946 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Pippa2416
Hier ook.. heb je nog tips?
Pff tips. Ja niet elke keer voeden als hij wakker is. Ten eerste zuipt hij zich anders zo vol in de nacht dat hij overdag niks drinkt. En ten tweede gebruikt hij dan hopelijk ooit mijn borst niet meer om in slaap te vallen. Ik moet wel zeggen dat als ik langer dan een half uur zit te tobben in de nacht geef ik wel de de borst want hoe eerder ik zelf weer slaap hoe beter. Maar het is niet het eerste waar ik naar grijp. Verder probeer ik hem het eerste gedeelte van de nacht op zijn eigen kamer te leggen. En meestal na de nachtvoeding komt hij tussen ons in. Hoe gaan de slaapjes overdag? Hier vaak nog hazenslaapjes en elke dag een oververmoeide baby aan het eind van de dag. Hij heeft ook echt al een wakkertijd van 2,5a3 uur
3 maanden geleden
Reactie op suzanneog
Pff tips. Ja niet elke keer voeden als hij wakker is. Ten eerste zuipt hij ...
Ja, hier helpt alleen wiegen of idd wat drinken. Hij slaapt naast mij in zijn co sleeper. Hand op zijn buikje werkt niet meer, moet hem echt even vasthouden. Mijn zoon doet niet aan jammeren haha het is altijd meteen van 0 naar 100. 😂😅 Slaapjes gaan hier oke. Kort (gemiddeld 45 minuten), maar slaapt snel in gelukkig niet veel strijd daarmee. Hij doet meestal 3-4 slaapjes op een dag.. wakkertijd van 1,5-2 uur en dan is hij echt toe een dutje. In de nacht lijkt het vooral geborgenheid zoeken te zijn.. zodra ik hem in mijn armen neem is hij weer vertrokken. (Gemiddeld wordt hij 4 keer wakker in de nacht lz afgelopen nacht 9!! keer, geen idee waarom 💁🏼) blijft zoeken!
3 maanden geleden
Reactie op Pippa2416
Ja, hier helpt alleen wiegen of idd wat drinken. Hij slaapt naast mij in zi ...
Ja ik moet hem ook echt in mijn armen nemen. In bed sussen werkt niet. Meestal leg ik hem het tweede gedeelte van de nacht in mijn arm. Hij ligt dan tussen ons in met zijn hoofdje op mijn arm. Dan kan hij rustig slapen. Het ligt niet heel comfortabel maar beter dat als dat ik helemaal niet slaap
2 maanden geleden
Onze dochter 6.5maand is nooit de beste slaper geweest, maar de laatste dagen zijn echt moeilijk. (Heel luid) krijsen als we haar neerleggen, dan lijkt ze te slapen en begint het na 5min opnieuw. Vorige nacht tot 3u ieder uur. Haar ogen zijn vaak nog dicht, dus ze lijkt nog te slapen maar het gekrijs gaat door merg en been. Anderen die dit rond deze leeftijd ervaren? Volgens de oei ik groei app zitten we niet in een sprong
2 maanden geleden
Reactie op Steffy22
Onze dochter 6.5maand is nooit de beste slaper geweest, maar de laatste dag ...
Hier heeft hij het soms ook tijdens het slapen. Dit is wel vanaf 02 uur.
Daardoor lukt het mij niet om te slapen. Hij is over 1 week 7 maanden en zit okk niet in een sprong. GEEN idee wat het is.
2 maanden geleden
Sprongetje, slaapregressie en daarna tandjes 🤪 #hetiseenfase
Wat een pijn heeft ze van die tandjes zeg. Zo sneu 🥺😢 ik heb haar nog nooit zo horen huilen en krijsen. Na een helse nacht vrijdag op zaterdag hebben we nu speentjes in de koelkast liggen. Die wisselen we s nachts af als ze begint met klagen en dat werkte vannacht super.
Hoop dat ze snel doorkomen want dit is zo zielig.
2 maanden geleden
Hier drama met de tanden en slapen heel onrustig. Meneer heeft nu bedacht om op zijn buik te rollen in zijn slaap. Eerder werd hij er wakker van, nu gaat ie gewoon doorslapen. Weet dat onze dochter dit ook deed, maar toch vind ik het heel spannend.. net voor de 4de keer op z'n rug gedraaid.. we gebruiken ook een slaaptunnel