946 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op MMA2105

Hoort het vele spugen (kleine beetjes) ook bij sprong 4? Ik blijf wassen 😂 ...
Heb ik ook!

5 maanden geleden

Reactie op MMA2105

Hoort het vele spugen (kleine beetjes) ook bij sprong 4? Ik blijf wassen 😂 ...
Hier spuugde hij ook opvallend meer tijdens sprong 4, nooit geweten dat dit met sprongen te maken kon hebben!

5 maanden geleden

Tot hoeveel weken duurde het bij jullie, de slaapregressie?

5 maanden geleden

Reactie op AE

Tot hoeveel weken duurde het bij jullie, de slaapregressie?
Echt wel een goede 4-weken denk ik. Wij hebben het sprongetje ook gelijk gehad. Was een feest 😂

5 maanden geleden

En nu het sprongetje voorbij is kan ze opeens van haar rug naar buikje rollen en soms per ongeluk ook terug. Ze brabbelt mega veel en heeft nu ook een focus op eten. Maar nu denken we dat de tandjes komen, krijgen we die fase weer 😅😂

5 maanden geleden

Ze heeft 0,0 interesse getoond in omrollen de afgelopen weken. Ze wordt 2 juni 5 maanden en ineens rolde ze vanmiddag van rug naar buik vanuit het niets🤣. Ik dacht dat ons kind met een jaar nog niet zou omrollen hahah. Nu heel gauw de puckababy afbouwen 🥴

5 maanden geleden

Onze zoon slaapt ‘s avonds/‘s nachts en het eerste slaapje overdag prima in zijn eigen bed. De andere slaapjes lukken ineens niet in zijn eigen bed. In de kinderwagen valt hij wel in slaap. Meer mensen die dit ook ervaren? Kan ik er iets aan doen?

5 maanden geleden

Hier denk ik niet echt de regressie gehad, hij at en sliep goed. Nu is die 5 maanden en zodra die slaapt zoals de afgelopen 2 dagen word die ineens gillend en huilend wakker , totaal over stuur!. Vooral savonds in bed. Hij valt tussen 21 u en 22u na de laatste fles in slaap , en 30 min later begint het. Na 20 min slaap die weer dit houd aan tot een uur of 1 a 2 en slaap dan door tot 7uur. Of is dit de regressie? 😅🤣 overdags gaat alles goed

5 maanden geleden

Reactie op Littlemiracle2024

Hier denk ik niet echt de regressie gehad, hij at en sliep goed. Nu is die ...
Klinkt als regressie haha! Zit ergens tussen 3,5 en 6 maanden, dus zou heel goed kunnen!

5 maanden geleden

Reactie op Ilmi

Wie zit er nog meer in de regressie?
Ja hoor 100%. Korte dagslaapjes. Savonds duurt ineens veeeel langer. En moet er 1.5 uur bij blijven met sush en speen pogingen voor ze er echt diep in zit en dann... de hele nacht wat kleine huiltjes in haar slaap en weer vroeger wakker. Pfeeeee

5 maanden geleden

Reactie op daisymay

Ja hoor 100%. Korte dagslaapjes. Savonds duurt ineens veeeel langer. En moe ...
Zoooo vermoeiend he?! Hier ook zo😪

5 maanden geleden

Pfffff is er een moeder hier die al ervaring heeft met dat het na de slaapregressie écht beter gaat met de slaapjes overdag en naar bed brengen? 😩 ik heb er een hard hoofd in

5 maanden geleden

Reactie op DD94

Pfffff is er een moeder hier die al ervaring heeft met dat het na de slaapr ...
Hier gaat het echt beter 🥰 de ene dag slaapt ze langer dan de andere dag maar ze tikt nu veel vaker 1,5/2 uur slaap aan 💜

5 maanden geleden

Reactie op DD94

Het gaat echt goed komen! Hier slaapt ze sinds deze week overdag echt een heel stuk beter 🧡

5 maanden geleden

Week 4 inmiddels. Ben echt kapot 🥲. Vanaf week 9 sliep hij van 20.00 tot 06.00 (met nog 1 voeding maar die ging half slapend erin). Nu echt elke 1.5 uur wakker. Of honger, of poepen. Net weer zn slaapzak aan en dan hoor ik het alweer knetteren. Ik heb echt 12 poep luiers per dag denk ik. 🥺 Ook onrustig omdat die overdag op zn voetjes kauwt (lenige Harry) en met een slaapzak aan lukt dat natuurlijk niet, dus boos. 🤭 Overdag slaapt die redelijk maar niet uit zichzelf. Savonds ook in onze armen en dan wegleggen. Ik hoop dat t bijna voorbij is😱. 14 juni op vakantie dus zou lekker zijn als we ook een beetje uitgerust kunnen genieten ervan

5 maanden geleden

Reactie op KimM0390

Het gaat echt goed komen! Hier slaapt ze sinds deze week overdag echt een ...
Er is dus nog hoop 🤞🏼 maar ook als ze nog niet goed zelfstandig in slaap kan vallen? Ze vraagt echt om de speen en wrijf ook altijd even over haar hoofdje

5 maanden geleden

Er is hoop! 🙌 Die van ons slaapt ook niet zonder speentje en heeft soms ook moeite om zelf in slaap te komen. Het enige waar wij nog mee zitten is dat ze nu ‘s nachts weer 1x komt. Maar na deze hele periode nemen wij dat voor lief 😂

5 maanden geleden

Reactie op Ashley001

Week 4 inmiddels. Ben echt kapot 🥲. Vanaf week 9 sliep hij van 20.00 tot 0 ...
Wij gaan dinsdag de 6 weken aantikken en er is nog nauwelijks verbetering. Enige waarmee ik hem in slaap krijg in de nacht is de borst. Met als resultaat dat hij in de ochtend helemaal geen honger meer heeft en de ochtendvoeding overslaat

5 maanden geleden

Reactie op suzanneog

Wij gaan dinsdag de 6 weken aantikken en er is nog nauwelijks verbetering. ...
En slaapt hij dan bij jou in bed aan de borst? Ik geef fles voeding maar ik durf echt niet met hem te slapen in bed..

5 maanden geleden

Reactie op DD94

Ja echt! Naar bed brengen is hier sinds 2 weken heel makkelijk geworden: wakker wegleggen en hij valt gewoon rustig in slaap zonder klagen, heel bizar dat dat ineens lukt! Wel nog 2x voeding ‘s nachts maar dat was al sinds zijn geboorte zo dus dat hoort een beetje bij zijn patroon.