946 Reacties
5 maanden geleden
Heeft iemand al de onrust van het omrollen ‘s nachts? Bij ons gingen de nachten en slaapjes overdag ineens heel erg goed 😅 Maar nu zijn we de hele nacht bezig met een gefrustreerde dame die wil rollen en dus ook elk uur wakker is. Op haar buik lijkt het wat rustiger, maar ze rolt nog niet zelf terug.
5 maanden geleden
Reactie op SS21-1
Ik herken dit heel erg! Als ik mijn dochter rond 19:00 naar bed doe is ze e ...
Zie je, dan gaat hij denk ik gewoon te vroeg naar bed! Ik ga het vanavond eens proberen te rekken tot 20:00 en kijken hoe het dan gaat. Zou lekker zijn als hij dan gewoon doorslaapt tot 06:30 hihi 🙊
5 maanden geleden
Wat doen jullie overdag met slaapjes? M’n dochtertje lijkt overdag niet echt te willen slapen in bed. ‘s nachts gaat het super goed, ik leg haar na borstvoeding in bed en ze slaapt bijna klokje rond (ze valt in slaap aan m’n borst).
Echter overdag dan valt ze in slaap aan m’n borst, leg haar weg en 10 minuten later is ze klaar wakker! In m’n armen kan ze gerust 2,5 uur slapen. Haar wakker wegleggen heeft overdag ook geen zin want ze gaat dan echt krijsen. I need help! 😂
5 maanden geleden
Reactie op Sannetjehoi
Aahh zo fijn!! Dat geeft me goede hoop, laten we duimen! En hoeveel weekjes ...
Ze is 18 weken en slaapt sinds 1,5 week stabiel op die manier. Volgens app duurt de sprong zelfs nog 9 dagen, maar heb er echt weinig van gemerkt. Begin van de sprong opeens 1 week meer nachtvoedingen en vroeg wakker. Andere dochter ging gelijk af op die app, nu gelukkig niet dus haha
Als ik het hier allemaal zo lees, mag ik in mijn handjes knijpen. Succes nog!
5 maanden geleden
Reactie op jessicaaa20
Wat doen jullie overdag met slaapjes? M’n dochtertje lijkt overdag niet ech ...
Ik heb een hangmat van nonomo in de woonkamer staan, daar slaapt hij 30 min in en zodra hij wakker wordt, neem ik hem in m’n armen loop rondjes en dan na 10 min leg in hem weer terug. Hij slaapt dan weer 30 min 😁. Heel vermoeiend maar ik probeer hem op die manier een beetje te laten slapen. 😆
5 maanden geleden
Reactie op Nahar
Ik heb een hangmat van nonomo in de woonkamer staan, daar slaapt hij 30 min ...
Wat ik iig probeer is dus, weer even rondlopen op de arm, wiegen en dan terugleggen. Soms lukt het niet hoor en moet ik toegeven aan die 30 min slaap en dan komt hij na een uurtje weer wanneer hij moe is….
5 maanden geleden
Argh het ging even een kleine week supergoed, kon hem met slapengaan heel makkelijk wegleggen met een beetje ondersteuning en hij ging slapen en de afgelopen dagen is het weer krijsen tot en met. Geen huilen, nee, hij krijst gewoon tot hij moet kokhalzen, ik vind dat echt niet normaal 😑 hij is ook niet te kalmeren en dan opeens boem is hij out en slaapt ie. De wakkertijd lijkt ook niks uit te maken, of ik dat nou verleng of verkort.
Hopelijk binnenkort weer betere dagen!
5 maanden geleden
Reactie op xsorayaa
Hier gaat mijn zoontje ineens een soort van bijna doorslapen? Tijdens de sp ...
Heel herkenbaar, maar de tweede helft van de nacht is hier altijd al zo geweest grrr hahah. Als ik onze dochter later de nacht in laat gaan dan 19 uur dan slaapt ze nog slechter. Wij merken echt: slaap doet slapen. Dus eerder de nacht in lijkt hier te zorgen voor betere nachten. Maar goed, geen kind is gelijk, er zullen ook kinderen zijn die beter later naar bed kunnen en dan langer slapen. Hier overigens nog nooit doorgeslapen, meerder voedingen nog grrrr
5 maanden geleden
Reactie op suzanneog
Ik sta ook zo vaak op het punt om dit te doen. Ben het zo zat na 5 weken na ...
Hier maakt het echt 0,0 verschil. Neocate ivm koemelkallergie, maar nog nooit doorgeslapen. Ons zoontje destijds ook niet, sommige kindjes worden ook gewoon wakker voor geborgenheid of een check dat je er nog bent oid. Komt vanzelf, vermoeiend is het wel😭
5 maanden geleden
Volgens de app zou mijn zoontje nog 1 dag in het 4e sprongetje zitten. Nou is hij 5 weken lang bijna elk uur wakker geweest snachts. En vanacht is hij 4x wakker geweest maar heeft hij van 5 tot 9 doorgeslapen. Ik werd helemaal verbaasd wakker toen ik de klok zag. Geen idee of dit betekend dat er licht aan het einde van de tunnel is maar wel erg toevallig dat dit nu nét gebeurd nu we op het einde van ‘t sprongetje zijn. Fingers crossed 🤞🏼
5 maanden geleden
Na wekenlang alleen dutjes van 30 minuten (of met veel moeite, speen teruggeven, lopen met de wagen een keer langer) vandaag al twee dutjes van meer dan een uur zonder enige hulp. Het zal vast morgen weer bagger zijn maar toch, dit voelt als hoop!
Nachten nog steeds niet geweldig maar wel wat beter dan eerder deze week.