946 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Diana-1992-1

Hier ook. En dan vooral ook door flink te "kletsen" waardoor onze dochter s ...
Wij hebben gisteravond de droom voeding laten vallen tot hij zelf kwam, omdat hij maar moeilijk in slaap kwam. Hij kwam om half 1, maar toen was hij ook een uur wakker daarna. Hij sliep toen wel tot 7 uur.

4 maanden geleden

Reactie op Kim192

Wij hebben gisteravond de droom voeding laten vallen tot hij zelf kwam, omd ...
Wij gaan het vandaag ook zo doen... vandaag ging zo rot met slapen dat we hem nu gewoon laten liggen tot hij zelf komt 😮‍💨

4 maanden geleden

Reactie op xsorayaa

Echt hè... Hier blijft hij ook maar kletsen 😅 Is dit een fase waar ze door ...
Ik ga hem in slaap wiegen omdat ik wil voorkomen dat mijn dochter van 2 ook wakker wordt. Merk dat hij kletst maar tussendoor toch ook beetje verdrietig is en merk dat hij nog wel moe is. Dus dan help ik hem even om z'n slaap weer te pakken. Heb ik 1x gehad, zaten we om half 6 met z'n allen beneden...

4 maanden geleden

Dames waarbij de slaapregressie langer dan 6 weken duurt? Hier nu al bijna 8 weken aan de gang..

4 maanden geleden

Reactie op suzanneog

Dames waarbij de slaapregressie langer dan 6 weken duurt? Hier nu al bijna ...
Hier ook!! Lijkt geen eind aan te komen...

4 maanden geleden

Hier maakt ons meisje ineens weer erg veel lawaai in der slaap. Ze koppelt de slaapjes wel ineens aan elkaar en valt weer in slaap maar ik word er wakker van. Is dit een normaal iets/herkenbaar?

4 maanden geleden

Reactie op Marrrrx

Hier ook!! Lijkt geen eind aan te komen...
Verschrikkelijk he. Ik doe het nu al zo lang op 3/4 uurtjes slaap per nacht.. echt mega slopend. Wat doe jij om de kleine weer in slaap te krijgen?

4 maanden geleden

Zijn er hier mensen bij wie de zowel de voedingen, dutjes en nachten niet goed gaan momenteel? Ik zit er even doorheen. De voedingen en dutjes zijn al een tijdje een ramp maar sinds een dikke week ook de nachten. Hij sliep s’nachts goed. Nu word hij om de 1.5 a 2uur wakker en wil dan niet slapen. Wij moeten hem in slaap wiegen. Sterker nog, vannacht kwam hij voor 2 voedingen en een uur later weer voor nog een klein flesje. Hij is geen grote drinker max 80 tot 100cc per keer maar voor het eerst had hij nog honger in de nacht. Ik/wij zijn zo moe…slapen weinig. Zelf heb ik ook nog gezondheidsproblemen fysiek en psychisch. Het is zoo zwaar…. Herkent iemand dit allemaal met voeding en slapen? Heeft iemand dit al meegemaakt zo ja, hoe lang duurde het? Het lijkt nooit meer op te houden 😞

4 maanden geleden

Hoe doen jullie het als jullie kleintjes niet meer willen slapen na een kort dutje? Hier was hij na 45 min wakker, wat opzich voor een ochtenddutje niet verkeerd is maar ik merk gewoon aan hem dat hij nog moe is. In bed gaat hij het niet doen, want dan gaat hij spelen of kletsen en uiteindelijk wordt hij het beu. Moet ik hem op m'n arm verder laten slapen? Of straks eerder naar bed brengen?

4 maanden geleden

Reactie op xsorayaa

Hoe doen jullie het als jullie kleintjes niet meer willen slapen na een kor ...
Voor overdag slaapjes doe ik meestal even proberen weer in slaap te komen door haar armpjes langs het lijfje te houden en zachtjes te schudden. Als dit niet werkt dan gewoon met een nieuwe ronde wakkertijd beginnen. Heel soms laat ik haar wel eens in mn armen verder slapen als het bijvoorbeeld helpt met de dagindeling. Als ze bijvoorbeeld om 5 uur s middags wakker wordt is het onhandig voor ons omdat ze om 7 uur nog niet voor de nacht gaat liggen, dan vermijd ik soms een extra dutje door haar wat langer in mijn armen te laten slapen tot bijvoorbeeld 6 uur. Maar alleen als ik zelf ook weinig om handen heb.

4 maanden geleden

Reactie op suzanneog

Verschrikkelijk he. Ik doe het nu al zo lang op 3/4 uurtjes slaap per nacht ...
Wiegen... speentje en dat x 100... heel erg vermoeiend idd.. maar met het idee dat het ooit wel beter wordt Ik heb een dochtertje van 2 en bij haar ging het precies zo, op een gegeven moment na de 4maand regressie ging het top (overdag) de nachten duurden wat langer tot ze echt doorsliep.

4 maanden geleden

Reactie op Marrrrx

Wiegen... speentje en dat x 100... heel erg vermoeiend idd.. maar met het i ...
En hoe lang duurde het bij je dochter?

4 maanden geleden

Reactie op suzanneog

En hoe lang duurde het bij je dochter?
Het slechte slapen was ongv van 3 tot 5maand bij haar. Toen ze 6 maand was sliep ze ineens super lang overdag zo 2 á 2.5 uur per slaapje. Snachts ging ook niet slecht maar wel tot 10maand had ze elke nacht nog een nachtvoeding.

4 maanden geleden

Onze dochter wordt ineens KEIHARD huilend wakker en slaapt vervolgens ook weer. Hoort dit ook bij sprong 5?

4 maanden geleden

Volgens de app zijn we er al uit, maarja. Vanaf uur of 4 ieder uur wakker en moet hem dan echt in mn armen in slaap wiegen anders alleen maar huilen

4 maanden geleden

Onze baby van net 4 maanden is al een paar weken elke 2 uur wakker snachts. Sinds een paar dagen haalt hij die 2u slaap per keer niet eens. Hij begint beweeglijk te worden in zijn bedje en begint te huilen. Vaak ook gewoon in zijn slaap. In het bedje troosten lukt niet. Moet hem er echt uithalen, wiegen, voeden.. Dacht eerst komt door ander ritme, 3 dagen opvang, hij wil bij me zijn. En hij was ook verkouden en ah hoesten. Maar ik merk dat het eerder verslechterd dan verbetert. Hoe komen we hier vanaf?

4 maanden geleden

Iemand tips/herkenning voor hetvolgende? ; Elke avond is het naar bed brengen een lange zit. Of hij nou eerder of later gaat maakt niks uit, hij is altijd na 30-60min weer wakker, en dan kunnen we daarna gerust nog 2x terug. Als we hem dan in onze armen nemen en in slaap wiegen slaapt hij zo weer en kunnen we hem weer in zijn bedje leggen. Ik weet nog dat dit bij onze dochter van inmiddels 2 precies zo ging.. maar weet niet meer precies wanneer dit beter ging of wat we hebben gedaan toen.

4 maanden geleden

Reactie op Marrrrx

Iemand tips/herkenning voor hetvolgende? ; Elke avond is het naar bed bren ...
Herkenning! Dit is bij ons ook al een week zo dus helaas geen tips. Denk gewoon even warmte van ons nodig..

4 maanden geleden

Reactie op Ann9319

Onze baby van net 4 maanden is al een paar weken elke 2 uur wakker snachts. ...
Hi, hier hetzelfde probleem ook overdag. Ik denk dat het te maken heeft met het sprongetje en zoals velen het hier zeggen, uitzitten. Het is een fase, je kan er nu niks aan doen dan er voor hem/haar zijn. Sterkte ermee ik voel met je mee! Maar als je twijfelt of hij ziek is, bel altijd de huisarts en laat dingen uitsluiten. Dat geeft ook rust.

4 maanden geleden

Reactie op Nahar

Hi, hier hetzelfde probleem ook overdag. Ik denk dat het te maken heeft met ...
Bedoel je dan sprong 4? Dankjewel voor je steun! Helpt al te voelen dat we niet de enige zijn of iets verkeerd doen