946 Reacties
5 maanden geleden
Pff hier is het denk ik begonnen. Niet in eigen bed willen slapen, snachts liggen kirren in bed om z'n stem uit te testen. Krijg hem alleen slapend in mn armen.
5 maanden geleden
Reactie op suzanneog
Wij tikken nu bijna de 3 weken aan. Na de late voeding om 23:30 komt mijn z ...
Hier hetzelfde, en vannacht om 2 uur weer klaarwakker. Uiteindelijk tot 6 uur nog wat geslapen (super onrustig) en nu weer wakker. Kon het goed relativeren, het is een fase en wordt wel weer beter, maar dat lukt steeds minder goedd. Ik word er onderhand echt moedeloos van, wanneer gaat dit een keer voorbij 😭
5 maanden geleden
Pff gisteravond wéér ruim een uur bezig geweest om em in slaap te krijgen🫠 alleen maar huilen. Mijn vriend heeft em uiteindelijk in slaap gekregen maar zei ook, misschien moeten we het gewoon maar 10 minuten proberen en dan even naar beneden, een time out en het na een tijdje weer proberen want zo raken we allemaal gefrustreerd. Hopelijk onthou ik dat vanavond 😉
En dan zijn we ook nog bezig met uitbakeren want zie hem steeds vaker proberen op zijn zij te rollen, dus hij was redelijk onrustig vanaf een uur of 4.
Ik ben moee en mijn vriend moet werken vandaag en morgen dus geen tijd om ergens bij te slapen😴
5 maanden geleden
Volgens mij zitten we nu écht in Sprong 4... slapen in eigen bedje is overdag dramatisch met maar iedere keer 40 min en daarna bijna niet meer in slaap te krijgen. In de nacht komt hij ook vaker...
Nu slaapt hij voornamelijk op mijn armen, maar snikt hij ineens onwijs in zijn slaap en soms huilt hij zelfs eventjes. Herkennen jullie dit? Ik heb zelf het idee dat het misschien prikkelverwerking is...
5 maanden geleden
Reactie op xsorayaa
Volgens mij zitten we nu écht in Sprong 4... slapen in eigen bedje is overd ...
Hier ook veel gesnik en geluidjes terwijl ie in mn armen slaapt. Denk ook verwerken wat hij tijdens deze sprong allemaal leert
5 maanden geleden
Reactie op mel888
Hier elke nacht ineens om half 4 wakker en na flesje niet meer slapen giste ...
Bij mij helpt in slaap wiegen in armen en hem in mn armen laten slapen. Hopelijk snel weer goede nachteb
5 maanden geleden
Reactie op mel888
Dat werkt hier niet helaas vandaag zoveel huilen en doen wel heel moe maar ...
Hier wordt het in de loop van de dag ook steeds erger. Echt flink huilen steeds...
5 maanden geleden
Hoe gaan jullie om met de slaapjes van 45 min of korter en de wakkertijd daarna? Weet niet zo goed wat ik dan moet aanhouden. Ik heb soms het idee dat ik het dan net wat te snel weer probeer, maar als ik te lang wacht dan kom ik ook met de volgende voeding in de knoei en begint hij honger te krijgen.
5 maanden geleden
Reactie op Hermelijn
Pff gisteravond wéér ruim een uur bezig geweest om em in slaap te krijgen🫠 ...
Idd! Doe wat je vriend zegt..dat werkt hier namelijk ook..gewoon even uit de situatie ook! Soms vecht hij zooo erg tegen zijn slaap..huilen huilen huilen.. kon wel mee janken..tot ik me bedacht..
Ik ga gewoon naar de huiskamer met hem..zet mijn serie en houdt hem vast tot hij kalmeert..lopen..wiegen..en uiteindelijk zitten..maar het hielp.. en ik had afleiding om niet gek te worden..
5 maanden geleden
Reactie op mel888
Hoelang duurt zo'n sprong 4 enz??? Trek het nu al niet meer
In de app zag ik dat dit wel een maand kan duren 🙈