946 Reacties

5 maanden geleden

Morgen gaat die kleine van ons weer naar de opvang. Ben heel benieuwd hoe ze daar met de slaapjes omgaan? De flesjes doet ze top maar ze slaapt gewoon bijna niet. Leg het morgen wel uit dat de slaapjes zoals we ze normaal doen verdwenen zijn maar kan niet verwachten dat ze haar continu vasthouden, ook als ze slaapt (want neerleggen merkt ze en dan wordt ze wakker)

5 maanden geleden

Reactie op KimM0390

Morgen gaat die kleine van ons weer naar de opvang. Ben heel benieuwd hoe z ...
Op de opvang heeft ze meer afleiding..wellicht zal ze daardoor meer moe zijn..en slaapt ze daar juist goed..en anders vinden zij wel een manier om haar af te leiden..

5 maanden geleden

Reactie op KimM0390

Morgen gaat die kleine van ons weer naar de opvang. Ben heel benieuwd hoe z ...
Oh hier hetzelfde, hij slaapt al 4 dagen nauwelijks overdag. Zelfs niet op de arm (wat normaal zijn favoriete plek is haha) morgen gaat hij naar de opvang en ik maak me ook wat zorgen.

5 maanden geleden

Reactie op Moowtje89

Dat jij dat vindt zegt niet meteen dat alle slaapcoaches of een bepaald sch ...
Ho ho rustig zeg. Ik heb zelf twee huilbaby's. De eerste krijste 10 uur per dag een half jaar lang (kma) en de tweede nu ook weer maanden lang krijsen vanwege verborgen reflux en allergie. Dus ik weet echt als geen ander hoe het moedergevoel je in de steek kan laten zeker al je baby niet slaapt en het gekrijs constant hetzelfde is en je de vinger/slaap signalen niet meer uit elkaar kunt halen. Ik bedoel gewoon dat de standaard schema's niet voor iedereen is weggelegd. Jullie hebben op maat gemaakt, er wordt dus naar jullie baby gekeken en daarop aangepast, perfect dus! De standaard wakkertijden kloppen gewoon lang niet voor iedereen, dat is alles. Niet direct zo bot reageren, helemaal niet naar een mama die amper 2,5/3 uur per nacht slaapt en in de ziektewet zit vanwege een huiltrauma. Ik weet echt wel waar ik over praat inmiddels en wil gewoon heel heel graag dat iedere moeder vertrouwt op haar eigen gevoel, ook al laat dat gevoel je soms in de steek. 9 van de 10 keer zitten moeders er niet naast en kennen hun kindje het beste.

5 maanden geleden

Reactie op Ilmi

Ho ho rustig zeg. Ik heb zelf twee huilbaby's. De eerste krijste 10 uur per ...
Vinger=honger

5 maanden geleden

Nou hier bij de spoed gezeten. Hier heeft het niets met de regressie te maken. We hebben een kuurtje gekregen, 39 graden koorts met zetpil en boven de 40 zonder. Ze dronk gewoon niks meer, blijkt ze roodvonk te hebben😪😭. O mennnnnn.

5 maanden geleden

Reactie op Ilmi

Ho ho rustig zeg. Ik heb zelf twee huilbaby's. De eerste krijste 10 uur per ...
Ik zie niet helemaal de botheid, maar ik hoop dat het mensen niet afschrikt om wel een schema te volgen wat kan helpen of een slaapcoach in te schakelen. Als ik alleen naar mijn moedergevoel had geluisterd was ik er niet best aan toe nu denk ik. 🙈 Maar goed misschien werkt dat bij anderen wel heel goed, dat zou natuurlijk heel fijn zijn. Standaard tips van internet blijven sowieso lastig ja met zoveel verschillende kleintjes. Sterkte met de korte nachten, hoop dat dat snel veel beter gaat worden, dan voel je je weer een beetje mens in ieder geval 🙏🏻🤞🏻

5 maanden geleden

Doen jullie nog een droomvoeding in deze periode? Ik ben ermee gestopt omdat het niet hielp

5 maanden geleden

Reactie op suzanneog

Doen jullie nog een droomvoeding in deze periode? Ik ben ermee gestopt omda ...
Nee, ze drinkt genoeg cc’s tussen wakker worden en naar bed gaan. Hoef haar niet meer wakker te maken of droomvoeding te geven!

5 maanden geleden

Reactie op IvyLua123

Oh hier hetzelfde, hij slaapt al 4 dagen nauwelijks overdag. Zelfs niet op ...
Normaal doet ze het bij de opvang beter als thuis, maar normaal is ze ook super makkelijk. Vandaag staat de teller op 1 uur en 39 minuten slaap overdag 🙁 Allemaal slaapjes van 30 minuten. Inmiddels ligt ze wel al in bed voor de avond en is ze knock-out. Hoop dat het klopt wat @mumoftwo zegt. Dat de afleiding ervoor zorgt dat ze moe is.

5 maanden geleden

Ik doe al 1 uur en 15 minuten een poging om mijn kind te laten slapen. Elke keer als ik weg loop gooit hij zijn speen uit en/of wordt hij wakker. Dit was gisteravond ook al zo. Ik heb heel veel geduld maar dit wordt ook minder op den duur. Hij kan er niks aan doen. Moest het even kwijt 😬

5 maanden geleden

Reactie op Kim192

Ik doe al 1 uur en 15 minuten een poging om mijn kind te laten slapen. Elke ...
Misschien even pakken een meenemen naar beneden en dan over een half uurtje weer proberen? Bij mij helpt dat vaak wel!

5 maanden geleden

Reactie op suzanneog

Misschien even pakken een meenemen naar beneden en dan over een half uurtje ...
Ja misschien zo maar proberen. Ik wilde opstaan van de stoel maar die kraakt dus hij werd daar wakker van. Als hij zo weer wakker wordt ga ik dat wel even doen.

5 maanden geleden

Reactie op KimM0390

Normaal doet ze het bij de opvang beter als thuis, maar normaal is ze ook s ...
Oh jee het is wat hè! Hier slaapt die ook hij viel gewoon in slaap aan de fles zo moe was hij. Wat grappig onze slaapt op de opvang ook beter dan thuis:p Veel succes morgen! Hoop dat het meevalt.

5 maanden geleden

Reactie op suzanneog

Doen jullie nog een droomvoeding in deze periode? Ik ben ermee gestopt omda ...
En maakte het verschil? Wij gaan m ook niet meer geven vanavond, in de hoop dat hij dan begin van de nacht goed doorslaapt, en hopelijk na een nachtvoeding weer een paar uurtjes kan pakken… ben benieuwd hoe het uitpakt. Na de droomvoeding wordt het slapen bij ons alleen maar onrustiger lijkt het

5 maanden geleden

Reactie op ladieda719

En maakte het verschil? Wij gaan m ook niet meer geven vanavond, in de hoo ...
Bij ons werd het idd ook onrustiger! Nu slaapt ze de nacht door :)

5 maanden geleden

Reactie op SS21-1

Bij ons werd het idd ook onrustiger! Nu slaapt ze de nacht door :)
Dat klinkt hemels 🙏🏻 we zullen zien of wij ook zoveel geluk hebben, ben er wel aan toe om een keertje weer lekker te slapen

5 maanden geleden

Reactie op ladieda719

Dat klinkt hemels 🙏🏻 we zullen zien of wij ook zoveel geluk hebben, ben e ...
Hoe zitten jullie overdag dan qua voeding? Sinds ik overdag genoeg geef komt ze snachts niet meer..

5 maanden geleden

Reactie op Ilmi

Nou hier bij de spoed gezeten. Hier heeft het niets met de regressie te mak ...
Oh dat is schrikken. Hopelijk snel weer beter!

5 maanden geleden

Reactie op Sherun120895

Heftig al jullie verhalen! Hopelijk zijn de kindjes er snel doorheen!! Dur ...
Dit geeft hoop , dus fijn dat je het deelt!