946 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op SS21-1
Nog kindjes die op en af koorts hebben in sprong 5? 🤷🏻♀️ gisterenmiddag ...
Echt koorts of een beetje verhoging? Onze dochter heeft bijna standaard aan het einde van de dag wat verhoging. Ze is dan moe en heeft zich hartstikke druk gemaakt gedurende de dag. Als ze eenmaal slaapt zakt het ook direct weer
4 maanden geleden
Zonder het te jinxen wil ik toch voorzichtig zeggen dat ik denk dat we deze periode gehad hebben.. onze zoon kan een stuk langer wakker blijven, gaat al een weer ruim een uur vroeger slapen dan eerst (tussen 8-9 ipv 9-10) en alle slaapjes gaan met minder protest. Nog niet geen protest en zeker voor de latere slaapjes heeft ie vaak nog wel hulp nodig maar het is een begin 😁
4 maanden geleden
Voor iedereen die er nog in zit, hou hoop, het kan van de 1 op andere dag veranderen. 😴Sinds 4 dagen slaapt ons kleintje ineens door van 0.00 tot 7.00 uur. Enige dat we veranderd hebben is langzaam de hoeveelheid cc van de flesjes ‘s nachts afgebouwen, omdat ze overdag te weinig dronk en het in de nacht ging inhalen. Ze is nu gecorrigeerd 5,5 maand.
4 maanden geleden
Reactie op Moowtje89
Jaa uiteraard ☺️
Ik ben ook nog aan het zoeken.. ze krijgt al weken geen fles meer om 23.00 maar volgens het cb mocht ik absoluut niet ophogen maar starten met oefenhapjes maarja.. nu komt ze elke keer aan het einde van de nacht en valt ze alleen weer in slaap na een klein flesje
4 maanden geleden
Wat doen jullie als je kindje om 3.00/4.00 in de nacht om aandacht gaat vragen? Het begint vaak bij druk bewegen, brabbelen.. maar na 5-10 min slaat het over naar beetje zeuren. Gaan jullie er dan heen of laten jullie het?
Ik merk dat ik in de nacht niet helder kan nadenken en voor de makkelijke optie kies; speentje, kriebelen.. als dat niet werkt tussen ons in en als dat ook niet werkt dan een flesje. Maar ik ben moe 😴
Ze zal toch zelf weer moeten leren in slaap vallen.. maar ben zo bang dat als ik het laat ze compleet wakker wordt en ze zo een uur wakker ligt.. hoe doen jullie dit??
4 maanden geleden
Reactie op DD94
Wat doen jullie als je kindje om 3.00/4.00 in de nacht om aandacht gaat vra ...
Hier gaat het sinds 4 nachten ook ineens zo. Ze is om 4.00 uur of 5 uur klaarwakker en na wat brabbelen wordt het huilen. Met geen mogelijkheid meer in slaap vallen…tussen ons in wil ze niet. Honger is het niet dus ik gok maar sprongetje of tandjes oid. Ze rolt wel ineens sinds eergister…. Dus we gooien het op ontwikkeling
4 maanden geleden
Reactie op DD94
Ik ben ook nog aan het zoeken.. ze krijgt al weken geen fles meer om 23.00 ...
Ja lastig heh de hele zoektocht… ik moet er wel bij zeggen dat onze dochter echt het minimale drinkt hoor in totaal. Daarom konden we dus overdag makkelijk ophogen zonder dat het teveel werd. We gaan zaterdag weer opnieuw proberen met de hapjes, eerder kreeg ze veel last van haar buikje.
4 maanden geleden
Reactie op DD94
Wat doen jullie als je kindje om 3.00/4.00 in de nacht om aandacht gaat vra ...
Ik geef dan vaak de speen terug en dan slaapt ze door tot 6:30/7:00.. ik kies voor m’n eigen slaap want ik denk dat als ik haar beetje heen laat doen ze uiteindelijk wel in slaap valt maar ik slaap niet zolang zij wakker is dus 🙈
4 maanden geleden
Reactie op SS21-1
Ik geef dan vaak de speen terug en dan slaapt ze door tot 6:30/7:00.. ik ki ...
Ik ook.. maar zoals vannacht geef ik de speen en dan pakt ze altijd gelijk me hand vast en dan ga ik even kriebelen. Denk na 5 min dat ze weer sliep maar na 15 min begon ze weer te brabbelen en dit gaat dan de hele tijd door. Me vriend zei “laat het nou gewoon” maar dan denk ik nee ik wil slapen haha, ik ga namelijk op de babyfoon kijken en blijf luisteren 😅