946 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op happygirl1090

Kan dit ook vanaf week 14 zijn die van ons heeft vaccinatie gehad en is 3 m ...
Die van ons morgen ook 14 en sinds 3 nachten draaaama - niet altijd voeding, gewoon wakker worden en beetje jengelen, speentje erin en na half uur weer jengelen. Echt ellende! Geen idee of het de 4 maanden regressie nu al is maar hoop maar van wel, zodat we dat straks niet nóg een x krijgen

6 maanden geleden

Reactie op HS91

Die van ons morgen ook 14 en sinds 3 nachten draaaama - niet altijd voeding ...
Herkenbaar slaapt overdag hier ook bijna niet

6 maanden geleden

Dacht dat het wel over was.. maar vandaag is hij heel hangerig, heeft warme rode wangetjes. Was bang dat hij koorts had maar temperatuur is 37,3 gelukkig😮‍💨 Heeft heeeeel veel moeite om in slaap te komen en drinkt zijn flesjes maar voor de helft leeg. Moet wel zeggen dat hij nu veel rustiger is als in het begin, snachts ook. Wordt nog steeds vaker wakker als normaal, maar is niet meer onrustig en valt na zijn flesje weer in slaap. Denk dat het aan het afbouwen is ofzo(?)

6 maanden geleden

Hier een baby van 4 maanden en 2 dagen. Nog geen teken van de slaapregressie 🙈

6 maanden geleden

Sinds een paar dagen is het drama met naar bed gaan en slaapjes overdag. Veel huilen en uiteindelijk ligt ze alleen maar te geiten. Hopelijk duurt het niet lang😵‍💫 ze is nu 16,5 week

6 maanden geleden

Hier is het met slapen momenteel echt drama, vooral het laatste dutje van de dag is echt vreselijk... Zoontje is 11,5 week.

6 maanden geleden

Reactie op ssuu

Dacht dat het wel over was.. maar vandaag is hij heel hangerig, heeft warme ...
Zeg dat niet te hardopppopp! Haha..ik hoop het wel voor je..zou fijn zijn!

6 maanden geleden

Reactie op MommytobeMHK

Hier een redelijk positief verhaal na vannacht. Ruim 2 weken is het hier aa ...
Ohhh wat fijn om te lezen🤩. En wat knap!

6 maanden geleden

Reactie op ssuu

Dacht dat het wel over was.. maar vandaag is hij heel hangerig, heeft warme ...
Nooit meer jinxen oke 🤣?!

6 maanden geleden

Reactie op HS91

Die van ons morgen ook 14 en sinds 3 nachten draaaama - niet altijd voeding ...
Gezellig he vannacht gezellig kletsen met zijn alle ? Hahaha we hebben elkaar nog

6 maanden geleden

Mijn meisje is morgen 14 weken oud. Volgens de app zou sprong 4 over 2 dagen pas beginnen, maar hier is het al een week flink aanpoten. Waar ze eerst lekker veel uurtjes slaap pakte per dag, veel geluidjes maakte en volgens een schema dronk, is alles nu anders. Ze slaapt maximaal 20 minuten en wil continu vermaakt worden. De ene keer schreeuwt ze moord en brand als het flesje van 180 ml op is (voorheen dronk ze 160) en de andere keer gaat er nauwelijks 100 ml in en/of geeft dit het startsein om te huilen…. Ook in de avond wordt ze opeens weer wakker tegen 4 uur, terwijl ze eerst sliep van 20:30-07:30. Heel vermoeiend en wil ook gewoon weer mijn eigen vrolijke meisje zien. Maar het is een fase…. Enige ding waar wij tegenaan lopen qua kenmerken van sprong 4 is dat ze totaal geen interesse heeft in haar handjes. Die zou ze nu moeten gaan ‘onderzoeken’, maar vooralsnog vraag ik mij af of ze weet of ze handjes heeft 😅 Ze is vooral heel druk met de benen. Zijn er meiden die dit herkennen?

6 maanden geleden

Reactie op Lisaas

Gezellig he vannacht gezellig kletsen met zijn alle ? Hahaha we hebben elk ...
Hahaha nou weinig gezelligs aan: mijn man de hele tijd “dit is toch De Hel??” en ik: “ja zo houd je de moed er lekker in”

6 maanden geleden

Reactie op HS91

Hahaha nou weinig gezelligs aan: mijn man de hele tijd “dit is toch De Hel? ...
Ohh je bedoelt wij als lijdende mama’s natuurlijk (mombrain 😅)

6 maanden geleden

Hier zou de sprong zich nu aandienen, maar tot zover goed, zoontje is 15+6 maar gecorrigeerd nu 14 weken. 2 weken terug wel een heel onrustige week gehad, dus wie weet. Ik vraag me wel af hoe jullie kindjes waren voor deze sprong/regressie? Ik heb al sinds de geboorte een onrustige baby. Elk slaapje overdag is een strijd (gaat sinds 2 weken iets beter) en de nachten ging hij doorslapen vanaf 3 maanden, om het vervolgens weer 2 weken niet te doen en nu wel weer. Soms ook erg ontevreden en huilerig overdag. Ben benieuwd hoe erg ik de sprong dus verneem of dit gedrag al gewend ben 😅

6 maanden geleden

Okee. Ik zie veel ouders die reageren dat het wat minder gaat. Zijn er ook ouders die niet meer weten hoe ze de nachten door moeten komen? Mijn meisje heeft net 30 min geslapen om vervolgens 45 min lang in totale paniek de longen uit haar lijf te schreeuwen. Godzijdank weer in slaap gevallen (voor hoelang). Gisteren was de nacht een hel. Tot 3x toe een half uur slapen met tussendoor SCHREEUWEN en bij neerleggen weer opnieuw beginnen. Om 00:00 viel ze eindelijk in slaap (vanaf 19.00 bezig geweest). Om 2 uur gevoed en om 5 gevoed en toen om 8.30. Zijn deze ouders er ook en zo ja. Wat helpt bij jullie? Echt ten einde raad. Zie enorm op tegen de nachten. En dat sta ik vrijdag ook nog eens op een camping.

6 maanden geleden

Reactie op TeamKappert

Okee. Ik zie veel ouders die reageren dat het wat minder gaat. Zijn er ook ...
Mijn zoontje slaapt nu tussen ons in dit scheelt opzich wel meer dan dat die alleen in bed ligt hij rolt gelukkig nog niet om dus ligt in een ademend nestje

6 maanden geleden

Reactie op HS91

Hahaja joh aan mijn vent heb ik ook geen flikker die kan ik ook wel wat aan doen soms. Het zijn en blijven mannen....🤣

6 maanden geleden

Reactie op Qs

Mijn zoontje slaapt nu tussen ons in dit scheelt opzich wel meer dan dat di ...
Ik ben zo bang dat ik dan ook niet tot slapen kom omdat ze zoveel lawaai maakt in haar slaap

6 maanden geleden

Reactie op TeamKappert

Okee. Ik zie veel ouders die reageren dat het wat minder gaat. Zijn er ook ...
Ik ben er hoor! Uit laten razen helpt dus absoluut niet hier.. Wat wel helpt..is naar de huiskamer verhuizen en een serie kijken terwijl zij zo onrustig is..de geluiden hoe zacht dan ook..zullen haar helpen..maar ook jou helpen..IK WERD GEK IN MIJN SLAAPKAMER. Heb hem uit bed gepakt..wakker gemaakt..want hij huilde super hard met ogen dicht..gewoon in zijn slaap..in bad gedaan in de huiskamer..en daarna samen gechilled op de bank..na een flesje nog een uur op me geslapen en daarna verder in bed.. Meer dan er voor ze zijn..en ze bij ons houden kunnen we niet..het enige wat ze willen is onze nabijheid..ik hoop dat dat dag van weer normale slaapjes nabijzijn.. Ik ben kapot. Mental en fysiek..met nog een rond rennende peuter..en een man die die fulltime werkt..

6 maanden geleden

Reactie op HS91

Mijn man zegt de heletijd..*zeker dat hij niet ergens last van heeft?* tijdens zijn gekrijs door.. ik..*nee..hij niet..maar jij dalijk wel!🧐