946 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Kksg92
Vraag voor iedereen die eruit is (of denkt eruit te zijn 🤭). Hoe merkten j ...
Bij ons gingen we ineens naar 2 nachtvoedingen (tijdens de 6 weken ellende vaak 3!) en tussendoor niet meer wakker dus prima geslapen, vannacht voor het eerst 1 nachtvoeding. Hopen dat dit zo doorgaat🤞🏼
5 maanden geleden
Reactie op Beau1895
Koorts/verhoging en heel erg huilerig kan dat bij sprong 4?
Denk eerder griepvirus. Hier is het weeeeer raak. Weer koorts, hebben elk uur van de klok vannacht gezien en vanaf 04:20 in de schommelstoel met haar gezeten MIDDEN IN DE F*CKING NACHT. Ik wil slapen, gewoon slapen, heel veel en heel lang slapen🥹😭. Ook kletsnat van zweet. Straks weer naar de huisarts. Word je toch doodmoe van. #teambadjas
5 maanden geleden
Reactie op HS91
Bij ons gingen we ineens naar 2 nachtvoedingen (tijdens de 6 weken ellende ...
Oh kijk! Dat gaat de goede kant op Wat fijn! 🤩 onze nachten zijn tot nu toe prima (2 voedingen, is al sinds zijn geboorte zo en hij valt daarna meteen weer in slaap, zijn het nu gewend 😅). Hopen dat hij overdag snel weer wat meer slaapt 😵💫
5 maanden geleden
Ik hoopte bij 20 weken dat het redelijk voorbij zou zijn.. maar in de nachten nogsteeds om de 2.5 uur bv en 5:00/5:30 klaar wakker. 🥱 in de middag hoopte ik dat hij tegelijk met zijn broer een dutje zou doen. Helaas loopt het anders haha😖.
Dan kan ik zo gefrustreerd raken.. waaaaaarom slaap jij nieeeet?😆
5 maanden geleden
Reactie op Marrrrx
Ooo wat een drama vandaag. De Kleine man heeft vanmorgen 40min geslapen en ...
Zoooo herkenbaar! Hier slaapt ze al een week maar 3x 40 minuten overdag en is echt zo moe, maar slaapt niet 😵💫 Heb een vermoeden van sprong 4, slaapregressie en alsof dat nog niet genoeg was: tandjes 🥳
5 maanden geleden
Reactie op emis
Ik vraag me af of ze zouden doorslapen als ik bijv savonds een fles kunstvo ...
Het schijnt niet per se te helpen. Het vult meer, maar valt zwaar op de maag waardoor ze ook wakker kunnen worden. Maar je kan het altijd proberen?
Al moet ik een sprankje hoop meegeven. Mijn dochter kwam eerst 1/2 x in de nacht, daarna echt om het 1,5 uur. En ineens op de 1 of andere nacht slaapt ze van 7 tot 4/5 uur!
5 maanden geleden
Reactie op emis
Ik vraag me af of ze zouden doorslapen als ik bijv savonds een fles kunstvo ...
Ik sta ook zo vaak op het punt om dit te doen. Ben het zo zat na 5 weken nauwelijks slaap. Maar het schijnt echt niks uit te maken. En met je borstvoeding geef je extra melatonine en dat zit niet in kunstvoeding..
5 maanden geleden
Reactie op emis
Ah echt waar met hoeveel weken
Ze is nu 18 weken! En heeft dan tot 16 weken geen enkele nacht doorgeslapen. (Ze is 2 weken te laat geboren)
Maar goed de slaapjes overdag zijn wel een drama 😂 maar de nachten gaan goed. Soms bij een drukke dag dan slaapt ze van 7 tot 12 en dan komt ze rond 6 uur weer, dan mag ik nog steeds niet klagen maar dan heeft ze meer die nabijheid nodig! 😅
5 maanden geleden
Zijn er ook mensen die een kleintje hebben voorbij die sprong, die er niet zoveel last van hebben gehad?👀
5 maanden geleden
Reactie op Sannetjehoi
Zijn er ook mensen die een kleintje hebben voorbij die sprong, die er niet ...
Ja hier, slaapt altijd zelfstandig in. 3 mooie tukjes overdag, slaapt van 19u tot 8.30. Super vrolijk en laat alle vaardigheden zien. Dit herken ik ook niet van mijn eerste dochter, maar geniet met volle teugen haha
5 maanden geleden
Reactie op Rooneyy91
Ja hier, slaapt altijd zelfstandig in. 3 mooie tukjes overdag, slaapt van 1 ...
Aahh zo fijn!! Dat geeft me goede hoop, laten we duimen! En hoeveel weekjes is ze??
5 maanden geleden
Hier gaat mijn zoontje ineens een soort van bijna doorslapen? Tijdens de sprong kwam hij meerdere keren in de nacht. Nu is het vanaf 04:00-05:00 dat hij een beetje gaat rommelen. Iemand enig idee of dit ook nog bij de sprong hoort? Hij gaat tussen 19:00 en 19:30 naar bed, maar ben bang dat als dit niet bij de sprong hoort dat hij voor zijn doen misschien te vroeg naar bed gaat? Iemand die het herkent?
5 maanden geleden
Reactie op xsorayaa
Hier gaat mijn zoontje ineens een soort van bijna doorslapen? Tijdens de sp ...
Ik herken dit heel erg! Als ik mijn dochter rond 19:00 naar bed doe is ze eigenlijk vanaf 5:00 soort van wakker, soms slaapt ze nog een beetje licht maar vaak is ze gewoon wakker. Ik denk dat ze maar 10 uur slaap per nacht nodig heeft hier.. als ik haar rond 20:30 naar bed doe slaapt ze lekker tot 6:30/7:00 😊 volgens mij is het best normaal om tot 6/7 maanden pas een bedtijd rond de 20:00/20:30 te hebben, of zelfs later! Ik vind het niet zo erg hier, ik ben laat thuis van werk en zo kunnen we even nog gezellig even samen in bad of wandelen in de avonden, zeker nu de zomer avonden weer langer worden vind ik het wel lekker dat ze wat later naar bed gaat 🧡