946 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op suzanneog

Pfff verschrikkelijk he. Wij hebben vannacht juist weer een super nacht geh ...
Wat fijn! Ik dacht echt dat het zo zou zijn dat het redelijk constant beter zou worden na einde sprong, niet dus!

5 maanden geleden

Reactie op feyzican23

😑😑moelijke periode
Ja, vooral voor de kleine zelf vind ik. Het mupke…. Maar als ze eenmaal slaapt, slaapt ze ook lang en diep dus dat is fijn!

5 maanden geleden

Reactie op HS91

Wat fijn! Ik dacht echt dat het zo zou zijn dat het redelijk constant beter ...
Hoe lang duurt het al bij jullie?

5 maanden geleden

Ik leg haar tegenwoordig al meestal vanaf 1:30 uit de co sleeper tussen ons in😂 dan begint ze meestal met zoeken als de speen uit is, als ze naast me ligt is het een kwestie van speentje in en beide slapen. Dan slaapt ze zonder voeding van 22:30-5:15 met speen in uit. Wel wordt ik onderhand wakker van een baby die sabbelt aan m’n neuspunt en giebelt als ik m’n ogen open doe, sabbelt aan m’n hand, of wild in m’n haren trekt en kriebelt 😂 zo is de slaapregressie stiekem heel gezellig 🤭 zelfstandig slapen doe ik wel zodra ze dieper slaapt😂 liever de speen voor m’n neus dan steeds heen en weer naar de co sleeper Hetzelfde met dutjes, ook haar middagdutje komt ze lastiger in slaap en ga ik naast/met haar in ons bed liggen. slapen we samen heerlijk 1h40 min, anders geheid na 50 min wakker en snel moe erna… Zo rust ik ook nog goed uit 🥹 en een blije baby

5 maanden geleden

Nog meer kindjes die de dag ineens rond 05:00 al willen starten maar wel huilen en moe zijn?

5 maanden geleden

Reactie op Lisse84

Hier ook 1! Beneden valt ze op de arm in slaap, zo moe is ze maar met op be ...
Dot is echt precies hoe het hier ook gaat

5 maanden geleden

Reactie op Ilmi

Nog meer kindjes die de dag ineens rond 05:00 al willen starten maar wel hu ...
Jep vandaag helaas wel. Zit al een half uur beneden met hem. Om 06:30 maar weer naar bed brengen..

5 maanden geleden

Reactie op suzanneog

Jep vandaag helaas wel. Zit al een half uur beneden met hem. Om 06:30 maar ...
Vervelend he? Iedereen start nu ongeveer de dag🥴😭

5 maanden geleden

Reactie op Ilmi

Vervelend he? Iedereen start nu ongeveer de dag🥴😭
Jep, de kleine ligt alweer te slapen. Arme schat had zichzelf net onder gespuugd, denk dat de melk hem te hoog zat en hij daarom zo vroeg wakker was

5 maanden geleden

Reactie op suzanneog

Hoe lang duurt het al bij jullie?
Al meer dan 6 weken 😅. Vannacht ging toevallig wel weer heel goed en om 07;00 “pas” wakker. Vannacht zal wel weer drama zijn haha

5 maanden geleden

Reactie op HS91

Al meer dan 6 weken 😅. Vannacht ging toevallig wel weer heel goed en om 07 ...
* volgende nacht

5 maanden geleden

Reactie op HS91

Bij ons was het vannacht om de 2 uur😭 en om 05;00 wilde meneer opstaan

5 maanden geleden

Reactie op suzanneog

Bij ons was het vannacht om de 2 uur😭 en om 05;00 wilde meneer opstaan
Ohh huilen, hopelijk aankomende nacht beter🤞🏼

5 maanden geleden

Manmanman, gister 3 dutjes van 30 minuten gedaan (en niet meer in slaap te krijgen) dus dacht, probeer em vroeg in bed te leggen, slaapt ie ook maar 30 minuten en daarna klaarwakker. Kind heeft tussen 15:00 en 23:00 dus maar een half uurtje geslapen. En zo hard schreeuwen, heb zelfs gezegd tegen mn partner dat we misschien maar de HAP moesten bellen want wat is nog normaal? Ben benieuwd wat vandaag brengt, hopelijk iets normaler...

5 maanden geleden

Reactie op Hermelijn

Manmanman, gister 3 dutjes van 30 minuten gedaan (en niet meer in slaap te ...
Pff dat klinkt wel echt heftig! Hier is overdag redelijk ‘OK’ als in, hij sliep de afgelopen 6 weken meestal max 45 minuten met uitschieters naar 1.5 uur maar dat was echt een uitzondering. Wegleggen ging vrij soepel met speentje en mobiel aan en dan viel hij wel in slaap (slaapt overdag in een nestje in de box). ‘S avonds inslapen ging soms heel makkelijk (in slaap gevoed) en soms echt hard werken maar nooit overstuur krijsen, meer beetje jengelen en niet kunnen slapen en dan ineens toch slapen na 30 min proberen. De nachten zélf waren bij ons vooral dramatisch met heeel vaak wakker worden en drinken of gewoon brabbelen dat dan escaleerde richting huilen als we niet reageerden. Hopelijk worden de dagen ook snel beter bij jou! Ik gebruik overigens de Smart Sleep coach app van Pampers voor de slaapjes, vind ik zelf heel handig omdat zijn sleeping cues niet altijd heel duidelijk zijn dus ik leg hem gewoon weg als de app zegt dat het moet ;).

5 maanden geleden

Reactie op HS91

Pff dat klinkt wel echt heftig! Hier is overdag redelijk ‘OK’ als in, hij s ...
* hij slaapt max 45-1.5h per slaapje - meestal 4 in totaal (tussen 07:00 en 18:30) maar soms wil hij die laatste niet en dan is hij wel 2.5-3 uur achter elkaar wakker en leg ik hem maar eerder op bed (dan rond 19:00, normaal rond 19:45 en dan slaapt hij rond 20:00/20:15)

5 maanden geleden

Reactie op Hermelijn

Ooohw:( hier moest ze ook zo huilen van vermoeidheid zonet, heb haar weer in ons bed gelegd.. er bij gaan liggen en ja hoor: binnen 1 minuut in slaap 🤭 kleintje heeft me gewoon zoveel meer nodig even om zich veilig te voelen in haar slaap nu. Ik heb echt het idee dat ze wat schrikt van de wereld als ze alleen wakker wordt nu. Op de camera zie ik haar heel wild heen en weer kijken waar iedereen is dan, best zielig ook 🥺

5 maanden geleden

Reactie op Hermelijn

Bij twijfel gewoon bellen, hier ook al paar keer oorontsteking gehad namelijk!

5 maanden geleden

Reactie op HS91

Bij jullie ook telkens zo vroeg wakker dus? Hier vanochtend prima dutje, nu weer na amper 30 minuten huilend wakker

5 maanden geleden

Reactie op Ilmi

Bij jullie ook telkens zo vroeg wakker dus? Hier vanochtend prima dutje, nu ...
Hier ook hoev weken is jullie baby