946 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op MumOfTwo
Ik ben er hoor! Uit laten razen helpt dus absoluut niet hier..
Wat wel hel ...
Even op je laatste stuk als eerst … wat doe je het dan onwijs goed. Volhouden 💪🏼 jij gaat winnen (heb je al gedaan).
Mss is dat wel het beste inderdaad. Heb idd het gevoel dat het een volledige paniekaanval is. Zo sneu ! Heb wel gedoucht met haar ‘s avonds. Maar merk zelf ook dat badje haar meer ontspant. En in t donker met alleen haar gehuil/gekrijs maakt mij idd ook knettergek.
6 maanden geleden
Reactie op Lisaas
Ook trouwens ook vreselijk onrustig weer mn zijn armen en benen..
😒
Daar gaat hij zijn mee heen en weer we proberen met een slaapzak maar dat werkt ook niet
6 maanden geleden
Reactie op Lisaas
Ook trouwens ook vreselijk onrustig weer mn zijn armen en benen..
😒
Hier is gisteren opeens super stil overdag.. lacht wanneer ik naar hem lach..maar hij maakt geen aanstalten om te grijpen naar speelgoed.. ligt gewoon heel stil in zijn schommelstoel rond te kijken naar spelende zus..of naar mij.. of op de grond.. op buik..met hoofdje plat op de grond..zal er ook wel bijhoren..
Ook lijkt hij wat warmer te voelen ook bij jullie zo?
6 maanden geleden
Reactie op MMA2105
Mijn meisje is morgen 14 weken oud. Volgens de app zou sprong 4 over 2 dage ...
Heel erg herkenbaar, mijn dochtertje is vandaag 16 weken en begint nu pas (nog houterig zelfs) naar dingen te grijpen en haar handjes is haar mondje te stoppen. Wijgwijs met haar handjes is ze zeker nog niet. De interesse in haar voetjes was er ook veel eerder.
6 maanden geleden
Reactie op Kaydbt
Hi dames! Hier ook een in sprong 4! Gelukkig de nacht nog helemaal goed, al ...
Wat ik merk bij mijn dochter is dat ze idd hazenslaapjes doet, maar als ik haar de speen terug geef ze gewoon verder slaapt, dit moet dus dan wel om de 45 min ongeveer, maar zo kan ze dan wel 2,5 uur achter elkaar slapen :)
6 maanden geleden
Reactie op Kaydbt
Wij zien het echt per dag en hij slaapt meestal in de kinderwagen. Meestal tussen 7.20 en 8.00 uur wakker ivm andere zoon, dan rond 09.30 uur weer slapen, dan ergens tussen 10.00 en 11.00 uur drinken en daarna weer slapen. Meestal rond 13.30 weer voeden en weer slapen, dan rond 16.00 uur,18.00 uur en in de avond clusteren. Meestal slaapt hij van 23 tot 7 uur en soms met een nachtvoeding. Hij doet drie a vier slaapjes overdag en eentje ‘‘s avonds voordat hij de laatste voeding krijgt. Hij ligt veel beneden te slapen of buiten.
6 maanden geleden
Reactie op Kaydbt
Wij hebben geen ritme en volgen onze zoon 😁 overdag slaapt hij meestal in zijn eigen kamertje (helemaal donker), in de kinderwagen/draagzak slaapt hij maar heel licht. Hij slaapt wel meestal maar 45 minuten (al sinds hij 10 weken is ofzo), die probeerden we vaak te verlengen maar dat leverde veel frustraties op. Sinds dit weekend, nu we op flesjes van 180+6 zitten, merk ik dat we hem vaker na 1 dutje even beneden kunnen houden, wat spelen, en dan weer naar bed kunnen brengen en dan slaapt ie nog een keer 45 minuten. Dat is iets makkelijker qua ritme want nu kunnen we dan wel 3.5-4u tussen de flesjes aanhouden en rommelen we wat minder met de hoeveelheden. Maar goed, we gaan zien of dat blijft lukken, het is nu 2 dagen zo gegaan 😁
6 maanden geleden
Ik ben helaas bang dat we hier echt begonnen zijn.. vannacht vanaf 1 uur met haar bezig geweest, ze huilde niet maar wilde telkens de speen, en na een half uur weer eruit en mopperen.. valt dan ook niet zelf in slaap ;( vanaf 4 uur maar naast mij gelegd, even kort de borst gegeven (had geen honger denk ik want ze sabbelde wat en ging slapen) en toen heeft ze nog 1,5 uur naast me geslapen. Nu op om te werken pfoeeeee, kapot 😒
6 maanden geleden
Wij hebben nu de piek van de slaapregressie dénk/hoop ik achter de rug, want hij slaapt al 3 nachten weer door zonder wakker te worden.. Maar we zitten nog wel midden in de sprong, want overdag is drinken nog wel een issue - méga onrustig en kleine beetjes drinken, kan zichzelf nu max 5/10 minuutjes vermaken en wordt humeurig wakker uit z'n hazenslaapjes. Zo blijft het één groot avontuur haha!
6 maanden geleden
Meer moeders die een stuk chiller worden van dit weer?
Ik ga met dit weer toch niet een eeuw op zijn kamer staan om hem terug in slaap te krijgen.. Het is 13.15 uur en hij heeft 3 slaapjes gedaan: 2x 30 min en 1x 40. Doei slaapschema 😂