946 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op xsorayaa
Ik heb het idee dat wij er net uit zijn. Ons zoontje was er vroeg bij met n ...
Onze zoon net zo! Ineens is hij vrolijk, kan hij rollen, zich opdrukken en kletst weer lekker mee. Pakt alles wat die pakken kan.. Vandaag is hij 16 wkn en slaapt ook sinds 3 nachten weer door. 🤞🏼
5 maanden geleden
Ik heb eigenlijk geen idee.. zoontje is 20 weken (4,5 maand) sliep eerder wel vaak nachten door (van 21 tot 6) maar nu komt hij sinds een tijdje regelmatig voor een extra fles in de nacht (soms 2 uur, soms half 4). Verder komt hij wat moeilijker in slaap in de avond, slaapt ook lichter heb ik het idee. Maar is dit dan slaap regressie?
5 maanden geleden
Zoontje van 4maand viel altijd zelfstandig in slaap. Nu tijdens de regressie/sprong 4 lukt hem dit niet meer, hoe doen jullie dit ? Hij sliep altijd super vanaf 7 weken kon hij zelfstandig in slaap vallen in zijn eigen bedje..
ben bang dat hij straks na de regressie niet meer anders kan..
5 maanden geleden
Reactie op Ilmi
Onze dame kwam aldoor standaard om 23:00 en 03:00 voor een voeding, nu komt ...
Valt ze zelf weer in slaap? Onze zoon is ook rond die tijd wakker, maar kletst zichzelf weer in slaap. Terwijl hij vorige week nog met wakker worden moest huilen en bij mij nemen het enige was wat hielp.
5 maanden geleden
Ik weet even niet meer wat te doen.. misschien kan iemand hier me een tip of advies geven 😊 Onze dochter slaapt standaard maar 40 minuten. Voorheen nam ik haar dan op m’n arm en sliep ze door tot haar volgende fles. Echter in deze fase wilt ze niet meer op m’n arm: wordt boos, gaat gillen en huilen, maar ze is mega moe. Haar wakkertijd is ongeveer 1,5 uur. Slaapt gelukkig overdag nog zelfstandig in, maar dus na 40 minuten weer wakker. Nu is het bijvoorbeeld 9 uur, maar rond 11 uur pas de fles. Hoe overbrug ik dit? Met een 40 minuten slaapje trekt ze dit niet, maar is ook weer klaar wakker na die 40 minuten. Hoe doen jullie dit? Even laten spelen en dan weer proberen een klein slaapje te doen? (Ook geprobeerd maar ook een huilend kindje in bed 😱) Of iets anders? Eind van de dag is ze namelijk helemaal oververmoeid, maar ze geeft er gewoon niet aan toe..
5 maanden geleden
Reactie op Samvang
Ik weet even niet meer wat te doen.. misschien kan iemand hier me een tip o ...
Wij hebben dit ook en toen las ik ergens de wakkertijd verruimen. Verandert hier niet zoveel aan de tijd dat er geslapen wordt maar wel de tijd erna. Ik heb een vrolijkere baby.
5 maanden geleden
Reactie op Samvang
En dan na dat 40 minuten slaapje weer 2 uur rekenen? Dus eigenlijk na de fl ...
Ja, ik reken na het slaapje weer twee uur. Hij werd 11 uur wakker. Dus dan gaat hij om 1 uur weer naar bed. En of dat voor of na zijn fles is hangt er vanaf. Ergens wil ik daar ook wel routine in creëren. Dat hij elke dag om 7 uur in de ochtend zijn fles krijgt. Alleen op dit moment volgen we hem daar nog in. Vanmorgen was hij 5;30 wakker en dan krijgt hij een fles. Dan ga ik hem er niet weer een geven om 7:00 uur.
Meestal lukt het wakker zijn wel alleen het is nu even mislukt. Ik merkte dat hij na zijn slaapje van 40 minuten nog moe was. Dus ik ging even wandelen. Nu ligt hij in de kinderwagen te slapen.
5 maanden geleden
Reactie op Ashley001
Horen meerdere poepluiers per dag ook bij sprong 4? Hij lijkt geen krampjes ...
Wij hadden dit ook! Maar ik dacht dat het vd rota vacc kwam😜