946 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op JoyceEnMason

De regressie komt tussen de 3-5 maanden dus het zou zomaar kunnen dat je er ...
Dat weet ik! Maar ik denk zelf dat we er al doorheen zijn & ik wilde ook een eerlijk verhaal delen voor de mama’s die er nog doorheen moeten😉 Hopelijk ben je er snel doorheen!🍀

5 maanden geleden

Slaapregressie in combinatie met deze warmte🥵 Hele nacht al liggen draaien door de hitte op kamer en dan ook nog een kindje die opeens weer nachtvoeding wil en daarna uren wakker is… Hoe doen andere moeders dit? Ik ben een hele geduldige moeder maar dit kost zoveel energie🥲

5 maanden geleden

Reactie op demidv

Slaapregressie in combinatie met deze warmte🥵 Hele nacht al liggen draaien ...
Wij hebben dit ook,heel onrustig in de nacht en om 4 uur klaar wakker en daarna niet meer willen slapen

5 maanden geleden

Wij hadden gister echt een combinatie van pech op pech, bij mijn schoonmoeder wezen lunchen voor moederdag maar de baby had niet zo goed geslapen daarvoor en mijn partner zei, dan slaapt ie misschien wel in de auto. Baby sliep niet in de auto. Wel de hele tijd mopperig, daar ook weer na een tijdje in bed gelegd - weer maar een half uur dutje, nog geprobeerd om op mij een dutje te doen maar lukte ook niet. Daarna naar huis, daar maar weer op bed, was ie eindelijk lekker aan het slapen werd ie schreeuwend wakker omdat zijn luier gelekt was en alles kletsnat😬 daarna duurde het nog 3 uur voordat ie eindelijk sliep om 22u dus hij was enorm ongezellig. Ik dacht/hoopte dat ie dan in ieder geval een beetje een goede nacht zou maken maar hij was weer om kwart voor 7 wakker (en kapotmoe) voor een flesje, daarna om kwart voor 8 weer in bed gelegd, wordt ie na een uur weer wakker en niet in slaap te krijgen. Nu ligt ie te kletsen / mopperen in de box. Pff🫠 en dat terwijl het zondag echt supergoed ging!

5 maanden geleden

Reactie op Sherun120895

Dat weet ik! Maar ik denk zelf dat we er al doorheen zijn & ik wilde oo ...
Ik hoop het voor je! Dan is het gelukkig nog een beetje te doen geweest, dankjewel!🍀 komt wel weer goed

5 maanden geleden

Reactie op demidv

Slaapregressie in combinatie met deze warmte🥵 Hele nacht al liggen draaien ...
Same Here! Ineens al drie dagen vanaf half 4 ‘s nachts wakker 😂😭😭 weer in slaap krijgen lukt niet en de speen wordt honderd meter verder gespuugd 😝 Lange lange dagen maar het mupke is zich duidelijk aan het ontwikkelen en slaapt overdag wel meer dutjes…. Hebben jullie dit ook? Ik hou mij maar voor dat alles weer beter wordt, het is nog iedere keer uitgekomen dus ook dit overleven we wel (maar wel vermoeiend hoor 😜)

5 maanden geleden

Reactie op Lisse84

Same Here! Ineens al drie dagen vanaf half 4 ‘s nachts wakker 😂😭😭 weer i ...
Hier helaas overdag ook weinig slaap🫢 inderdaad wel heeel leuk om alle ontwikkelingen te zien, alles voor het goede doel natuurlijk 🥰

5 maanden geleden

Ja leuk hè! De dutjes zijn wel niet langer dan 45 minuten en soms slaat ze over maar dan ligt ze ook vroeg op bed 😂

5 maanden geleden

Hier vannacht 2 keer wakker geworden, dat viel niet tegen, gisteren was het elk uur. Helaas is hij wel verkouden en heeft hij ook nog eens koorts. Hij is echt ontroostbaar en slapen ho maar.. Nu maar een paracetamol gegeven. Hopelijk wordt hij straks wat gezelliger.. 🥺 Combinatie in z’n sprong zitten en niet lekker voelen is echt niet leuk.

5 maanden geleden

Hoe worden de flesjes nog steeds niet leeg gedronken.. van de 150.. laat hij altijd 70 staan..

5 maanden geleden

Van 22u tot 645.. dat noem ik een goeie nacht hoor.. hahaha.. je kunt ook ieder uurtje wakker worden..en dat doorlekken is echt vervelend ja.

5 maanden geleden

Reactie op MumOfTwo

Van 22u tot 645.. dat noem ik een goeie nacht hoor.. hahaha.. je kunt ook i ...
Daar ben ik ook superblij mee! Alleen hij heeft duidelijk niet genoeg geslapen en elk dutje/slaapje is een gevecht om hem in slaap te krijgen en te houden, en dat is superfrustrerend want gezelliger wordt het er niet op. Daarnaast slaap ik al sinds de zwangerschap slecht, wordt elke nacht om 5u wakker en slaap dan niet meer. Dus de dutjes overdag heb ik eigenlijk wel heel hard nodig

5 maanden geleden

Hallo allemaal, bij ons ook al een tijdje bezig. Hij werd dan plots 5 opeenvolgende nachten niet meer wakker, maar de laatste 2 nachten wel weer! Ontelbare keren het tutje gaan geven.. ligt dan ook te babbelen etc. Is het normaal dat dit op en af gaat? Nachten goed, en dan plots niet meer? 🤪

5 maanden geleden

Reactie op gewoonkaro

Hallo allemaal, bij ons ook al een tijdje bezig. Hij werd dan plots 5 opeen ...
Wij ervaren dit ook, al een week of 3 of 4 gaat het op en neer tijdens de nachten qua wakker worden/brabbelen etc. Maar geloof dat dat zeker wel 'normaal' is. De lastige fase van Sprong 4 duurt 5 weken, maar volgens Oei ik groei betekent dat lang niet altijd dat het 5 weken lang elke dag elkaar doorgaat :).

5 maanden geleden

Reactie op Hermelijn

Daar ben ik ook superblij mee! Alleen hij heeft duidelijk niet genoeg gesla ...
Hahaha..neem t er dan maar van! Want als je ooit weer zwanger bent..en hij is een peuter..kun je helemaal gedag zeggen tegen dutjes..daar zit ik nu namelijk in..haha. Iemand zei ooit tegen me..geniet van je slaap hoor! Want die ga je missen! En ik dacht..uhu..zo erg zal t niet zijn hoor.. But boy was I wrong..

5 maanden geleden

Voor wie dit nog niet geprobeerd heeft en struggled met baby in slaap krijgen ‘s avonds: ik heb mijn zoontje die ik voor de 3e keer neerlegde in zijn co-sleeper en wéér ging huilen stil en in slaap gekregen met de föhn😂

5 maanden geleden

Reactie op HS91

Voor wie dit nog niet geprobeerd heeft en struggled met baby in slaap krijg ...
(Puur het geluid)

5 maanden geleden

Reactie op HS91

Voor wie dit nog niet geprobeerd heeft en struggled met baby in slaap krijg ...
Misschien een white noise apparaatje aanschaffen? Van numsy zijn goede! Zitten ontzettend veel soorten ruis en geluiden op, stofzuiger, van alles! 😄

5 maanden geleden

Reactie op HS91

(Puur het geluid)
Hahaha ter verduidelijking. 😂😂Sorry vond dit heel grappig en ook geniaal

5 maanden geleden

Reactie op JoyceEnMason

Misschien een white noise apparaatje aanschaffen? Van numsy zijn goede! Zit ...
Jaa goed idee! Ik heb sinds de geboorte zo’n flow knuffel gebruikt maar hartslag of regen zijn niet meer slaapverwekkend kennelijk ;)!