946 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Kim192
Zou wel een verklaring kunnen zijn voor de huidige situatie. Hij kon prima ...
Het zou goed kunnen hoor! Ik stuurde 4 tot 6 maanden, maar het is zelfs 3 tot 6 maanden. Finley zat er met 3 maanden al in 😅 Het is even doorbijten, maar sinds hij door die regressie is slaapt hij veel dieper!
3 maanden geleden
Reactie op xsorayaa
Hier ging het ineens beter! Ineens sliep hij de nachten door en was zijn na ...
Hoelang duurde het bij jou? Hier nu paar nachten nadat hij eindelijk doorsliep en het is echt killing
3 maanden geleden
Reactie op xsorayaa
Het zou goed kunnen hoor! Ik stuurde 4 tot 6 maanden, maar het is zelfs 3 t ...
Zag vandaag ook dat zijn tandjes doorkomen dus het zal nu een combinatie van beide zijn. Merk alleen dat hij nu met name 's avonds amper zelf in slaap komt. Alleen met wiegen wordt hij rustig en valt hij in slaap. Ben bang dat ik hem nu iets verkeerds 'aanleer',
3 maanden geleden
Meer kindjes die bij 6 maanden ineens weer in een slaapregressie terecht zijn gekomen? Onze kleine meid sliep 3 weken geleden ineens alle nachten door van 7 tot 7 maar sinds 1,5 week is het weer draaaamaa. Om het uur wakker, jammeren om speentje en daarna weer slapen. Maar 8 keer per nacht er uit is ook killing.. ze is druk bezig met proberen te kruipen en als ze op haar rug ligt zet ze zich ook al af en schuift dan over de vloer. Misschien dat dat onbewust veel indruk maakt en ze daardoor slecht slaapt? Iemand tips/herkenning?
3 maanden geleden
Reactie op suzanneog
Mijn baby wordt al sinds eind april ELKE NACHT om de 1,5 uur wakker. Echt E ...
Hier hetzelfde, onze dochter is precies 6 maanden oud. Gisteravond heeft ze voor het eerst in haar grote ledikant op haar eigen kamer geslapen, sliep ze van 18.00 - 4.45 aan een stuk door. Ze was gewoon toe aan meer ruimte denk ik (bij de cosleeper kroop ze ook vaak in haar slaap een beetje naar boven bijvoorbeeld)
3 maanden geleden
Reactie op Kraps
Hier hetzelfde, onze dochter is precies 6 maanden oud. Gisteravond heeft ze ...
Al meerdere dingen geprobeerd: ledikant in eigen kamer, ledikant naast ons. Voor nu ligt hij bij ons in bed zodat ik er niet uit hoef in de nacht en ik hem snel weer in slaap heb gewiegd
3 maanden geleden
Reactie op suzanneog
Wat deed jij om je dochter weer in slaap te krijgen? Ik probeer niet elke k ...
Ik ging elke keer voeden (borstvoeding) en had ook echt het idee dat ze elke keer best veel dronk! Uiteindelijk nam ik haar dan ook vanaf een uur of 3 bij ons in bed omdat ik haar niet goed weggelegd kreeg. We waren afgelopen weekend uit logeren en hebben toen zo'n campingbedje gebruikt, waar ze 'ineens' ook maar 1 keer kwam voor een voeding snachts. Denk dus echt dat ze onrustig werd van te weinig ruimte en de borst als troost nam.
3 maanden geleden
Reactie op suzanneog
Dit had ik ook heel lange tijd. Wij hebben het doorbroken door mijn partner de eerste nachtvoeding met een fles te laten doen. Ik had t niet verwacht maar ze sliep echt veel langer door na die fles. Daarna voed ze nog 1 keer, soms twee keer, aan de borst.
3 maanden geleden
Reactie op suzanneog
Hier ook, heeft überhaupt nog nooit meer dan 3/4u achter elkaar geslapen denk ik. Toen hij 3,5 maand was begon het steeds vaker te worden dat hij kwam ‘s nachts en nu is hij 5,5 maand en is het nog steeds zo. Van alles geprobeerd, van kunstvoeding tot chiropractor, maar het werkt niet of nauwelijks. Ligt inmiddels ook tussen ons in de hele nacht. Ik overweeg een slaapcoach maar hoop nog altijd dat het beter gaat worden 🙃
3 maanden geleden
Reactie op Minimensje955
Hier ook, heeft überhaupt nog nooit meer dan 3/4u achter elkaar geslapen de ...
Ik ben blij dat ik niet alleen ben maar het is mega zwaar he! Gek genoeg ben ik nu wel gewend aan weinig slaap. Is jouw kindje ook super alert? Die van mij slaapt overdag ook heel weinig. Wil graag overal bij zijn
3 maanden geleden
Reactie op suzanneog
Ik ben blij dat ik niet alleen ben maar het is mega zwaar he! Gek genoeg be ...
Ja, de ene dag breekt het me helemaal op en de andere dag voel ik me weer prima, maar idd het went ergens wel.
Hij is vanaf de geboorte al een heel alert kindje! Overdag gaan de slaapjes overigens heel wisselend. Soms super goed, soms iets minder maar komt wel aan z’n uurtjes denk ik. Wel strijd om hem in slaap te krijgen, lukt vaak niet zonder borstvoeding. Ooit komt het goed 😊
3 maanden geleden
Reactie op Minimensje955
Ja, de ene dag breekt het me helemaal op en de andere dag voel ik me weer p ...
Ja ik moet ook altijd in slaap wiegen. In bed overdag slaapt hij maximaal 30 minuten. In mijn armen kan hij makkelijk 1,5 uur slapen. Hij ligt bij ons indd ook heel de nacht tussen ons in. Dan hoef ik tenminste niet steeds uit bed dat scheelt al een hoop
3 maanden geleden
Reactie op suzanneog
Ik ben blij dat ik niet alleen ben maar het is mega zwaar he! Gek genoeg be ...
Hier ook een baby die al maanden max 3 uur slaapt achter elkaar. Ook een alert mannetje met veel temperament. Er ontgaat hem niets en hij weet precies hie hij het wil hebben.