946 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Steffy22
Meer mensen waarbij de "lastige fase" volgens de oei ik groei app bijna voo ...
Ja! Ik roep al weken volgensmij zit hij in de slaapregressie, maar dat was niks bij de afgelopen dagen/nachten.
Ons zoontje heeft het speentje ook echt nodig, maar de afgelopen nachten zijn we alleen maar bezig met het speentje geven. Vannacht maar besloten hem mee in bed te nemen, zodat we nog iets slaap pakken..
Meer die merken dat het speentje vaker gegeven moet worden ‘s nachts?
4 maanden geleden
Reactie op Steffy22
Meer mensen waarbij de "lastige fase" volgens de oei ik groei app bijna voo ...
Weet niet hoezo maar in Duitsland begint sprong 4 met 19 weken en heet ook "19 Wochen Schub"
4 maanden geleden
Reactie op LisaLL
Ja! Ik roep al weken volgensmij zit hij in de slaapregressie, maar dat was ...
Jaaaa hier! Heeeel herkenbaar. Het inderdaad ook echt de speen. En 2 weken geleden zei ik nog tegen me vriend “als dit de regressie is dan hebben we geluk” nou hij slaat in als een bom hier. Onze dochter slaapt nu al ruim een week halverwege de nacht bij ons.. ze komt steeds rond 2/3 voor haar speen en dan elke 5-10 min. Dus wij kiezen ook voor onze slaap en leggen haar tussen ons in en dan slaapt ze dus nog heel diep verder ZONDER speen 😅😂
4 maanden geleden
Reactie op DD94
Jaaaa hier! Heeeel herkenbaar. Het inderdaad ook echt de speen. En 2 weken ...
Nieuwe topic geopend mensen🤩. Het grote sprongetjes/regressie topic 🥳. Ik weet alleen niet of deze smilies nou zo toepasselijk zijn met die sprongetjes en vooral hoe gehumeurd baby's kunnen zijn haahahah
4 maanden geleden
Nou, ik dacht dat we de slaapregressie gehad hadden... Turns out, we zitten er nu in! HAHA.. 😅 Finley is iedere ochtend nu rond 04:00-04:30 klaarwakker. Wordt 's nachts ook een aantal keer huilend wakker, maar valt dan opzich nog wel in slaap. Maar hoe doen jullie dat met die vroege ochtenden? Ik wil hem er niet uit halen, want dan geef ik hem straks het idee dat het oké is om om deze tijd wakker te worden. Alleen slapen doet hij dus ook niet. Hij gaat juist spelen met zijn speen of kletsen...
4 maanden geleden
Reactie op DD94
Jaaaa hier! Heeeel herkenbaar. Het inderdaad ook echt de speen. En 2 weken ...
Succes dan ook. Poeh vind het echt wel slopend in combinatie ook met werken… ben soms wel bang of hij er niet aan went dat hij snachts bij ons mag komen liggen, of dat hij nog verslaafder raakt aan die speen 😅
4 maanden geleden
Reactie op xsorayaa
Nou, ik dacht dat we de slaapregressie gehad hadden... Turns out, we zitten ...
Zo lang hij niet huilt zou ik hem laten liggen, de kamer donker houden enz. Wie weet valt hij dan wel na 30 min spelen in slaap, dat is hier ook weleens en valt ze soms weer in slaap of ze gaat uit eindelijk huilen en dan pak ik haar toch eruit, maar het komt vaker vaak dat ze weer in slaap valt. Soms echt na 30/45 min spelen haha 😉
4 maanden geleden
Reactie op xsorayaa
Net als vanmorgen hoorde ik haar, en toen keek ik op de baby foon, ogen wijd open (het was half 6) dus toen ben ik eigenlijk weer in slaap gevallen meteen, en toen werd ik daarna wakker om 6:30 en toen sliep ze 😅 en ze heeft niet geluid want dat hoor ik namelijk aangezien de deur open staat en de baby foon aan op geluid!
4 maanden geleden
Reactie op SS21-1
Zo lang hij niet huilt zou ik hem laten liggen, de kamer donker houden enz. ...
Was hier inderdaad ook! Half uur spelen/jammeren en toen toch nog een keer naar hem toe gegaan om zijn speen te geven en viel hij in slaap. Het is denk ik inderdaad een kwestie van volhouden. Meneer ligt nu wel weer op bed, want hij was het om 07:15 helemaal zat 😂
4 maanden geleden
Reactie op xsorayaa
Hier wordt ze soms ook wel eens vroeg wakker, maar zolang ze niet huilt en nog tevreden is laat ik haar liggen. Vaak is ze dan even aan het spelen en aan het rollen of draaien in bed haha. Vaak slaapt ze na 30 minuten wel weer en soms ook wel eerder. 😊
4 maanden geleden
Reactie op LisaLL
Succes dan ook. Poeh vind het echt wel slopend in combinatie ook met werken ...
Jij ook! Pff ja he, ik vind het ook echt slopend. Kan me ook niet voorstellen dat er ooit een einde aan komt en praat mezelf helemaal gek dat ze eraan gewend is geraakt om tissen ons in de liggen en dat ze inderdaad heel erg verslaafd is aan die speen
4 maanden geleden
Ik lees dat jullie in de nacht je kindje gewoon laten spelen maar hoeeee dan? Na 1 kreet ben ik klaar wakker en lukt het me echt niet om haar dan te laten liggen en af te wachten of ze weer in slaapt valt 😞ik ben gewoon klaar wakker dan en kan zo moeilijk dan weer in slaap komen, echt zo vervelend