946 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op MumOfTwo

Bij wie gaat t al wat beter? Ik ben de wanhoop nabij 🫠
Als sprong 4 en regressie nog niet genoeg was heeft hij nu ook de waterpokken. Nu slaapt hij al helemaal bar slecht🫣 dan maar 4 keer perdag wandelen dan slaapt hij tenminste nog 30/40 minuten per wandeling

5 maanden geleden

Reactie op MumOfTwo

Sinds 3 dagen gaat het hier heel goed. Hij komt tussen 23:00 en 00 tussen 02:30 en 03:30 en dan pas tussen 06:00 en 07:00. Een verademing met om de 1,5 uur voor 3 weken lang. Overdag wel veel 30 minuten slaapjes helaas. En hij kan nog steeds niet zelfstandig in slaap vallen😅

5 maanden geleden

Reactie op MumOfTwo

Bij ons gaat het ineens veel beter 🙏🏻 Ze kan ook ineens rollen van buik naar rug. De hazenslaapjes van 30 min overdag zijn weer een stukje langer. Ze gaat wel pas rond 23.00 de nacht in hoor, en dan geven we nog 2 kleinere flesjes in de nacht en dan slaapt ze tot 7.30 uur 😴. Echt heerlijk na alle onrust. Hopelijk was dit het een beetje…. Maar dat durf ik nog niet hardop te zeggen😂

5 maanden geleden

Reactie op Moowtje89

Bij ons gaat het ineens veel beter 🙏🏻 Ze kan ook ineens rollen van buik n ...
Sorry 22.00 bedoel ik. Daarvoor in de avond nog korte slaapjes.

5 maanden geleden

Reactie op Moowtje89

Bij ons gaat het ineens veel beter 🙏🏻 Ze kan ook ineens rollen van buik n ...
Oow wat fijn! Hier ook laat in de avond de nacht in..vind ik ook helemaal niet erg..trekt allemaal wel bij..

5 maanden geleden

Reactie op MumOfTwo

Oow wat fijn! Hier ook laat in de avond de nacht in..vind ik ook helemaal n ...
Jaa wij zijn vanaf het begin veel erger gewend 😆 Dus dit is echt hemels allemaal. Wordt alleen maar beter indd, dus als dit het ergste is 🙊

5 maanden geleden

Ik heb de afgelopen dagen weer voor het eerst gewerkt. Mijn (schoon)ouders hebben deze dagen opgepast. Super fijn! Nu is naar bed brengen bij mij al gedoe deze periode, maar bij de oma’s zet hij het helemaal op het krijsen. Zo sneu. Het enige wat dan helpt is wandelen in de kinderwagen. Ik hoop dat deze periode snel achter de rug is. Voel me bijna schuldig naar mijn ouders toe.

5 maanden geleden

Reactie op MumOfTwo

Hier! Na 3-4 weken kan hij opeens overdag dutjes doen van 1,5-2 uur en de nacht weer helemaal doorslapen!

5 maanden geleden

Wat me trouwens ook opvalt naast het rollen nu het beter gaat: ze ging vandaag echt hardop lachen om een knisperknuffeltje waar we mee speelden en ipv 6 poepluiers weer gewoon naar 1 of 2 per dag.

5 maanden geleden

Ik herken het slechte drinken niet. Hij wilt juist meer, en ook ineens weer snachts. Hij is nu 18 weken en sliep vanaf week 8 door van 20.00 tot 06.00 uur. Wij gaven dan een fles om 23.00 maar die dronk die half slapend op en ging dan weer verder slapen. Nu dinsdag nacht ineens weer een nachtvoeding rond 2 uur, maar goed het is ook warm in de slaapkamer deze week geweest dus misschien meer dorst?? Het is nu kwart voor 5 en ben aan het voeden. Hij dacht om kwart over 4 namelijk dat dat een goed tijdstip is om te gaan oefenen met rollen. Alleen lukt dat niet met zn slaapzak dussss frustratie 😅. En verder is t vooral een paar keer per dag erg onrustig zijn en krijsssssen. Vooral voor het slapen gaan. Dus ik denk wel dat ook wij erin zitten nu! Half juni op vakantie dus laat het dan alsjeblieft voorbij zijn😪♥️

5 maanden geleden

Omg mijn baby 17 weken komt vanaf 21uur ‘s avonds elk uur. Ik ben echt helemaal OP… hoe kan ik zijn slaap verlengen? Ik kan echt niet meer. Volgens de oei ik groei app is het nog 4 dagen voordat deze fase voorbij is. Ik durf het niet te geloven, zal het na 4 dagen ook echt over zijn?🫠🫠

5 maanden geleden

Bij mij kwam het slechte drinken door verveling! Ik ben met haar gaan lopen ondertussen: dronk ze goed, draagzak: dronk ze goed. Nu flesspeen 3 erop en is het weer dikke prima! Alleen onrustig bij een boer. Wellicht meer kindjes die hierdoor verveeld en onrustig raken?🤭 vorige sprong ben ik overgegaan op2 dus ik herken dit wel met ontwikkelingen in haar. Verder slaapt ze super als ik haar bij elke eerste gaap weg leg: zo 4-6 slaapjes per dag. Maar; mist ze er 1? Onrust en huilen.. gewoon overprikkelt. Snachts lijkt rustiger te worden 🥹

5 maanden geleden

Hoe laat gaat ze naar bed? De mijne is al heel moe rond 18.00/18.30, omdat ...
Wij doen dat wel, en slaapt door tot 8 de volgende ochtend. Ik als ze overdag haar voeding binnen heeft gekregen kan het gewoon hoor! Zou het gewoon een keertje priberen

5 maanden geleden

Mijn zoontje knoeit al een paar weken met z'n fles, eerst heel weinig drinken, toen met een speenmaat groter weer bijna 1000cc per dag en nu weer slechter. Ook slapen is heel wisselend, van overdag vrijwel niet slapen tot slaapjes van 3 a 4 uur achter elkaar. Best hard werken zo als je totaal niet weet waar je van op aan kan.

5 maanden geleden

Volgens de oei ik groei zou mijn kindje sinds gisteren uit het sprongetje zijn. Nu snap ik dat het niet op de dag af is maar ik snak naar wat verbetering. Overal slaapt hij alleen als hij bij iemand ligt en meestal is dat Mamatras, ik dus. En 's nachts slaapt hij niet meer door terwijl hij dit tot een maand terug wel deed. Ben bang dat het juist een nieuw patroon is. Blij te lezen dat er bij sommige wat verbetering in komt! Maar hier is het nog ver te zoeken lijkt het wel, ook geen tekenen van dat het sprongetje ten einde komt. Mensen die dit herkennen?

5 maanden geleden

Wanneer begon bij jullie de slaapregressie en wanneer werd het beter? Onze dochter is 16 weken en elk slaapje is een gevecht, overdag slaapt ze enkel op ons (en enkel korte dutjes)

5 maanden geleden

Reactie op ezzie95

Omg mijn baby 17 weken komt vanaf 21uur ‘s avonds elk uur. Ik ben echt hele ...
Heeft bij mij 3 weken geduurd

5 maanden geleden

Reactie op suzanneog

Heeft bij mij 3 weken geduurd
Pfff,hoe is t daarna geworden? Slaapt je baby dieper nu?

5 maanden geleden

Reactie op Steffy22

Wanneer begon bij jullie de slaapregressie en wanneer werd het beter? Onze ...
Hier denk ik ook 2 a 3 weken onrustiger. Maar merk je al nieuwe vaardigheden? Vanaf toen ging het slapen ineens veel beter. Omrollen, hardop lachen, meer brabbelen, veel bewuster dingen pakken en bekijken. Met het slechte slapen en drinken etc ‘praatte’ ze ook bijna niet.

5 maanden geleden

Reactie op Ilmi

Wie zit er nog meer in de regressie?
Ik heb het idee dat wij er net uit zijn. Ons zoontje was er vroeg bij met net 3 maanden en nu is hij bijna 4 maanden en slaapt hij al 3 nachten achter elkaar door 🥳