946 Reacties

5 maanden geleden

Onze kleine heeft vannacht vanaf 22u tot 8u geslapen hoeeeedan en vanmorgen een lang slaapje van 2 uur en nu weer een slaapje van 2,5uur

5 maanden geleden

Reactie op Samen met jou.

Onze kleine heeft vannacht vanaf 22u tot 8u geslapen hoeeeedan en vanmorgen ...
‘Was nog niet klaar’ Ik hoop echt dat dit betekend dat die stomme sprong echt voorbij is. 🙏🏻 Hij is 16,5 week oud..

5 maanden geleden

Help… wordt dit nog beter? Het slapen gaat zó slecht! Overdag huilen en kor ...
Dat s echt heel erg vervelend..ik raad je aan om echt te kijken naar haar.. Houd via een app in de gaten hoelang ze wakker is..en ga vanuit daar werken naar een ritme toe..in de ochtend zou k nog niet standaard bijv om 7u wakker worden..ze hebben zoveel mogelijk slaap nodig als maar kan..het is echt niet erg als ze nog tot 6mnd ofzo nog om 21u pas naar bed gaan..of later..dat s mij uitgelegd..en dat klopt ook helemaal..uiteindelijk gaan ze minder slaapjes hebben overdag.. waardoor ze dus eerder moe zijn..en sneller de nacht in gaan.. Ik heb altijd alleen met een wakkertijd gewerkt..en mijn kids doen de rest zelf..

5 maanden geleden

Reactie op MumOfTwo

Dat s echt heel erg vervelend..ik raad je aan om echt te kijken naar haar.. ...
Al zit ik ook nog steeds in een dikke vette sprong hoor..dus ritme is hier ver te zoeken..flesjes al helemaal😅🤣

5 maanden geleden

Reactie op Beau1895

Koorts/verhoging en heel erg huilerig kan dat bij sprong 4?
Tandjes?

5 maanden geleden

Reactie op Ashley001

Ik heb echt nu ook al zoooo'n zin om om 19 uur naar bed te gaan vanavond 🤣 ...
Hahah ja toch. Dan kan je nog even slapen

5 maanden geleden

Ooo wat een drama vandaag. De Kleine man heeft vanmorgen 40min geslapen en smiddags 30min, dat was het 🥹 Helemaal oververmoeid, ik heb de hele truckendoos uit de kast gehaald, wiegen, wandelen, in slaap voeden, niets hielp. Normaal slaapt hij om 18.00 savonds al en maken we hem 22.00 wakker voor zijn laatste fles, maar is nu elke 30min wakker. Heerlijk die oververmoeidheid 🥹 mijn vriend is op de voetbaltraining en pas om 22.00 thuis. Ik had zo graag even me time gewild vanavond, dat vind ik de zwaarste dagen, 0 tijd om even op te laden.. helemaal omdat je helaas vaak ook al kan voorspellen dat morgen niet veel anders zal zijn.. 😵‍💫 + nog een dochtertje van 2.. het valt echt even zwaar soms.

5 maanden geleden

Hier is het slapen nog steeds een ramp. In de nacht echt heel vaak wakker, lijkt wel elk uur, en vanaf een uur of 05:00 is het helemaal drama. Soms is het een speen en soms fles maar gewoon heel vaak wakker. Overdag zijn dutjes vaak Max 30-40 minuten en als ik geluk heb af en toe een keer meer dan een uur, maar zeker niet elke dag. Gelukkig is ze wel vrolijk, lacht de hele dag, is super sociaal en nieuwsgierig. Alleen even alleen liggen gaat op dit moment niet. Ze rolt meteen op haar buik en is sinds gisteren gaan tijgeren, komt echt al meer dan een meter vooruit voordat ik haar uit haar lijden verlos (ze raakt namelijk gefrustreerd van de moeite die het haar nog kost. Super trots maar heel erg moe…

5 maanden geleden

Hier inmiddels al 5 weken elke 1uur en 20 minuten dat meneer zich meld. Enige waar ik hem weer mee in slaap krijg is de borst. Het zou max 6 weken moeten duren maar ik heb er echt geen vertrouwen in dat hij vanaf volgende week ineens beter gaat slapen

5 maanden geleden

Hier wil mijn zoontje opeens het ochtendslaapje niet meer in zijn bed doen terwijl voorheen dit slaapje het allerbeste ging.. Hij valt alleen in slaap in de kinderwagen en dan alleen als die buiten of in de garage staat 🙈 herkenbaar voor iemand?

5 maanden geleden

Reactie op Schuimpje24

Hier wil mijn zoontje opeens het ochtendslaapje niet meer in zijn bed doen ...
Hier precies hetzelfde! Het ging een hele tijd weer goed, maar nu weer een aantal dagen aan het rommelen met zijn slaapje in de ochtend. Het hoort er allemaal bij 😊

5 maanden geleden

Reactie op suzanneog

Hier inmiddels al 5 weken elke 1uur en 20 minuten dat meneer zich meld. Eni ...
Ow..dat gaat echt wel gebeuren hoor! Heb er vertrouwen un! Het duurt even.. maar je gaat iedere dag iets meer verbetering zien..heb het met mijn dochter ook meegemaakt.. maar vond het vreselijk..dus had alles achter slot en grendel verstopt..en nu met mijn zoontje..komt alles weer terug..hahaha!

5 maanden geleden

Nog heel even volhouden ladies! Vannacht heeft mijn zoontje voor het eerst sinds zijn geboorte (nu 16 weken oud) 7 uur tussen voedingen gelaten ✨✨✨! Sliep van 19:30 tot 02:30 en toen weer tot 07:00! We werden helemaal verward wakker vanochtend haha

5 maanden geleden

Reactie op HS91

Nog heel even volhouden ladies! Vannacht heeft mijn zoontje voor het eerst ...
6 weken heeft de slaapregressie geduurd 🤡

5 maanden geleden

Reactie op MumOfTwo

Ow..dat gaat echt wel gebeuren hoor! Heb er vertrouwen un! Het duurt even.. ...
Ja vorige week ging het beter zelfs een nacht doorgeslapen van 20:00 tot 03:30. En nu zijn we weer terug bij af😫😫😫😫

5 maanden geleden

Reactie op HS91

6 weken heeft de slaapregressie geduurd 🤡
😢😢😢 goed vooruitzicht haha

5 maanden geleden

Reactie op HS91

Nog heel even volhouden ladies! Vannacht heeft mijn zoontje voor het eerst ...
Dit was bij ons vorige week ook! En de nacht daarop weer gewoon elke 1,5 uur wakker🫠🫠🫠

5 maanden geleden

Reactie op suzanneog

Ja vorige week ging het beter zelfs een nacht doorgeslapen van 20:00 tot 03 ...
Zie je..hij kan het dus nog steeds wel..hihi.

5 maanden geleden

Reactie op suzanneog

Ja vorige week ging het beter zelfs een nacht doorgeslapen van 20:00 tot 03 ...
Hmja het gaat vast met ups & downs maar na 6 weken alleen maar downs was dit voor ons een verademing haha

5 maanden geleden

Vraag voor iedereen die eruit is (of denkt eruit te zijn 🤭). Hoe merkten jullie dit? Gaat het van de ene op de andere dag beter of merkte je subtiele verbetering. Ons zoontje slaapt vandaag sinds drie weken overdag langer van 45 min… zou het? (Wishful thinking 🤪).