/6 weken helemaal van slag is.. en ondanks dat het de 4 maanden regressie heet vind het geloof ik tussen de 3-5 maanden plaats dus een vrij ruim tijdbestek haha!
5 maanden geleden
Klopte de 'Oei ik groei-app' bij jullie kindjes met aanduiding wanneer de 4e sprong begon? Zo niet, hoeveel begon dit eerder of later?
5 maanden geleden
Reactie op Ashley001
'Moet' iedere baby bij 4 maanden door de slaap regressie heen gaan of kan j ...
Mijn zoontje slaapt vaak van 23 tot 7 en soms langer, maar was vorige week een paar dagen om 4 of 5 uur wakker en daarna was het weer okay. Geen idee of er nog meer komt, we nemen in ieder geval elke nacht dankbaar aan! 😀
5 maanden geleden
Reactie op Sannetjehoi
Klopte de 'Oei ik groei-app' bij jullie kindjes met aanduiding wanneer de 4 ...
Voor mijn idee is de sprong ca. 4 dagen eerder begonnen. Ik had dit ook bij de eerdere sprongetjes.
5 maanden geleden
Reactie op Ashley001
Ja elke ochtend ben ik ook erg dankbaar voor de goeie nachten. Soms durf ik ...
Haha, ik ook! Ik dacht straks is het ineens over, omdat ik het iemand vertel 😅. Komt ook omdat mijn eerste echt constant wakker was en elke slaapregressie intens was, benieuwd hoe het nu gaat de komende maanden.
5 maanden geleden
Reactie op Sannetjehoi
Klopte de 'Oei ik groei-app' bij jullie kindjes met aanduiding wanneer de 4 ...
Hier het idee dat sprongetje 2 weken eerder begint