946 Reacties

5 maanden geleden

Ik zie heel veel het hebben over een app die de dagen van de spring bijhoudt? Waar kun je dat bijhouden? Hier overdag alleen slaapjes van max 45 minuten. De nachten komt ze 1 a 2 of slaapt ze door. Ik vind het tot nu toe niet heftig.. Ik word nu een beetje bang dat het nog gaat komen haha...

5 maanden geleden

Reactie op Ilmi

Schreeuwt jullie kindje ook moord en brand bij het in bed leggen? Ook heel ...
Pff ja, zodra ik haar los laat dan begint ze en ook als me partner haar probeert te troosten.. zodra ik haar overneem is ze gelijk stil. Me hart breekt echt in 100 stukken dan. Ze wilt gewoon haar veilige haven en dat is mama. Maar pittig is het wel hoor jeetje 🥺

5 maanden geleden

Stiekem hoopte ik dat we de regressie gehad hadden.. een paar weken beetje rommelig met de nachten maar goed te doen. Ik zei nog “als dit de regressie is dan mogen we in onze handen klapen met alles wat ik lees” .. nou hij is er hoor 🥳😓 Overdag is het nog meer drama als eerst. Slaapjes van 30 minuten zijn we wel gewend maar nu gaan die nog moeizamer. Ook als haar iets niet zint is het gelijk krijsen, gillen en schreeuwen tot hoesten en snikken aan toe. Ook de avonden zijn een drama, elk halfuur wakker en weer in slaap wiegen. Afgelopen nacht heeft ze tussen ons in geslapen en vannacht weer denk ik.. Wij kiezen ook voor onze eigen slaap maar ben onwijs bang en angstig dat ik haar verkeerde slaapaccosiaties aanleer. Pffff ik haaaaaat die tweestrijdigheid die ik heb continu 😭

5 maanden geleden

Reactie op Naatje12

Ik zie heel veel het hebben over een app die de dagen van de spring bijhoud ...
Dat is de Oei ik groei app! Je moet er wel voor betalen, dat is geloof ik 5,99€

5 maanden geleden

Reactie op Hermelijn

Ja alleen hij is net zo aan het schreeuwen als ik em vast heb 😅 maar echt ...
Dit dus! Nu ook alweer wat gespookt erop zitten

5 maanden geleden

Reactie op DD94

Pff ja, zodra ik haar los laat dan begint ze en ook als me partner haar pro ...
Oh wat zwaar he? Hopelijk zijn we er snel vanaf en gaat alles wat beter🥴😪

5 maanden geleden

Vannacht na 3,5 week op eigen kamer proberen maar weer naast mij in de slaapkamer gelegd. Hij sliep gelijk weer door tot 02:30. Een hele verademing met de nachten daarvoor!

5 maanden geleden

Ik denk niet dat het echt slaapregressie is, want hij is al een week echt super verkouden, maar hij was vorige nacht en deze nacht vanaf 2u elk uur wakker. Ik snap echt naar slaap aangezien m'n man en ik allebei een keelontsteking hebben. Hij gaat nu een maand naar de kinderopvang en hij (en ik) zijn al 3x ziek geweest 🥲

5 maanden geleden

Reactie op Aivlis

Ik denk niet dat het echt slaapregressie is, want hij is al een week echt s ...
Dit is wel herkenbaar! Heeft jullie kindje toevallig ook keelontsteking?

5 maanden geleden

Gisteravond lang bezig geweest met in slaap krijgen (van 18:45-20:15) en werd daarna elk uur wakker. Kwam om 00:30 uur voeding, geslapen tot 04:15 en zit sindsdien met haar in de schommelstoel

5 maanden geleden

Hier al eentje die alweer om 5 uur wakker is…en nu alweer toe is aan het eerste dutje 😂 Meeste kinderen staan nu pas op! Daarbij is ze de hele dag supersnel op iets uitgekeken en wil ze het liefst de hele dag vermaakt worden. Herkenbaar? Oh ja en huilen huilen huilen 😂

5 maanden geleden

Reactie op Lisse84

Hier al eentje die alweer om 5 uur wakker is…en nu alweer toe is aan het ee ...
Heel herkenbaar dat vroege wakker worden! En zijn ochtenddutje duurt dan ook maar hooguit een uur, waardoor de rest van de dag ook een soort van in de soep loopt 😂 Hier huilt hij niet heel veel, meer wat sneller klagen als hij uitgekeken is op dingen en dan begint hij een beetje te mekken

5 maanden geleden

Hier een meisje die heel goed en rustig sliep. Nu komen we weer soms op 3 flessen in de nachten uit, met humeurige geluiden 😬😅...ik hou me maar voor dat het een fase is....ze slaapt ooit vast wel weer door🙄

5 maanden geleden

Reactie op suzanneog

Dit was bij ons vorige week ook! En de nacht daarop weer gewoon elke 1,5 uu ...
Haha nou je kreeg gelijk hoor: 3 top nachten gevolgd door 2 horror nachten 👹. 20:00 slapen, 21:00 wakker (gevoed want bleef maar huilen), 23:50, 01:30, 04:00, 06:00 (klaarwakker dus maar bij ons in bed gelegd - daar ook niet geslapen dus om 07:30 eruit gegaan). Zo ellendig!

5 maanden geleden

Reactie op HS91

Haha nou je kreeg gelijk hoor: 3 top nachten gevolgd door 2 horror nachten ...
Pfff verschrikkelijk he. Wij hebben vannacht juist weer een super nacht gehad. Heb hem na 3,5 week eigen kamer in zijn ledikant naast mij gelegd. Hij werd wel een paar keer wakker maar ik hoefde alleen maar mijn hand op zijn buikje te leggen en hij ging weer verder slapen. Kwam alleen om 02:30 voor een voeding en toen pas om 05:45. En daarna weer doorgeslapen tot 07:15.

5 maanden geleden

Reactie op Lisse84

Hier al eentje die alweer om 5 uur wakker is…en nu alweer toe is aan het ee ...
Dit is hier dus precies net zo! Ik heb vannacht in de schommelstoel met haar gezeten omdat ze niet meer wilde slapen 🥴

5 maanden geleden

Reactie op Ilmi

Ja hier nog een mama die dat heeft🥹

5 maanden geleden

Reactie op feyzican23

Ja hier nog een mama die dat heeft🥹
Hier ook 1! Beneden valt ze op de arm in slaap, zo moe is ze maar met op bed leggen schreeuwt ze de boel bij elkaar 🙈 Hoe moe ook, vechten tegen de slaap. Veel troosten en sussen en dan valt ze na lang volhouden wel in slaap……

5 maanden geleden

Reactie op Lisse84

Hier ook 1! Beneden valt ze op de arm in slaap, zo moe is ze maar met op be ...
😑😑moelijke periode

5 maanden geleden

Reactie op Ilmi

Dit was de eerste paar weken iedere avond..dat was idd heeeeeel erg heftig 2u non stop huilen..daarna wat pauzes..maar ik was dan echt de halve avond bezig met hem rustig krijgen..